-
Tendencje nihilistyczne w pedagogice ogólnejs. 137 - 150CZYSTY TEKST
Wojciech Kruszelnicki, Tendencje nihilistyczne w pedagogice ogólnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kruszelnicki", title = "Tendencje nihilistyczne w pedagogice ogólnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "137 - 150" }
-
Przyjaciele na Facebooku : kontynuacja czy zmiana bliskich związków młodego pokolenia?s. 105 - 117CZYSTY TEKST
Magdalena Żurko, Przyjaciele na Facebooku : kontynuacja czy zmiana bliskich związków młodego pokolenia? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Żurko", title = "Przyjaciele na Facebooku : kontynuacja czy zmiana bliskich związków młodego pokolenia? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "105 - 117" }
-
Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznychs. 119 - 134CZYSTY TEKST
Monika Czajkowska, Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 119 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Czajkowska", title = "Różnice osiągnięć dziewcząt i chłopców w rozwiązywaniu zadań matematycznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "119 - 134" }
-
Krótka historia terminu «conscientização» i o tym, jak Paulo Freire je porzuciłs. 7 - 23CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Krótka historia terminu «conscientização» i o tym, jak Paulo Freire je porzucił, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Krótka historia terminu «conscientização» i o tym, jak Paulo Freire je porzucił", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "7 - 23" }
-
Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjnys. 25 - 41CZYSTY TEKST
Jolanta Zwiernik, Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zwiernik", title = "Partycypacyjne badania dzieci jako proces emancypacyjny", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "25 - 41" }
-
Protestujące dziecis. 45 - 62CZYSTY TEKST
Piotr Kowzan, Dominik Krzymiński, Katarzyna Hurko, Joanna Życzyńska, Monika Koenig, Patrycja Bloch, Dominika Rainka, Michał Mojzykiewicz, Weronika Bigus, Protestujące dzieci, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 45 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowzan, Dominik Krzymiński, Katarzyna Hurko, Joanna Życzyńska, Monika Koenig, Patrycja Bloch, Dominika Rainka, Michał Mojzykiewicz, Weronika Bigus", title = "Protestujące dzieci", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "45 - 62" }
-
Poziom empatii a radzenie sobiew trudnych sytuacjach społecznych dzieci z przedszkoli masowych i integracyjnychs. 63 - 79CZYSTY TEKST
Beata Papuda-Dolińska, Poziom empatii a radzenie sobiew trudnych sytuacjach społecznych dzieci z przedszkoli masowych i integracyjnych, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 63 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Papuda-Dolińska", title = "Poziom empatii a radzenie sobiew trudnych sytuacjach społecznych dzieci z przedszkoli masowych i integracyjnych", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "63 - 79" }
-
Postawy wobec religii, instytucji religijnych i religijnie motywowanej etyki - aksjologiczne uwarunkowania różnics. 81 - 102CZYSTY TEKST
Mirosława Czerniawska, Postawy wobec religii, instytucji religijnych i religijnie motywowanej etyki - aksjologiczne uwarunkowania różnic , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 1 (81), s. 81 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Czerniawska", title = "Postawy wobec religii, instytucji religijnych i religijnie motywowanej etyki - aksjologiczne uwarunkowania różnic ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 1 (81)", pages = "81 - 102" }