-
CZYSTY TEKST
Hanna Zawistowska, Przemiany organizacyjne w turystyce a transformacja / Hanna Zawistowska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 5 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Zawistowska", title = "Przemiany organizacyjne w turystyce a transformacja / Hanna Zawistowska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "5 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Violetta Bukowska, Термии и понятие / Violetta Bukowska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 194 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Bukowska", title = "Термии и понятие / Violetta Bukowska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "194 - 198" }
-
Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku / oprac. Andrzej Sznajder.s. 149 - 159CZYSTY TEKST
Andrzej Sznajder, Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku / oprac. Andrzej Sznajder., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Sznajder", title = "Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku / oprac. Andrzej Sznajder.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "149 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Konieczna-Domańska, Polskie biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 84 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Konieczna-Domańska", title = "Polskie biura podróży na rynku turystycznym / Anna Konieczna-Domańska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "84 - 96" }
-
Ekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności międzynarodowej / Tomasz Dołęgowski.s. 119 - 134CZYSTY TEKST
Tomasz Dołęgowski, Ekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności międzynarodowej / Tomasz Dołęgowski., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 119 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Dołęgowski", title = "Ekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności międzynarodowej / Tomasz Dołęgowski.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "119 - 134" }
-
Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce - punkt widzenia agencji / oprac. Tomasz Redwan.s. 160 - 165CZYSTY TEKST
Tomasz Redwan, Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce - punkt widzenia agencji / oprac. Tomasz Redwan., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 160 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Redwan", title = "Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce - punkt widzenia agencji / oprac. Tomasz Redwan.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "160 - 165" }
-
Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych / Stanisław Andrzej Bąk.s. 36 - 59CZYSTY TEKST
Stanisław Andrzej Bąk, Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych / Stanisław Andrzej Bąk., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 36 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Andrzej Bąk", title = "Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych / Stanisław Andrzej Bąk.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "36 - 59" }
-
Konferencja "Sponsoring - moda czy konieczność" / oprac. Marzanna Witek-Hajduk.s. 147 - 148CZYSTY TEKST
Marzanna Witek-Hajduk, Konferencja "Sponsoring - moda czy konieczność" / oprac. Marzanna Witek-Hajduk., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 147 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Witek-Hajduk", title = "Konferencja "Sponsoring - moda czy konieczność" / oprac. Marzanna Witek-Hajduk.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "147 - 148" }
-
Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD / Magdalena Kachniewska.s. 60 - 83CZYSTY TEKST
Magdalena Kachniewska, Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD / Magdalena Kachniewska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 60 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kachniewska", title = "Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD / Magdalena Kachniewska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "60 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Publikacje pracowników Kolegium za 1997 rok., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 178 - 193
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Publikacje pracowników Kolegium za 1997 rok.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "178 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Violetta Bukowska, Проблема выделения типов терминов, классификация / Violetta Bukowska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 199 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Violetta Bukowska", title = "Проблема выделения типов терминов, классификация / Violetta Bukowska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "199 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Marciniak, Sponsoring w praktyce / oprac. Krzysztof Marciniak., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 170 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Marciniak", title = "Sponsoring w praktyce / oprac. Krzysztof Marciniak.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "170 - 173" }
-
CZYSTY TEKST
Bożena Żarczyńska, Sponsoring - blaski i cienie / oprac. Bożena Żarczyńska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 166 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Żarczyńska", title = "Sponsoring - blaski i cienie / oprac. Bożena Żarczyńska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "166 - 169" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewandowska, Rynek reklamowy w Polsce w 1997 roku / Małgorzata Lewandowska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewandowska", title = "Rynek reklamowy w Polsce w 1997 roku / Małgorzata Lewandowska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "135 - 146" }
-
Konferencja "Integracja europejska, rynek pracy, kobiety" / oprac. Ewa Lisowska.s. 174 - 177CZYSTY TEKST
Ewa Lisowska, Konferencja "Integracja europejska, rynek pracy, kobiety" / oprac. Ewa Lisowska., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 174 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lisowska", title = "Konferencja "Integracja europejska, rynek pracy, kobiety" / oprac. Ewa Lisowska.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "174 - 177" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Dziedzic, Zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym w Polsce / Ewa Dziedzic., International Journal of Management and Economics, 1998 / Tom 5, s. 97 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dziedzic", title = "Zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym w Polsce / Ewa Dziedzic.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "1998 / Tom 5", pages = "97 - 118" }