Joanna Leek
14 artykuły w 8 czasopismach
-
Systemy kształcenia nauczycieli gimnazjum i szkoły średniej w krajach Unii Europejskiej a Proces Boloński Opublikowano w: Forum Oświatowe 2009 / Tom 21 / Numer 2(41) / s. 17 - 332009CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Systemy kształcenia nauczycieli gimnazjum i szkoły średniej w krajach Unii Europejskiej a Proces Boloński , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 2(41), s. 17 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Systemy kształcenia nauczycieli gimnazjum i szkoły średniej w krajach Unii Europejskiej a Proces Boloński ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 2(41)", pages = "17 - 33" }
-
Das Leben von E. M. Remarque und die Hintergründe für die Entstehung des Romans "Im Westen nichts Neues" Opublikowano w: Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny 2009 / Tom 3 / s. 35 - 442009CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Das Leben von E. M. Remarque und die Hintergründe für die Entstehung des Romans "Im Westen nichts Neues" , Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny, 2009 / Tom 3, s. 35 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Das Leben von E. M. Remarque und die Hintergründe für die Entstehung des Romans "Im Westen nichts Neues" ", journal = "Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny", issue = "2009 / Tom 3", pages = "35 - 44" }
-
Pokojowe rozstrzyganie konfliktów jako element kapitału społecznego Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 1(44) / s. 45 - 582011CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Pokojowe rozstrzyganie konfliktów jako element kapitału społecznego , Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 1(44), s. 45 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Pokojowe rozstrzyganie konfliktów jako element kapitału społecznego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 1(44)", pages = "45 - 58" }
-
Einheit von Biographie und literarischem Werk bei Ludwig Renn mit besonderer Berücksichtigung des Romanes "Krieg" Opublikowano w: Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny 2008 / Tom 2 / s. 71 - 762008CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Einheit von Biographie und literarischem Werk bei Ludwig Renn mit besonderer Berücksichtigung des Romanes "Krieg" , Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny, 2008 / Tom 2, s. 71 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Einheit von Biographie und literarischem Werk bei Ludwig Renn mit besonderer Berücksichtigung des Romanes "Krieg" ", journal = "Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny", issue = "2008 / Tom 2", pages = "71 - 76" }
-
Dwa języki, dwie kultury uczniów - migrantów Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2012 / Tom 8 / s. 75 - 832012CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Dwa języki, dwie kultury uczniów - migrantów , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2012 / Tom 8, s. 75 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Dwa języki, dwie kultury uczniów - migrantów ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2012 / Tom 8", pages = "75 - 83" }
-
Koncepcje kształcenia ogólnego a cele i treści nauczania etyki Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2014 / Tom 23 / s. 77 - 862014CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Koncepcje kształcenia ogólnego a cele i treści nauczania etyki, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2014 / Tom 23, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Koncepcje kształcenia ogólnego a cele i treści nauczania etyki", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2014 / Tom 23", pages = "77 - 86" }
-
Treści kształcenia a uczenie się, aby życ wspólnie : przykłady z podstawy programowej kształcenia ogólnego z przedmiowu 'etyka' Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica 2018 / Numer 31 / s. 77 - 892018CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Treści kształcenia a uczenie się, aby życ wspólnie : przykłady z podstawy programowej kształcenia ogólnego z przedmiowu 'etyka' , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica, 2018 / Numer 31, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Treści kształcenia a uczenie się, aby życ wspólnie : przykłady z podstawy programowej kształcenia ogólnego z przedmiowu 'etyka' ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica", issue = "2018 / Numer 31", pages = "77 - 89" }
-
Młodzież zagrożona przedwczesnym kończeniem nauki a partycypacja w szkole - doniesienia z badań Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2017 / Tom 8 / Numer 1 (18) / s. 83 - 1022017CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Młodzież zagrożona przedwczesnym kończeniem nauki a partycypacja w szkole - doniesienia z badań , Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 1 (18), s. 83 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Młodzież zagrożona przedwczesnym kończeniem nauki a partycypacja w szkole - doniesienia z badań ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 1 (18)", pages = "83 - 102" }
-
Teaching Peace - The Need for Teacher Training in Poland to Promote Peace Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2015 / Tom 9 / s. 105 - 1122015CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Teaching Peace - The Need for Teacher Training in Poland to Promote Peace , Kultura i Wychowanie, 2015 / Tom 9, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Teaching Peace - The Need for Teacher Training in Poland to Promote Peace ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2015 / Tom 9", pages = "105 - 112" }
-
Grammatik im kommunikativen Fremdsprachenunterricht Opublikowano w: Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny 2008 / Tom 2 / s. 131 - 1342008CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Grammatik im kommunikativen Fremdsprachenunterricht , Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny, 2008 / Tom 2, s. 131 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Grammatik im kommunikativen Fremdsprachenunterricht ", journal = "Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny", issue = "2008 / Tom 2", pages = "131 - 134" }
-
Neue Dimensionen des Fremdsprachenunterrichts und der Ethikkunde. Schüler philosophieren über den Frieden Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2016 / Tom 12 / s. 167 - 1762016CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Neue Dimensionen des Fremdsprachenunterrichts und der Ethikkunde. Schüler philosophieren über den Frieden , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2016 / Tom 12, s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Neue Dimensionen des Fremdsprachenunterrichts und der Ethikkunde. Schüler philosophieren über den Frieden ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2016 / Tom 12", pages = "167 - 176" }
-
John Amos Comenius - the initiator of modern language teaching and world understanding Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2011 / Tom 7 / s. 223 - 2322011CZYSTY TEKST
Joanna Leek, John Amos Comenius - the initiator of modern language teaching and world understanding , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2011 / Tom 7, s. 223 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "John Amos Comenius - the initiator of modern language teaching and world understanding ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2011 / Tom 7", pages = "223 - 232" }
-
Pokój w refleksji wybranych filozofów niemieckich a programy szkolne na rzecz wychowania do pokoju : Przypadek programów szkolnych landu Hamburg Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24) / s. 253 - 2712018CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Pokój w refleksji wybranych filozofów niemieckich a programy szkolne na rzecz wychowania do pokoju : Przypadek programów szkolnych landu Hamburg , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 253 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Pokój w refleksji wybranych filozofów niemieckich a programy szkolne na rzecz wychowania do pokoju : Przypadek programów szkolnych landu Hamburg ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "253 - 271" }
-
An ounce of prevention is worth a pound of cure: reducing Early School Leaving in Slovakia Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2014 / Tom 24 / s. 377 - 3862014CZYSTY TEKST
Joanna Leek, An ounce of prevention is worth a pound of cure: reducing Early School Leaving in Slovakia, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 377 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "An ounce of prevention is worth a pound of cure: reducing Early School Leaving in Slovakia", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "377 - 386" }