Wstęp
|
Aleksandra Drzał-Sierocka
| s. 3
|
|
|
Fascynujące światy pełne wampirów, kosmitów i postaci baśniowych : Czyli jak telewizja (serialowa) zaanektowała irracjonalność
|
Ewelina Twardoch
| s. 166, 82-93
|
|
|
Jak człowiek stworzył człowieka : Geneza zjawiska sztucznych ludzi w kulturze
|
Piotr Wojciechowski
| s. 166-167, 94-111
|
|
|
Żywy trup : Jak kultura popularna reprodukuje lęk przed wykluczeniem
|
Tomasz Nowicki
| s. 112-127, 167
|
|
|
Przepraszam… bez antysemityzmu : Komunoendek na youtube
|
Łukasz Drozda
| s. 128-138, 167
|
|
|
Graffiti w przestrzeni globalnej i lokalnej
|
Agnieszka Schilling
| s. 140-151, 168
|
|
|
Współczesne sposoby popularyzacji opery
|
Małgorzata Rychert
| s. 152-162, 168
|
|
|
Ciała niezawodowców : O wczesnych filmach Janusza Kondratiuka
|
Karol Jachymek
| s. 164, 4-20
|
|
|
Dualizm człowieka przedstawiony w "Pocałunku kobiety pająka" : Książka Manuela Puiga i jej filmowa adaptacja
|
Monika Różanek
| s. 164-165, 22-41
|
|
|
"Czas Apokalipsy" jako nostalgia za prostotą przemocy : Interpretacja psychologiczno‑antropologiczna
|
Maciej Kopyciński
| s. 165, 42-53
|
|
|
Echa filmów Johna Cassavetesa : Odpowiedź na kino amerykańskiego reżysera w Blue Valentine Dereka Cianfrance’a i Żonach Anji Breien
|
Paula Szmidt
| s. 165, 54-69
|
|
|
All ‘bad’ things must come to an end : Wokół problematyki dramatu jakościowego (na przykładzie serialu Breaking Bad)
|
Małgorzata Major
| s. 166, 70-80
|
|
|