-
Wprowadzenies. 7 - 8CZYSTY TEKST
Urszula Szuścik, Wprowadzenie, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szuścik", title = "Wprowadzenie", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "7 - 8" }
-
Model kariery polskiego nauczyciela na Śląsku Cieszyńskim w czasach austriackichs. 11 - 28CZYSTY TEKST
Marzena Bogus, Model kariery polskiego nauczyciela na Śląsku Cieszyńskim w czasach austriackich, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 11 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Bogus", title = "Model kariery polskiego nauczyciela na Śląsku Cieszyńskim w czasach austriackich", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "11 - 28" }
-
Pozostały - ślad i pamięć : (z życia i działalności trzech górnośląskich nauczycieli)s. 29 - 40CZYSTY TEKST
Wiesława Korzeniowska, Pozostały - ślad i pamięć : (z życia i działalności trzech górnośląskich nauczycieli), Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 29 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Korzeniowska", title = "Pozostały - ślad i pamięć : (z życia i działalności trzech górnośląskich nauczycieli)", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "29 - 40" }
-
Kształcenie nauczycieli klas początkowych w Polskiej Rzeczpospolitej Ludowejs. 41 - 61CZYSTY TEKST
Elżbieta Marek, Kształcenie nauczycieli klas początkowych w Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 41 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Marek", title = "Kształcenie nauczycieli klas początkowych w Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "41 - 61" }
-
Niedoceniona rola nauczyciela : na podstawie własnych obserwacjis. 62 - 71CZYSTY TEKST
Krzysztof Śleziński, Niedoceniona rola nauczyciela : na podstawie własnych obserwacji, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 62 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Śleziński", title = "Niedoceniona rola nauczyciela : na podstawie własnych obserwacji", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "62 - 71" }
-
Jakość pomiaru dydaktycznego oraz procedur ewaluacyjnych w poprawie jakości kształcenias. 72 - 81CZYSTY TEKST
Krzysztof Zajdel, Jakość pomiaru dydaktycznego oraz procedur ewaluacyjnych w poprawie jakości kształcenia, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 72 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Zajdel", title = "Jakość pomiaru dydaktycznego oraz procedur ewaluacyjnych w poprawie jakości kształcenia", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "72 - 81" }
-
Znaczenie oceny nauczyciela akademickiegos. 82 - 90CZYSTY TEKST
Krzysztof Zajdel, Znaczenie oceny nauczyciela akademickiego, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 82 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Zajdel", title = "Znaczenie oceny nauczyciela akademickiego", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "82 - 90" }
-
Wyzwalanie odwagi dzieci do szerszych wypowiedzi ustnych : o znaczeniu stylu pracy nauczycielas. 91 - 101CZYSTY TEKST
Emilia Olejnik-Krupa, Wyzwalanie odwagi dzieci do szerszych wypowiedzi ustnych : o znaczeniu stylu pracy nauczyciela, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Olejnik-Krupa", title = "Wyzwalanie odwagi dzieci do szerszych wypowiedzi ustnych : o znaczeniu stylu pracy nauczyciela", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "91 - 101" }
-
Nauczyciel w diagnozie aktywności fizycznej ucznias. 102 - 110CZYSTY TEKST
Marek Jagusz, Katarzyna Sojka-Krawiec, Nauczyciel w diagnozie aktywności fizycznej ucznia, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 102 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Jagusz, Katarzyna Sojka-Krawiec", title = "Nauczyciel w diagnozie aktywności fizycznej ucznia", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "102 - 110" }
-
Władysław Skoczylas (1883-1934) : wybitny nauczyciel kształcenia artystycznegos. 111 - 120CZYSTY TEKST
Anna Boguszewska, Władysław Skoczylas (1883-1934) : wybitny nauczyciel kształcenia artystycznego, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Boguszewska", title = "Władysław Skoczylas (1883-1934) : wybitny nauczyciel kształcenia artystycznego", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "111 - 120" }
-
Bronisława Dymara - charyzmatyczny pedagog, 'człowiek ducha', naukowy przewodniks. 121 - 125CZYSTY TEKST
Alina Górniok-Naglik, Bronisława Dymara - charyzmatyczny pedagog, 'człowiek ducha', naukowy przewodnik, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 121 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Górniok-Naglik", title = "Bronisława Dymara - charyzmatyczny pedagog, 'człowiek ducha', naukowy przewodnik", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "121 - 125" }
-
Refleksje lingwistyczne o znaczeniu i kontekstach frazemów 'sztuka bycia nauczycielem', 'sztuka uczenia's. 126 - 138CZYSTY TEKST
Małgorzata Bortliczek, Refleksje lingwistyczne o znaczeniu i kontekstach frazemów 'sztuka bycia nauczycielem', 'sztuka uczenia', Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 126 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bortliczek", title = "Refleksje lingwistyczne o znaczeniu i kontekstach frazemów 'sztuka bycia nauczycielem', 'sztuka uczenia'", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "126 - 138" }
-
Використання start-up проектів для формування підприємницької компетентності майбутніх інформатиківs. 139 - 151CZYSTY TEKST
Nadia R. Baltyk, Natalia V. Morse, Використання start-up проектів для формування підприємницької компетентності майбутніх інформатиків, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 139 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Nadia R. Baltyk, Natalia V. Morse", title = "Використання start-up проектів для формування підприємницької компетентності майбутніх інформатиків", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "139 - 151" }
-
"Koncepcje kształcenia dzieci i ich nauczycieli w twórczości Ryszarda Więckowskiego", Elżbieta Marek, Piotrków Trybunalski 2013 : [recenzja]s. 155 - 159CZYSTY TEKST
Elżbieta Marek, Urszula Szuścik, "Koncepcje kształcenia dzieci i ich nauczycieli w twórczości Ryszarda Więckowskiego", Elżbieta Marek, Piotrków Trybunalski 2013 : [recenzja], Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Marek, Urszula Szuścik", title = ""Koncepcje kształcenia dzieci i ich nauczycieli w twórczości Ryszarda Więckowskiego", Elżbieta Marek, Piotrków Trybunalski 2013 : [recenzja]", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "155 - 159" }
-
Kronika naukowa 2014s. 163 - 164CZYSTY TEKST
Urszula Szuścik, Kronika naukowa 2014, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 163 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szuścik", title = "Kronika naukowa 2014", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "163 - 164" }
-
Noty o autorachs. 165 - 166CZYSTY TEKST
Noty o autorach, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 165 - 166
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o autorach", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "165 - 166" }
-
Indeks osobowys. 167 - 171CZYSTY TEKST
Indeks osobowy, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2015 / Tom 4, s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Indeks osobowy", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2015 / Tom 4", pages = "167 - 171" }