-
Analiza uwarunkowań prawnych rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce po wejściu Polski do Unii Europejskiej / Jolanta Miros-Górecka.s. 148 - 157CZYSTY TEKST
Joanna Miros-Górecka, Analiza uwarunkowań prawnych rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce po wejściu Polski do Unii Europejskiej / Jolanta Miros-Górecka., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 148 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Miros-Górecka", title = "Analiza uwarunkowań prawnych rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce po wejściu Polski do Unii Europejskiej / Jolanta Miros-Górecka.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "148 - 157" }
-
Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw a ich strategie marketingowe / Jan Rymarczyk.s. 65 - 72CZYSTY TEKST
Jan Rymarczyk, Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw a ich strategie marketingowe / Jan Rymarczyk., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 65 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Rymarczyk", title = "Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw a ich strategie marketingowe / Jan Rymarczyk.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "65 - 72" }
-
Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej / Jan W. Wiktor.s. 73 - 88CZYSTY TEKST
Jan W. Wiktor, Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej / Jan W. Wiktor., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Jan W. Wiktor", title = "Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej / Jan W. Wiktor.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "73 - 88" }
-
Regionalism : developing tendency in the U.S. trade relations / Pavel Neumann.s. 158 - 168CZYSTY TEKST
Pavel Neumann, Regionalism : developing tendency in the U.S. trade relations / Pavel Neumann., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 158 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Pavel Neumann", title = "Regionalism : developing tendency in the U.S. trade relations / Pavel Neumann.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "158 - 168" }
-
Rozwój procesu stabilizacji makroekonomicznej w Polsce w okresie 1990-2004 i główne czynniki determinujące / Józef Misala, Elżbieta Siek.s. 113 - 136CZYSTY TEKST
Józef Misala, Elżbieta Siek, Rozwój procesu stabilizacji makroekonomicznej w Polsce w okresie 1990-2004 i główne czynniki determinujące / Józef Misala, Elżbieta Siek., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 113 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Misala, Elżbieta Siek", title = "Rozwój procesu stabilizacji makroekonomicznej w Polsce w okresie 1990-2004 i główne czynniki determinujące / Józef Misala, Elżbieta Siek.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "113 - 136" }
-
Marketing w międzynarodowym przedsiębiorstwie logistycznym - wybrane zagadnienia / Monika Pachniak-Radzińska.s. 103 - 112CZYSTY TEKST
Monika Pachniak-Radzińska, Marketing w międzynarodowym przedsiębiorstwie logistycznym - wybrane zagadnienia / Monika Pachniak-Radzińska., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 103 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Pachniak-Radzińska", title = "Marketing w międzynarodowym przedsiębiorstwie logistycznym - wybrane zagadnienia / Monika Pachniak-Radzińska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "103 - 112" }
-
Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych / Kornelia Karcz.s. 89 - 102CZYSTY TEKST
Kornelia Karcz, Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych / Kornelia Karcz., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Kornelia Karcz", title = "Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych / Kornelia Karcz.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "89 - 102" }
-
Źródła zakłóceń semantycznych w międzynarodowym komunikowaniu biznesowym / Jolanta Ćwiklińska.s. 137 - 147CZYSTY TEKST
Jolanta Ćwiklińska, Źródła zakłóceń semantycznych w międzynarodowym komunikowaniu biznesowym / Jolanta Ćwiklińska., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 137 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Ćwiklińska", title = "Źródła zakłóceń semantycznych w międzynarodowym komunikowaniu biznesowym / Jolanta Ćwiklińska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "137 - 147" }
-
Międzynarodowe strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych / Jolanta Mazur.s. 43 - 64CZYSTY TEKST
Jolanta Mazur, Międzynarodowe strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych / Jolanta Mazur., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 43 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Mazur", title = "Międzynarodowe strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych / Jolanta Mazur.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "43 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Od Redakcji., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Sznajder, Handel elektroniczny w marketingu międzynarodowym / Andrzej Sznajder., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Sznajder", title = "Handel elektroniczny w marketingu międzynarodowym / Andrzej Sznajder.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "25 - 42" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Duliniec, Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy / Elżbieta Duliniec., International Journal of Management and Economics, 2006 / Tom 19, s. 6 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Duliniec", title = "Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy / Elżbieta Duliniec.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2006 / Tom 19", pages = "6 - 24" }