Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Replay. The Polish Journal of Game Studies
ISSN
2391-8551
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 12
Replay. The Polish Journal of Game Studies
2014, Tom 1
Dostępne tomy
2014, Tom 1
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Od Redakcji
Maria B. Garda
Paweł Grabarczyk
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria B. Garda, Paweł Grabarczyk, Od Redakcji, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429336, author = "Maria B. Garda, Paweł Grabarczyk", title = "Od Redakcji", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 7, }
"Mortal Kombat", czyli jak uratować świat
Piotr Sitarski
s. 9-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Sitarski, "Mortal Kombat", czyli jak uratować świat, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 9-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429337, author = "Piotr Sitarski", title = ""Mortal Kombat", czyli jak uratować świat", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 9-18, }
Sposoby funkcjonowania odniesień intertekstualnych oraz konsekwencje remediacji formuły gatunkowej westernu w grze "Call of Juarez"
Tomasz Szczęsny
s. 19-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Szczęsny, Sposoby funkcjonowania odniesień intertekstualnych oraz konsekwencje remediacji formuły gatunkowej westernu w grze "Call of Juarez", Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 19-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429338, author = "Tomasz Szczęsny", title = "Sposoby funkcjonowania odniesień intertekstualnych oraz konsekwencje remediacji formuły gatunkowej westernu w grze "Call of Juarez"", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 19-28, }
Motyw „yūrei” w japońskich survival horrorach : analiza wybranych przykładów
Dominika Staszenko
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Staszenko, Motyw „yūrei” w japońskich survival horrorach : analiza wybranych przykładów , Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429339, author = "Dominika Staszenko", title = "Motyw „yūrei” w japońskich survival horrorach : analiza wybranych przykładów ", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 29-38, }
Brzemię interaktywności : erotyka i seksualność w grach komputerowych
Magdalena Cielecka
s. 39-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Cielecka, Brzemię interaktywności : erotyka i seksualność w grach komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 39-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429340, author = "Magdalena Cielecka", title = "Brzemię interaktywności : erotyka i seksualność w grach komputerowych", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 39-47, }
Gra w utratę kontroli : słaba podmiotowość, kwestionowanie racjonalności i problematyzowanie utożsamienia w narracyjnych grach komputerowych
Piotr Sterczewski
s. 49-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Sterczewski, Gra w utratę kontroli : słaba podmiotowość, kwestionowanie racjonalności i problematyzowanie utożsamienia w narracyjnych grach komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 49-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429341, author = "Piotr Sterczewski", title = "Gra w utratę kontroli : słaba podmiotowość, kwestionowanie racjonalności i problematyzowanie utożsamienia w narracyjnych grach komputerowych", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 49-58, }
Flâneur w piaskownicy : o doświadczeniu nawigowalnej przestrzeni w grach komputerowych
Marcin M. Chojnacki
s. 59-68
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin M. Chojnacki, Flâneur w piaskownicy : o doświadczeniu nawigowalnej przestrzeni w grach komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 59-68
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429342, author = "Marcin M. Chojnacki", title = "Flâneur w piaskownicy : o doświadczeniu nawigowalnej przestrzeni w grach komputerowych", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 59-68, }
Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych
Jakub Kłeczek
s. 69-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jakub Kłeczek, Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 69-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429343, author = "Jakub Kłeczek", title = "Lokacje teatralne w cyfrowych grach fabularnych jako przyczynek do refleksji nad remediacją teatru w obrębie gier komputerowych", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 69-80, }
Ludo-narratywizm, czyli proceduralizm Bogosta na tle sporu ludologii z narratologią
Marcin Petrowicz
s. 81-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Petrowicz, Ludo-narratywizm, czyli proceduralizm Bogosta na tle sporu ludologii z narratologią, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 81-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429344, author = "Marcin Petrowicz", title = "Ludo-narratywizm, czyli proceduralizm Bogosta na tle sporu ludologii z narratologią", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 81-91, }
W stronę nowej kultury gier komputerowych : od komputeryzacji do smartfonizacji
Marta Majorek
Marta du Vall
s. 93-106
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta du Vall, Marta Majorek, W stronę nowej kultury gier komputerowych : od komputeryzacji do smartfonizacji, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 93-106
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429345, author = "Marta du Vall, Marta Majorek", title = "W stronę nowej kultury gier komputerowych : od komputeryzacji do smartfonizacji", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 93-106, }
Your character has been robbed. Do you want to sue the other player? : polskie prawo karne a „kradzież” przedmiotu w grze komputerowej
Adam Olczyk
s. 107-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Olczyk, Your character has been robbed. Do you want to sue the other player? : polskie prawo karne a „kradzież” przedmiotu w grze komputerowej, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 107-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429346, author = "Adam Olczyk", title = "Your character has been robbed. Do you want to sue the other player? : polskie prawo karne a „kradzież” przedmiotu w grze komputerowej", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 107-117, }
Gry komputerowe jako dziedzictwo kulturowe
Maria B. Garda
s. 119-128
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria B. Garda, Gry komputerowe jako dziedzictwo kulturowe, Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2014, 1, , s. 119-128
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{429347, author = "Maria B. Garda", title = "Gry komputerowe jako dziedzictwo kulturowe", year = 2014, volume = 1, number = , journal = Replay. The Polish Journal of Game Studies, pages = s. 119-128, }