Tytuł Journal of Preschool and Elementary School Education
ISSN 2084-7998
Wydawca Akademia Ignatianum w Krakowie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 8
Journal of Preschool and Elementary School Education
2014, Numer 2(6)

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Structural and functional asymmetries in the brain in the light of lateralization and development of language competences Marzena Maria Szurek s. 13-22
Diagnosis of literacy through the application of digital technologies Miriam Valášková s. 25-36
The quality of deductive reasoning in inferring words from context : comparison of the performance of standard and talented 9-10 year old pupils Monika Bobáková Ján Ferjenčík Marta Filičková Iveta Kovalčíková Ivan Ropovik Miriam Slavkovská s. 41-59
Stimulation of children's text comprehension in primary education : on one educational strategy Dana Cibáková Ľudmila Liptáková s. 67-80
Stimulation of narration : from examining preconceptions to education Martin Klimovič s. 85-102
Children in the world of allegory : the key role of comparison skills and abstract thinking Rozalina Engels-Kritidis s. 107-133
"The Story Begun. Polish Children's Literature after 1989 and Contemporary Culture", Krystyna Zabawa, Kraków 2013 : [recenzja] Bożena Sieradzka-Baziur Krystyna Zabawa (aut. dzieła rec.) s. 139-142
"Kognitívne aspekty vyučovania materinského jazyka v primárnej edukácii", Ľudmila Liptáková, Prešov 2012 : [recenzja] Eva Krištanová Ľudmila Liptáková (aut. dzieła rec.) s. 143-147