-
Relatywizm wartości oraz problem "moralności" i "etyczności" / Ryszard Urbański-Korż.s. 127 - 136CZYSTY TEKST
Ryszard Urbański-Korż, Relatywizm wartości oraz problem "moralności" i "etyczności" / Ryszard Urbański-Korż., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Urbański-Korż", title = "Relatywizm wartości oraz problem "moralności" i "etyczności" / Ryszard Urbański-Korż.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "127 - 136" }
-
Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz.s. 5 - 7CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz, Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz", title = "Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "5 - 7" }
-
Wieczność w opałach, czyli o wyzwaniach pedagogicznych płynnej nowoczesności / Zygmunt Bauman.s. 11 - 32CZYSTY TEKST
Zygmunt Bauman, Wieczność w opałach, czyli o wyzwaniach pedagogicznych płynnej nowoczesności / Zygmunt Bauman., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 11 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman", title = "Wieczność w opałach, czyli o wyzwaniach pedagogicznych płynnej nowoczesności / Zygmunt Bauman.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "11 - 32" }
-
Czy pedagogika może być nie-normatywna / Andrea Folkierska.s. 33 - 44CZYSTY TEKST
Andrea Folkierska, Czy pedagogika może być nie-normatywna / Andrea Folkierska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea Folkierska", title = "Czy pedagogika może być nie-normatywna / Andrea Folkierska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "33 - 44" }
-
Wartości w świecie bez wartości / Leszek Koczanowicz.s. 103 - 110CZYSTY TEKST
Leszek Koczanowicz, Wartości w świecie bez wartości / Leszek Koczanowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Koczanowicz", title = "Wartości w świecie bez wartości / Leszek Koczanowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "103 - 110" }
-
Entwicklung der professionellen Fähigkeiten der Schüller im Unterrichtsprozess / Nina Linde.s. 277 - 282CZYSTY TEKST
Nina Linde, Entwicklung der professionellen Fähigkeiten der Schüller im Unterrichtsprozess / Nina Linde., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 277 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Nina Linde", title = "Entwicklung der professionellen Fähigkeiten der Schüller im Unterrichtsprozess / Nina Linde.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "277 - 282" }
-
Teoria i społeczne konstruowanie rzeczywistości / Zbyszko Melosik.s. 147 - 163CZYSTY TEKST
Zbyszko Melosik, Teoria i społeczne konstruowanie rzeczywistości / Zbyszko Melosik., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 147 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Zbyszko Melosik", title = "Teoria i społeczne konstruowanie rzeczywistości / Zbyszko Melosik.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "147 - 163" }
-
Ekonomia i etyka : przemieszczenia dyskursu edukacyjnego / Tomasz Szkudlarek.s. 165 - 191CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Ekonomia i etyka : przemieszczenia dyskursu edukacyjnego / Tomasz Szkudlarek., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 165 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Ekonomia i etyka : przemieszczenia dyskursu edukacyjnego / Tomasz Szkudlarek.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "165 - 191" }
-
O wiedzy i niewiedzy w edukacji / Jerzy Jastrzębski.s. 193 - 200CZYSTY TEKST
Jerzy Jastrzębski, O wiedzy i niewiedzy w edukacji / Jerzy Jastrzębski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Jastrzębski", title = "O wiedzy i niewiedzy w edukacji / Jerzy Jastrzębski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "193 - 200" }
-
Uniwersytet a tradycja europejska / Marek J. Siemek.s. 223 - 230CZYSTY TEKST
Marek J. Siemek, Uniwersytet a tradycja europejska / Marek J. Siemek., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 223 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Marek J. Siemek", title = "Uniwersytet a tradycja europejska / Marek J. Siemek.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "223 - 230" }
-
Symetria i asymetria przestrzeni moralnej : J. Habermas i etyka dekonstrukcji / Piotr Dehnel.s. 111 - 126CZYSTY TEKST
Piotr Dehnel, Symetria i asymetria przestrzeni moralnej : J. Habermas i etyka dekonstrukcji / Piotr Dehnel., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 111 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Dehnel", title = "Symetria i asymetria przestrzeni moralnej : J. Habermas i etyka dekonstrukcji / Piotr Dehnel.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "111 - 126" }
-
Społeczne funkcjonowanie pedagogiki : czasowy wymiar etyczności / Joanna Rutkowiak.s. 87 - 101CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Społeczne funkcjonowanie pedagogiki : czasowy wymiar etyczności / Joanna Rutkowiak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 87 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Społeczne funkcjonowanie pedagogiki : czasowy wymiar etyczności / Joanna Rutkowiak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "87 - 101" }
-
Гуманитарные основы учебного процесса в школе / Zoja Czechłowa.s. 271 - 276CZYSTY TEKST
Zoja Czechłowa, Гуманитарные основы учебного процесса в школе / Zoja Czechłowa., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 271 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Zoja Czechłowa", title = "Гуманитарные основы учебного процесса в школе / Zoja Czechłowa.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "271 - 276" }
-
"Etyka pragnienia" jako strategia normatywności pedagogicznej / Hanna Stępniewska-Gębik.s. 61 - 71CZYSTY TEKST
Hanna Stępniewska-Gębik, "Etyka pragnienia" jako strategia normatywności pedagogicznej / Hanna Stępniewska-Gębik., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Stępniewska-Gębik", title = ""Etyka pragnienia" jako strategia normatywności pedagogicznej / Hanna Stępniewska-Gębik.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "61 - 71" }
-
Płeć przestrzeni (miejsca) edukacji / Aleksander Nalaskowski.s. 251 - 260CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Płeć przestrzeni (miejsca) edukacji / Aleksander Nalaskowski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nalaskowski", title = "Płeć przestrzeni (miejsca) edukacji / Aleksander Nalaskowski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "251 - 260" }
-
Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki / Roman Leppert.s. 241 - 250CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki / Roman Leppert., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki / Roman Leppert.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "241 - 250" }
-
Ku pedeutologii refleksyjnej - od "agresywnej pewności" do "łagodnej perswazji" / Bogusława Dorota Gołębniak.s. 203 - 222CZYSTY TEKST
Bogusława Dorota Gołębniak, Ku pedeutologii refleksyjnej - od "agresywnej pewności" do "łagodnej perswazji" / Bogusława Dorota Gołębniak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 203 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława Dorota Gołębniak", title = "Ku pedeutologii refleksyjnej - od "agresywnej pewności" do "łagodnej perswazji" / Bogusława Dorota Gołębniak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "203 - 222" }
-
Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) / Lech Witkowski.s. 45 - 59CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) / Lech Witkowski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 45 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) / Lech Witkowski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "45 - 59" }
-
Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje / Maria Czerepaniak-Walczak.s. 139 - 145CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje / Maria Czerepaniak-Walczak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 139 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "139 - 145" }
-
Die Besonderheiten der beruflichen Tätigkeit des Lehrers im weckselnden sozialen Kontext Lettlands / Inesa Jurgiena.s. 263 - 269CZYSTY TEKST
Inesa Jurgiena, Die Besonderheiten der beruflichen Tätigkeit des Lehrers im weckselnden sozialen Kontext Lettlands / Inesa Jurgiena., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 263 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Inesa Jurgiena", title = "Die Besonderheiten der beruflichen Tätigkeit des Lehrers im weckselnden sozialen Kontext Lettlands / Inesa Jurgiena.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "263 - 269" }
-
Ironia - postawa poznawcza i etyczna / Agnieszka Doda.s. 73 - 84CZYSTY TEKST
Agnieszka Doda, Ironia - postawa poznawcza i etyczna / Agnieszka Doda., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 73 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Doda", title = "Ironia - postawa poznawcza i etyczna / Agnieszka Doda.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "73 - 84" }
-
Praktyczność zawodu nauczyciela akademickiego / Jan Stasieńko.s. 231 - 240CZYSTY TEKST
Jan Stasieńko, Praktyczność zawodu nauczyciela akademickiego / Jan Stasieńko., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Stasieńko", title = "Praktyczność zawodu nauczyciela akademickiego / Jan Stasieńko.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "231 - 240" }