-
Krytyka edukacji pragmatycznej w polskiej publicystyce konserwatywnejs. 5 - 16CZYSTY TEKST
Tomasz Tokarz, Krytyka edukacji pragmatycznej w polskiej publicystyce konserwatywnej , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Tokarz", title = "Krytyka edukacji pragmatycznej w polskiej publicystyce konserwatywnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "5 - 16" }
-
Młodzież wobec ideologii merytokracji - pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenias. 17 - 38CZYSTY TEKST
Piotr Stańczyk, Młodzież wobec ideologii merytokracji - pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 17 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Stańczyk", title = "Młodzież wobec ideologii merytokracji - pozytywna socjalizacja oszukanego pokolenia ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "17 - 38" }
-
System oceny jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym - trzy etapy zmianys. 39 - 52CZYSTY TEKST
Magdalena Dybaś-Błajet, System oceny jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym - trzy etapy zmiany , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dybaś-Błajet", title = "System oceny jakości w bułgarskim szkolnictwie wyższym - trzy etapy zmiany ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "39 - 52" }
-
Dzieci wobec stereotypów płcis. 53 - 69CZYSTY TEKST
Joanna Maria Garbula, Dzieci wobec stereotypów płci , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 53 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Maria Garbula", title = "Dzieci wobec stereotypów płci ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "53 - 69" }
-
Analiza wpływu stereotypu płci w obszarze emocji na edukację emocjonalnąs. 71 - 87CZYSTY TEKST
Aleksandra Jasielska, Analiza wpływu stereotypu płci w obszarze emocji na edukację emocjonalną , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 71 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Jasielska", title = "Analiza wpływu stereotypu płci w obszarze emocji na edukację emocjonalną ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "71 - 87" }
-
Lingwistyczne teorie Noama Chomsky'ego w zastosowaniach komputerowych w pedagogices. 89 - 104CZYSTY TEKST
Kazimierz Wieczorkowski, Lingwistyczne teorie Noama Chomsky'ego w zastosowaniach komputerowych w pedagogice , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wieczorkowski", title = "Lingwistyczne teorie Noama Chomsky'ego w zastosowaniach komputerowych w pedagogice ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "89 - 104" }
-
Uczeń podczas lekcji wychowania fizycznego - zachowania utrudniające pracę nauczycielas. 105 - 121CZYSTY TEKST
Maria Brudnik, Uczeń podczas lekcji wychowania fizycznego - zachowania utrudniające pracę nauczyciela , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 105 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Brudnik", title = "Uczeń podczas lekcji wychowania fizycznego - zachowania utrudniające pracę nauczyciela ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "105 - 121" }
-
Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnychs. 123 - 140CZYSTY TEKST
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska, Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 123 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska", title = "Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "123 - 140" }
-
"Pedagogika ogólna", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Warszawa 2008 : [recenzja]s. 141 - 149CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Dariusz Stępkowski, "Pedagogika ogólna", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Warszawa 2008 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 141 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska, Dariusz Stępkowski", title = ""Pedagogika ogólna", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Warszawa 2008 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "141 - 149" }
-
"Poznawanie złożoności. Obliczeniowa dynamika materii umysłu i ludzkości", Klaus Mainzer, Lublin 2007 : [recenzja]s. 150 - 156CZYSTY TEKST
Klaus Mainzer, Kazimierz Wieczorkowski, "Poznawanie złożoności. Obliczeniowa dynamika materii umysłu i ludzkości", Klaus Mainzer, Lublin 2007 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 150 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Klaus Mainzer, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Poznawanie złożoności. Obliczeniowa dynamika materii umysłu i ludzkości", Klaus Mainzer, Lublin 2007 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "150 - 156" }
-
Spektakl publicznego dialogu : sprawozdanie z debaty nad książką Elżbiety Matyni pt. "Demokracja performatywna"s. 157 - 162CZYSTY TEKST
Karol Maluchnik, Tomasz Ryś, Spektakl publicznego dialogu : sprawozdanie z debaty nad książką Elżbiety Matyni pt. "Demokracja performatywna" , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 157 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Maluchnik, Tomasz Ryś", title = "Spektakl publicznego dialogu : sprawozdanie z debaty nad książką Elżbiety Matyni pt. "Demokracja performatywna" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "157 - 162" }