-
Od Redakcjip. 7 - 10Plain Text
Andrzej W. Kaniowski, Od Redakcji, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej W. Kaniowski", title = "Od Redakcji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "7 - 10" }
-
Gradualizm etyczny : poza antropocentryzmem i biocentryzmemp. 11 - 40Plain Text
Gunnar Skirbekk, Gradualizm etyczny : poza antropocentryzmem i biocentryzmem , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 11 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Gunnar Skirbekk", title = "Gradualizm etyczny : poza antropocentryzmem i biocentryzmem ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "11 - 40" }
-
Dialektyka oporu : edukacja jako proces odkrywania znaczeńp. 41 - 59Plain Text
Maria Łojek-Kurzętkowska, Dialektyka oporu : edukacja jako proces odkrywania znaczeń , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 41 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Łojek-Kurzętkowska", title = "Dialektyka oporu : edukacja jako proces odkrywania znaczeń ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "41 - 59" }
-
Jak podstawa programowa kształcenia ogólnego w polskiej szkole podstawowej ujmuje umiejętność oceniania jako kompetencje ucznia?p. 61 - 76Plain Text
Artur Starnowski, Jak podstawa programowa kształcenia ogólnego w polskiej szkole podstawowej ujmuje umiejętność oceniania jako kompetencje ucznia? , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Starnowski", title = "Jak podstawa programowa kształcenia ogólnego w polskiej szkole podstawowej ujmuje umiejętność oceniania jako kompetencje ucznia? ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "61 - 76" }
-
Treści kształcenia a uczenie się, aby życ wspólnie : przykłady z podstawy programowej kształcenia ogólnego z przedmiowu 'etyka'p. 77 - 89Plain Text
Joanna Leek, Treści kształcenia a uczenie się, aby życ wspólnie : przykłady z podstawy programowej kształcenia ogólnego z przedmiowu 'etyka' , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Treści kształcenia a uczenie się, aby życ wspólnie : przykłady z podstawy programowej kształcenia ogólnego z przedmiowu 'etyka' ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "77 - 89" }
-
Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowejp. 91 - 101Plain Text
Wiktor Figiel, Andrzej Krajna, Katarzyna Kuczyńska, Elżbieta Małkiewicz, Wojciech Ostrowski, Krystian Piątek, Aldona Pobojewska, Maria Reut, Sebastian Wachowiak, Paweł Wróblewski, Jolanta Zwiernik, Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Figiel, Andrzej Krajna, Katarzyna Kuczyńska, Elżbieta Małkiewicz, Wojciech Ostrowski, Krystian Piątek, Aldona Pobojewska, Maria Reut, Sebastian Wachowiak, Paweł Wróblewski, Jolanta Zwiernik", title = "Komentarz do opublikowanego projektu podstaw programowych naucznia etyki w szkole podstawowej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "91 - 101" }
-
Komentarz do projektu podstawy programowej nauczania filozofii w zakresie podstawowym w szkole średniejp. 103 - 108Plain Text
Wiktor Figiel, Katarzyna Kuczyńska, Wojciech Ostrowski, Aldona Pobojewska, Sebastian Wachowiak, Komentarz do projektu podstawy programowej nauczania filozofii w zakresie podstawowym w szkole średniej , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 103 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Wiktor Figiel, Katarzyna Kuczyńska, Wojciech Ostrowski, Aldona Pobojewska, Sebastian Wachowiak", title = "Komentarz do projektu podstawy programowej nauczania filozofii w zakresie podstawowym w szkole średniej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "103 - 108" }
-
Pokazać niedające siępokazać wieloznaczność i wytwarzanie (obrazów) wspólnotyp. 109 - 126Plain Text
Karolina Sikorska, Pokazać niedające siępokazać wieloznaczność i wytwarzanie (obrazów) wspólnoty, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 109 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Sikorska", title = "Pokazać niedające siępokazać wieloznaczność i wytwarzanie (obrazów) wspólnoty", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "109 - 126" }
-
Human Drama in Art of the Blind Painters Sargy Mann anf John Bramblitt, and in Fr. Józef Tischner's Reflectionsp. 127 - 142Plain Text
Anna Wołczyńska, Human Drama in Art of the Blind Painters Sargy Mann anf John Bramblitt, and in Fr. Józef Tischner's Reflections , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 127 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wołczyńska", title = "Human Drama in Art of the Blind Painters Sargy Mann anf John Bramblitt, and in Fr. Józef Tischner's Reflections ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "127 - 142" }