-
Freirego Suchodolskim - Suchodolskiego Freirem : pedagogika materialistyczna i krytyka ideologiis. 7 - 30CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Freirego Suchodolskim - Suchodolskiego Freirem : pedagogika materialistyczna i krytyka ideologii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 7 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Freirego Suchodolskim - Suchodolskiego Freirem : pedagogika materialistyczna i krytyka ideologii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "7 - 30" }
-
"Ja-świat" : Romany Miller dialogowa i dialogiczna koncepcja socjalizacji i wychowania : w stronę osobowości zaangażowanejs. 31 - 44CZYSTY TEKST
Adela Kożyczkowska, "Ja-świat" : Romany Miller dialogowa i dialogiczna koncepcja socjalizacji i wychowania : w stronę osobowości zaangażowanej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 31 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Adela Kożyczkowska", title = ""Ja-świat" : Romany Miller dialogowa i dialogiczna koncepcja socjalizacji i wychowania : w stronę osobowości zaangażowanej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "31 - 44" }
-
Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentóws. 47 - 67CZYSTY TEKST
Lidia Bielinis, Monika Grochalska, Monika Maciejewska, Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 47 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Bielinis, Monika Grochalska, Monika Maciejewska", title = "Lekcje z podróży : doświadczenie mobilności jako krok w stronę transformatywnego uczenia się studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "47 - 67" }
-
Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołus. 69 - 82CZYSTY TEKST
Beata Andrzejewska, Kinga Lachowicz-Tabaczek, Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 69 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Andrzejewska, Kinga Lachowicz-Tabaczek", title = "Jak studenci udzielają sobie informacji zwrotnych, współpracując w zespole? : rola długości perspektywy współpracy i poziomu narcyzmu członków zespołu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "69 - 82" }
-
Kapitał psychologiczny a zadowolenie z sytuacji zawodowej absolwentów psychologiis. 85 - 101CZYSTY TEKST
Agnieszka Lipińska-Grobelny, Izabela Pawlak, Kapitał psychologiczny a zadowolenie z sytuacji zawodowej absolwentów psychologii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 85 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lipińska-Grobelny, Izabela Pawlak", title = "Kapitał psychologiczny a zadowolenie z sytuacji zawodowej absolwentów psychologii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "85 - 101" }
-
Eksperymentalne techniki pomiaru wyobraźni wizualnej twórczej - potencjał aplikacyjny w badaniach pedagogicznychs. 103 - 124CZYSTY TEKST
Dorota Maria Jankowska, Eksperymentalne techniki pomiaru wyobraźni wizualnej twórczej - potencjał aplikacyjny w badaniach pedagogicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 103 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Maria Jankowska", title = "Eksperymentalne techniki pomiaru wyobraźni wizualnej twórczej - potencjał aplikacyjny w badaniach pedagogicznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "103 - 124" }
-
Pedagogiczna wola mocy : (w odpowiedzi Wojciechowi Kruszelnickiemu)s. 127 - 136CZYSTY TEKST
Andrea Folkierska, Pedagogiczna wola mocy : (w odpowiedzi Wojciechowi Kruszelnickiemu), Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea Folkierska", title = "Pedagogiczna wola mocy : (w odpowiedzi Wojciechowi Kruszelnickiemu)", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "127 - 136" }
-
Tendencja autora "Tendencji nihilistycznych w pedagogice ogólnej"s. 137 - 144CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Wojciech Kruszelnicki, Tendencja autora "Tendencji nihilistycznych w pedagogice ogólnej" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, Wojciech Kruszelnicki", title = "Tendencja autora "Tendencji nihilistycznych w pedagogice ogólnej" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "137 - 144" }
-
"Pedagogie małych działań : krytyczne studium alternatyw edukacyjnych", Paweł Rudnicki, Wrocław 2016 : [recenzja]s. 147 - 151CZYSTY TEKST
Agnieszka Teklińska, Paweł Rudnicki, "Pedagogie małych działań : krytyczne studium alternatyw edukacyjnych", Paweł Rudnicki, Wrocław 2016 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer 2 (82), s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Teklińska, Paweł Rudnicki", title = ""Pedagogie małych działań : krytyczne studium alternatyw edukacyjnych", Paweł Rudnicki, Wrocław 2016 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer 2 (82)", pages = "147 - 151" }