-
Urządzenie (edukacyjne) : sieci, dyskursy, ludzie, nie-ludzies. 7 - 21CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Urządzenie (edukacyjne) : sieci, dyskursy, ludzie, nie-ludzie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański", title = "Urządzenie (edukacyjne) : sieci, dyskursy, ludzie, nie-ludzie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "7 - 21" }
-
Teoria biografii jako fundament pojęciowy uczenia się przez całe życies. 23 - 36CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Teoria biografii jako fundament pojęciowy uczenia się przez całe życie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit", title = "Teoria biografii jako fundament pojęciowy uczenia się przez całe życie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "23 - 36" }
-
Kobiece praktyki autobiograficzne na przykładzie wybranych esejów bell hooks : perspektywa pedagogiki feministycznejs. 37 - 51CZYSTY TEKST
Aneta Ostaszewska, Kobiece praktyki autobiograficzne na przykładzie wybranych esejów bell hooks : perspektywa pedagogiki feministycznej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 37 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Ostaszewska", title = "Kobiece praktyki autobiograficzne na przykładzie wybranych esejów bell hooks : perspektywa pedagogiki feministycznej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "37 - 51" }
-
Wybrane problemy rodzin migranckich : analiza z uwzględnieniem niektórych grup obcokrajowców mieszkających w Polsces. 53 - 66CZYSTY TEKST
Anna Linka, Wybrane problemy rodzin migranckich : analiza z uwzględnieniem niektórych grup obcokrajowców mieszkających w Polsce , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Linka", title = "Wybrane problemy rodzin migranckich : analiza z uwzględnieniem niektórych grup obcokrajowców mieszkających w Polsce ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "53 - 66" }
-
Antykoncepcja jako tabu : o nieważności tego, co ważnes. 67 - 81CZYSTY TEKST
Ewelina Wejbert-Wąsiewicz, Antykoncepcja jako tabu : o nieważności tego, co ważne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 67 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Wejbert-Wąsiewicz", title = "Antykoncepcja jako tabu : o nieważności tego, co ważne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "67 - 81" }
-
Edukacja ponad granicami - transplantologias. 83 - 94CZYSTY TEKST
Edyta Sielicka, Edukacja ponad granicami - transplantologia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Sielicka", title = "Edukacja ponad granicami - transplantologia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "83 - 94" }
-
Działania na poziomie «mezo» jako projekt odśrodkowej zmiany edukacyjnej : między ekonomią a edukacjąs. 97 - 116CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Działania na poziomie «mezo» jako projekt odśrodkowej zmiany edukacyjnej : między ekonomią a edukacją , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 97 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Działania na poziomie «mezo» jako projekt odśrodkowej zmiany edukacyjnej : między ekonomią a edukacją ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "97 - 116" }
-
Klasa integracyjna jako przystań pograniczys. 117 - 127CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Klasa integracyjna jako przystań pograniczy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Klasa integracyjna jako przystań pograniczy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "117 - 127" }
-
"Wędrujące pojęcia w naukach humanistycznych : krótki przewodnik", Mieke Bal, przeł. Marta Bucholc, Warszawa 2012 : [recenzja]s. 131 - 134CZYSTY TEKST
Joanna Nawój-Połoczańska, Mieke Bal, Marta Bucholc, "Wędrujące pojęcia w naukach humanistycznych : krótki przewodnik", Mieke Bal, przeł. Marta Bucholc, Warszawa 2012 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 131 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nawój-Połoczańska, Mieke Bal, Marta Bucholc", title = ""Wędrujące pojęcia w naukach humanistycznych : krótki przewodnik", Mieke Bal, przeł. Marta Bucholc, Warszawa 2012 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "131 - 134" }