-
Wstęps. 11 - 14CZYSTY TEKST
Karolina Reinhard, Wstęp, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 11 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Reinhard", title = "Wstęp", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "11 - 14" }
-
O Robercie... : Robert Kwaśnica - Twórca, Założyciel, Rektor (1997-2016) i Prezydent (2016-2018) Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławius. 7 - 10CZYSTY TEKST
Urszula Dzikiewicz-Gazda, Małgorzata Mikołajczak-Woźniak, Karolina Reinhard, O Robercie... : Robert Kwaśnica - Twórca, Założyciel, Rektor (1997-2016) i Prezydent (2016-2018) Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dzikiewicz-Gazda, Małgorzata Mikołajczak-Woźniak, Karolina Reinhard", title = "O Robercie... : Robert Kwaśnica - Twórca, Założyciel, Rektor (1997-2016) i Prezydent (2016-2018) Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "7 - 10" }
-
Pedagogika i "pytanie o sens życia"s. 17 - 28CZYSTY TEKST
Maria Reut, Pedagogika i "pytanie o sens życia", Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 17 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Reut", title = "Pedagogika i "pytanie o sens życia"", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "17 - 28" }
-
Okaleczona wspólnota komunikacyjna : siła agresji w megamedialnym świecies. 29 - 40CZYSTY TEKST
Beata Sierocka, Okaleczona wspólnota komunikacyjna : siła agresji w megamedialnym świecie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 29 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Sierocka", title = "Okaleczona wspólnota komunikacyjna : siła agresji w megamedialnym świecie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "29 - 40" }
-
Polityczno-ideologiczne decorum (w) edukacjis. 41 - 51CZYSTY TEKST
Kazimierz Przyszczypkowski, Polityczno-ideologiczne decorum (w) edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 41 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Przyszczypkowski", title = "Polityczno-ideologiczne decorum (w) edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "41 - 51" }
-
"Odzyskać edukację" - pozaformalne działania edukacyjne na rzecz zmiany w oświacie : perspektywa edukacji antydyskryminacyjnejs. 55 - 67CZYSTY TEKST
Pawel Rudnicki, "Odzyskać edukację" - pozaformalne działania edukacyjne na rzecz zmiany w oświacie : perspektywa edukacji antydyskryminacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 55 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Pawel Rudnicki", title = ""Odzyskać edukację" - pozaformalne działania edukacyjne na rzecz zmiany w oświacie : perspektywa edukacji antydyskryminacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "55 - 67" }
-
Afryka i Afrykanie, Inuici i Indianie, czyli o inności etnicznej oraz kulturowej w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej w latach 1997-2018s. 69 - 84CZYSTY TEKST
Marcin Gołębniak, Afryka i Afrykanie, Inuici i Indianie, czyli o inności etnicznej oraz kulturowej w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej w latach 1997-2018 , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 69 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gołębniak", title = "Afryka i Afrykanie, Inuici i Indianie, czyli o inności etnicznej oraz kulturowej w podręcznikach do edukacji wczesnoszkolnej w latach 1997-2018 ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "69 - 84" }
-
Aktywność edukacyjna osób dorosłych w obszarze edukacji nieformalnejs. 85 - 99CZYSTY TEKST
Alicja Szostkiewicz, Aktywność edukacyjna osób dorosłych w obszarze edukacji nieformalnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 85 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Szostkiewicz", title = "Aktywność edukacyjna osób dorosłych w obszarze edukacji nieformalnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "85 - 99" }
-
Proces rozwijania kompetencji glottodydaktycznej nauczycieli języków obcychs. 101 - 109CZYSTY TEKST
Anna Pol, Proces rozwijania kompetencji glottodydaktycznej nauczycieli języków obcych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 101 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pol", title = "Proces rozwijania kompetencji glottodydaktycznej nauczycieli języków obcych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "101 - 109" }
-
Specyficzne poczucie samoskuteczności jako moderator związku pozytywnego nastroju z wydajnością poznawcząs. 111 - 121CZYSTY TEKST
Tomasz Niemiec, Specyficzne poczucie samoskuteczności jako moderator związku pozytywnego nastroju z wydajnością poznawczą , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Niemiec", title = "Specyficzne poczucie samoskuteczności jako moderator związku pozytywnego nastroju z wydajnością poznawczą ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "111 - 121" }
-
Odpowiedzialność za cyberprzemoc w stosunku do nieletnichs. 123 - 132CZYSTY TEKST
Bartosz Głowacki, Beata Rajba, Odpowiedzialność za cyberprzemoc w stosunku do nieletnich , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Głowacki, Beata Rajba", title = "Odpowiedzialność za cyberprzemoc w stosunku do nieletnich ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "123 - 132" }
-
Indywidualizacja nauczania w szkole - możliwości i ograniczenia : teoretyczny konstrukt zagadnienias. 133 - 143CZYSTY TEKST
Karolina Reinhard, Indywidualizacja nauczania w szkole - możliwości i ograniczenia : teoretyczny konstrukt zagadnienia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Reinhard", title = "Indywidualizacja nauczania w szkole - możliwości i ograniczenia : teoretyczny konstrukt zagadnienia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "133 - 143" }
-
Zmagania nietradycyjnych studentów w poszukiwaniu zatrudnienia : refleksje badaczy polskich i szwedzkichs. 147 - 159CZYSTY TEKST
Agnieszka Bron, Ewa Kurantowicz, Zmagania nietradycyjnych studentów w poszukiwaniu zatrudnienia : refleksje badaczy polskich i szwedzkich , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 147 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bron, Ewa Kurantowicz", title = "Zmagania nietradycyjnych studentów w poszukiwaniu zatrudnienia : refleksje badaczy polskich i szwedzkich ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "147 - 159" }
-
Formy aktywizacji zawodowej osadzonych w Polsce : przegląd stosowanych rozwiązańs. 161 - 174CZYSTY TEKST
Daria Becker-Pestka, Formy aktywizacji zawodowej osadzonych w Polsce : przegląd stosowanych rozwiązań , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 161 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Becker-Pestka", title = "Formy aktywizacji zawodowej osadzonych w Polsce : przegląd stosowanych rozwiązań ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "161 - 174" }
-
«Life Design» w praktyce poradniczej : narracje klientóws. 175 - 187CZYSTY TEKST
Anetta Pereświet-Sołtan, Bożena Wojtasik, «Life Design» w praktyce poradniczej : narracje klientów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 175 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Pereświet-Sołtan, Bożena Wojtasik", title = "«Life Design» w praktyce poradniczej : narracje klientów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "175 - 187" }
-
Bezpieczne więzi - osoby doświadczające przemocy w procesie zmiany relacji rodzinnychs. 189 - 203CZYSTY TEKST
Dorota Dyjakon, Bezpieczne więzi - osoby doświadczające przemocy w procesie zmiany relacji rodzinnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 189 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Dyjakon", title = "Bezpieczne więzi - osoby doświadczające przemocy w procesie zmiany relacji rodzinnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "189 - 203" }
-
Edukacyjny potencjał narracji w konstruowaniu kariery : dwugłos badawczys. 205 - 217CZYSTY TEKST
Joanna Minta, Adrianna Nizińska, Edukacyjny potencjał narracji w konstruowaniu kariery : dwugłos badawczy, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 205 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Minta, Adrianna Nizińska", title = "Edukacyjny potencjał narracji w konstruowaniu kariery : dwugłos badawczy", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "205 - 217" }
-
Obrona przed manipulacją - poszukiwanie psychologicznego "układu odpornościowego"s. 219 - 230CZYSTY TEKST
Marta Szecówka-Nowak, Barbara Zimoń-Dubowik, Obrona przed manipulacją - poszukiwanie psychologicznego "układu odpornościowego" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 219 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Szecówka-Nowak, Barbara Zimoń-Dubowik", title = "Obrona przed manipulacją - poszukiwanie psychologicznego "układu odpornościowego" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "219 - 230" }
-
Trudność społecznej adaptacji dzieci zdolnychs. 231 - 245CZYSTY TEKST
Tatiana Jewsiejewa, Joanna Kruk-Lasocka, Trudność społecznej adaptacji dzieci zdolnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 231 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Jewsiejewa, Joanna Kruk-Lasocka", title = "Trudność społecznej adaptacji dzieci zdolnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "231 - 245" }
-
"Język, wzorce krytyczności, przedrozumienie : w poszukiwaniu możliwości krytyki pedagogicznego rozumu", Robert Kwaśnica, Wrocław 2019 : [recenzja]s. 249 - 250CZYSTY TEKST
Joanna Chmielewska, Robert Kwaśnica, "Język, wzorce krytyczności, przedrozumienie : w poszukiwaniu możliwości krytyki pedagogicznego rozumu", Robert Kwaśnica, Wrocław 2019 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2018 / Numer Specjalny, s. 249 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Chmielewska, Robert Kwaśnica", title = ""Język, wzorce krytyczności, przedrozumienie : w poszukiwaniu możliwości krytyki pedagogicznego rozumu", Robert Kwaśnica, Wrocław 2019 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2018 / Numer Specjalny", pages = "249 - 250" }