-
Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji : (Część I) : (Lata 1970-1980: aplikacja projęć reprodukcji hegemonii i ideologii w socjologii edukacji - rys historyczny)s. 7 - 35CZYSTY TEKST
Wojciech Kruszelnicki, Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji : (Część I) : (Lata 1970-1980: aplikacja projęć reprodukcji hegemonii i ideologii w socjologii edukacji - rys historyczny) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 7 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kruszelnicki", title = "Neomarksizm jako fundament radykalnej teorii edukacji : (Część I) : (Lata 1970-1980: aplikacja projęć reprodukcji hegemonii i ideologii w socjologii edukacji - rys historyczny) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "7 - 35" }
-
Pedagogika radykalna Paulo Freire wobec róznic wspołecznych : rzecz o edukajci ludowejs. 37 - 51CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Pedagogika radykalna Paulo Freire wobec róznic wspołecznych : rzecz o edukajci ludowej, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 37 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Pedagogika radykalna Paulo Freire wobec róznic wspołecznych : rzecz o edukajci ludowej", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "37 - 51" }
-
O potrzebie pedagogiki radykalnej solidarności - zaproszenie do dyskusjis. 53 - 72CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Oskar Szwabowski, O potrzebie pedagogiki radykalnej solidarności - zaproszenie do dyskusji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 53 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański, Oskar Szwabowski", title = "O potrzebie pedagogiki radykalnej solidarności - zaproszenie do dyskusji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "53 - 72" }
-
(Nie)normatywność rytuałów oporu w szkoles. 73 - 86CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, (Nie)normatywność rytuałów oporu w szkole , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Babicka-Wirkus", title = "(Nie)normatywność rytuałów oporu w szkole ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "73 - 86" }
-
Dyskurs podręcznikowy i dziecięcy z perspektywy krytyczno-emancypacyjnejs. 87 - 98CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Dyskurs podręcznikowy i dziecięcy z perspektywy krytyczno-emancypacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 87 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskurs podręcznikowy i dziecięcy z perspektywy krytyczno-emancypacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "87 - 98" }
-
Nauczyciel administracyjnie ukierunkowany - obszary podporządkowania i lękus. 101 - 117CZYSTY TEKST
Małgorzata Zalewska-Bujak, Nauczyciel administracyjnie ukierunkowany - obszary podporządkowania i lęku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 101 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zalewska-Bujak", title = "Nauczyciel administracyjnie ukierunkowany - obszary podporządkowania i lęku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "101 - 117" }
-
Rola architektury w tworzeniu aktywnego środowiska edukacjis. 119 - 136CZYSTY TEKST
Cezary Szpytma, Rola architektury w tworzeniu aktywnego środowiska edukacji, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 119 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Szpytma", title = "Rola architektury w tworzeniu aktywnego środowiska edukacji", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "119 - 136" }
-
Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców"s. 139 - 154CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 139 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "139 - 154" }
-
Nowe media i edukajca szkolna - wprowadzenie do projektus. 155 - 170CZYSTY TEKST
Agbieszka Kłakówna, Adam Regiewicz, Nowe media i edukajca szkolna - wprowadzenie do projektu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 155 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Agbieszka Kłakówna, Adam Regiewicz", title = "Nowe media i edukajca szkolna - wprowadzenie do projektu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "155 - 170" }
-
"Życie w szkołach : wprowadzeie do pedagogiki krytycznej", Peter McLaren, Wrocław 2015 : [recenzja]s. 173 - 180CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, Peter McLaren, "Życie w szkołach : wprowadzeie do pedagogiki krytycznej", Peter McLaren, Wrocław 2015 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 173 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Babicka-Wirkus, Peter McLaren", title = ""Życie w szkołach : wprowadzeie do pedagogiki krytycznej", Peter McLaren, Wrocław 2015 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "173 - 180" }
-
"Neoliberalne reformy edukacji w Stanach Zjednoczonych : od Ronalda Reagana do Baracka Obamy", Eugenia Potulicka, Kraków 2014 : [recenzja]s. 181 - 187CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Eugenia Potulicka, "Neoliberalne reformy edukacji w Stanach Zjednoczonych : od Ronalda Reagana do Baracka Obamy", Eugenia Potulicka, Kraków 2014 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 181 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa, Eugenia Potulicka", title = ""Neoliberalne reformy edukacji w Stanach Zjednoczonych : od Ronalda Reagana do Baracka Obamy", Eugenia Potulicka, Kraków 2014 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "181 - 187" }