-
Kreowanie informacji: o pseudo-wydarzeniach w polityce = The creation of information: pseudo-events in politicss. 8 - 18CZYSTY TEKST
Marta Węgrzyn, Kreowanie informacji: o pseudo-wydarzeniach w polityce = The creation of information: pseudo-events in politics, Kultura - Media - Teologia, 2013 / Tom 13, s. 8 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Węgrzyn", title = "Kreowanie informacji: o pseudo-wydarzeniach w polityce = The creation of information: pseudo-events in politics", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2013 / Tom 13", pages = "8 - 18" }
-
Manipulacja w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży = Manipulation of the television advertising aimed at children and young peoples. 19 - 36CZYSTY TEKST
Elżbieta Sanecka, Manipulacja w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży = Manipulation of the television advertising aimed at children and young people, Kultura - Media - Teologia, 2013 / Tom 13, s. 19 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Sanecka", title = "Manipulacja w reklamie telewizyjnej skierowanej do dzieci i młodzieży = Manipulation of the television advertising aimed at children and young people", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2013 / Tom 13", pages = "19 - 36" }
-
Sieci społecznościowe w polityce: medium (dez)informacyjne? = Social networks in politics - medium of (dis)information?s. 53 - 67CZYSTY TEKST
Kinga Jaruga, Sieci społecznościowe w polityce: medium (dez)informacyjne? = Social networks in politics - medium of (dis)information?, Kultura - Media - Teologia, 2013 / Tom 13, s. 53 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Jaruga", title = "Sieci społecznościowe w polityce: medium (dez)informacyjne? = Social networks in politics - medium of (dis)information?", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2013 / Tom 13", pages = "53 - 67" }
-
Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci = Mommy, please! About the ads for childrens. 37 - 52CZYSTY TEKST
Adrian Nowak, Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci = Mommy, please! About the ads for children, Kultura - Media - Teologia, 2013 / Tom 13, s. 37 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Adrian Nowak", title = "Mamo, kup mi to! Czyli o reklamach dla dzieci = Mommy, please! About the ads for children", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2013 / Tom 13", pages = "37 - 52" }
-
Edukacja medialna wobec zagrożeń cyberprzemocy i cyfrowego wykluczenia = Media education to threats cyberbullying and digital exclusions. 68 - 81CZYSTY TEKST
Anna Kaczmarek, Edukacja medialna wobec zagrożeń cyberprzemocy i cyfrowego wykluczenia = Media education to threats cyberbullying and digital exclusion, Kultura - Media - Teologia, 2013 / Tom 13, s. 68 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kaczmarek", title = "Edukacja medialna wobec zagrożeń cyberprzemocy i cyfrowego wykluczenia = Media education to threats cyberbullying and digital exclusion", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2013 / Tom 13", pages = "68 - 81" }