-
Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy / Robert Grabeł.s. 225 - 248CZYSTY TEKST
Robert Grabeł, Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy / Robert Grabeł., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 225 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Grabeł", title = "Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy / Robert Grabeł.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "225 - 248" }
-
Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw / Małgorzata Lewandowska.s. 155 - 179CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewandowska, Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw / Małgorzata Lewandowska., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 155 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewandowska", title = "Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw / Małgorzata Lewandowska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "155 - 179" }
-
Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu / Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder.s. 43 - 58CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder, Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu / Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 43 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder", title = "Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu / Elżbieta Duliniec, Andrzej Sznajder.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "43 - 58" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Mazur, Od Redakcji / Jolanta Mazur., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Mazur", title = "Od Redakcji / Jolanta Mazur.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "7 - 8" }
-
CZYSTY TEKST
Artur Mika, Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime" / Artur Mika., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 249 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Mika", title = "Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime" / Artur Mika.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "249 - 265" }
-
Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa / Lidia Danik.s. 133 - 154CZYSTY TEKST
Lidia Danik, Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa / Lidia Danik., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 133 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Danik", title = "Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa / Lidia Danik.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "133 - 154" }
-
Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem / Teresa M. Dudzik.s. 59 - 78CZYSTY TEKST
Teresa M. Dudzik, Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem / Teresa M. Dudzik., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 59 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa M. Dudzik", title = "Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem / Teresa M. Dudzik.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "59 - 78" }
-
System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu / Izabela Kowalik.s. 96 - 113CZYSTY TEKST
Izabela Kowalik, System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu / Izabela Kowalik., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 96 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalik", title = "System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu / Izabela Kowalik.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "96 - 113" }
-
Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego / Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska.s. 202 - 224CZYSTY TEKST
Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska, Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego / Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 202 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska", title = "Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego / Tomasz Gołębiowski, Małgorzata Lewandowska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "202 - 224" }
-
CZYSTY TEKST
Klemens Białecki, Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość / Klemens Białecki., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Klemens Białecki", title = "Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość / Klemens Białecki.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "9 - 18" }
-
Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej / Anna Mokrysz-Olszańska.s. 79 - 95CZYSTY TEKST
Anna Mokrysz-Olszańska, Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej / Anna Mokrysz-Olszańska., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 79 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Mokrysz-Olszańska", title = "Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej / Anna Mokrysz-Olszańska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "79 - 95" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Mazur, Przeszłość i przyszłość marketingu / Jolanta Mazur., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 19 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Mazur", title = "Przeszłość i przyszłość marketingu / Jolanta Mazur.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "19 - 42" }
-
CZYSTY TEKST
Marzanna Witek-Hajduk, Cykl życia marki na rynku / Marzanna K. Witek-Hajduk., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 180 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Witek-Hajduk", title = "Cykl życia marki na rynku / Marzanna K. Witek-Hajduk.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "180 - 201" }
-
Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw / Dominika Mirońska.s. 114 - 132CZYSTY TEKST
Dominika Mirońska, Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw / Dominika Mirońska., International Journal of Management and Economics, 2010 / Tom 27, s. 114 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Mirońska", title = "Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw / Dominika Mirońska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2010 / Tom 27", pages = "114 - 132" }