-
O czytaniu jako sposobie bycia : Eco – Rorty – Barthess. 9 - 19CZYSTY TEKST
Krzysztof Lindstedt, O czytaniu jako sposobie bycia : Eco – Rorty – Barthes, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Lindstedt", title = "O czytaniu jako sposobie bycia : Eco – Rorty – Barthes", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "9 - 19" }
-
Szkoła jako instytucja powtórzenia : pytając o możliwości zmianywraz z Michelem Foucault i Gilles'em Deleuzes. 21 - 37CZYSTY TEKST
Magdalena Archacka, Szkoła jako instytucja powtórzenia : pytając o możliwości zmianywraz z Michelem Foucault i Gilles'em Deleuze, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 21 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Archacka", title = "Szkoła jako instytucja powtórzenia : pytając o możliwości zmianywraz z Michelem Foucault i Gilles'em Deleuze", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "21 - 37" }
-
Kultura narodowa i edukacja w Brazylii : tradycja i reforma w myśli Fernanda de Azevedos. 39 - 60CZYSTY TEKST
Mariusz Malinowski, Kultura narodowa i edukacja w Brazylii : tradycja i reforma w myśli Fernanda de Azevedo, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 39 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Malinowski", title = "Kultura narodowa i edukacja w Brazylii : tradycja i reforma w myśli Fernanda de Azevedo", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "39 - 60" }
-
Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkołys. 61 - 74CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Badania z dziećmi : dziecięcy obraz szkoły", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "61 - 74" }
-
Uczenie się w przestrzeniach transnarodowych : rekonstrukcja znaczeń nadawanych uczeniu się przez studentów zagranicznych w Polsces. 77 - 92CZYSTY TEKST
Monika Popow, Uczenie się w przestrzeniach transnarodowych : rekonstrukcja znaczeń nadawanych uczeniu się przez studentów zagranicznych w Polsce, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 77 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Popow", title = "Uczenie się w przestrzeniach transnarodowych : rekonstrukcja znaczeń nadawanych uczeniu się przez studentów zagranicznych w Polsce", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "77 - 92" }
-
Patriotyzm w edukacji szkolnej : założenia podstaw programowych kształcenia ogólnegos. 93 - 109CZYSTY TEKST
Violetta Kopińska, Kinga Majchrzak, Agata Szwech, Patriotyzm w edukacji szkolnej : założenia podstaw programowych kształcenia ogólnego, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 93 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Kopińska, Kinga Majchrzak, Agata Szwech", title = "Patriotyzm w edukacji szkolnej : założenia podstaw programowych kształcenia ogólnego", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "93 - 109" }
-
Ile jest pomocy w pomocy społecznej? : rzecz o marginalizacji działań usamodzielniającychs. 111 - 121CZYSTY TEKST
Krzysztof Chaczko, Ile jest pomocy w pomocy społecznej? : rzecz o marginalizacji działań usamodzielniających, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Chaczko", title = "Ile jest pomocy w pomocy społecznej? : rzecz o marginalizacji działań usamodzielniających", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "111 - 121" }
-
"W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów : badania rekonstrukcyjne", Danuta Urbaniak-Zając, Kraków 2016 : [recenzja]s. 125 - 132CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Danuta Urbaniak-Zając, "W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów : badania rekonstrukcyjne", Danuta Urbaniak-Zając, Kraków 2016 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 125 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała, Danuta Urbaniak-Zając", title = ""W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów : badania rekonstrukcyjne", Danuta Urbaniak-Zając, Kraków 2016 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "125 - 132" }