-
'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capitals. 9 - 24CZYSTY TEKST
Marta Jurczak-Morris, 'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Jurczak-Morris", title = "'Pedants' vs 'Mondains' - On the Ways in which Young People Interact in the Schooling Process through the Lens of Pierre Bourdieu's Theory of Habitus and Socio-Cultural Capital ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "9 - 24" }
-
Zagadnienia wychowawcze w miesięczniku "Ty i Ja" (1960-1973) a idały pedagogiki socjlizacyjnejs. 25 - 61CZYSTY TEKST
Justyna Horbanowicz, Zagadnienia wychowawcze w miesięczniku "Ty i Ja" (1960-1973) a idały pedagogiki socjlizacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 25 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Horbanowicz", title = "Zagadnienia wychowawcze w miesięczniku "Ty i Ja" (1960-1973) a idały pedagogiki socjlizacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "25 - 61" }
-
Learning to Live Differently in Lockdowns. 63 - 79CZYSTY TEKST
Hazel R. Wright, Learning to Live Differently in Lockdown , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 63 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Hazel R. Wright", title = "Learning to Live Differently in Lockdown ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "63 - 79" }
-
Questions of (Mis)Recognition in the Rlationship between Italian Teachers and Asylum-Seeker Studentss. 81 - 97CZYSTY TEKST
Darasimi Powei Oshodi, Questions of (Mis)Recognition in the Rlationship between Italian Teachers and Asylum-Seeker Students , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 81 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Darasimi Powei Oshodi", title = "Questions of (Mis)Recognition in the Rlationship between Italian Teachers and Asylum-Seeker Students ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "81 - 97" }
-
Migrants and Their Life Stories : Perspectives and Education, Work, and Communitys. 99 - 115CZYSTY TEKST
Brigida Angeloni, Migrants and Their Life Stories : Perspectives and Education, Work, and Community , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 99 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Brigida Angeloni", title = "Migrants and Their Life Stories : Perspectives and Education, Work, and Community ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "99 - 115" }
-
Spaces for Native and Foreign-Born Parents : When Pesonal Thoughts Can Become on Opportunity for Learnings. 117 - 127CZYSTY TEKST
Dalila Raccagni, Spaces for Native and Foreign-Born Parents : When Pesonal Thoughts Can Become on Opportunity for Learning , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Dalila Raccagni", title = "Spaces for Native and Foreign-Born Parents : When Pesonal Thoughts Can Become on Opportunity for Learning ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "117 - 127" }
-
From Life-O-Grams to Transformagrams : Storying Transformational Processes and Pedagogiess. 129 - 147CZYSTY TEKST
Susan Mossman Riva, From Life-O-Grams to Transformagrams : Storying Transformational Processes and Pedagogies , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 129 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Susan Mossman Riva", title = "From Life-O-Grams to Transformagrams : Storying Transformational Processes and Pedagogies ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "129 - 147" }
-
"Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji", Roman Schulz, Kraków 2020 : [recenzja]s. 151 - 157CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Roman Schulz, "Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji", Roman Schulz, Kraków 2020 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 1 (89), s. 151 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski, Roman Schulz", title = ""Całość i struktura jako kategorie systemowego oglądu edukacji", Roman Schulz, Kraków 2020 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 1 (89)", pages = "151 - 157" }