Małgorzata Przybysz-Zaremba
6 artykuły w 3 czasopismach
-
Profilaktyka nałogu komputerowo-sieciowego Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 2(35) / s. 97 - 1032006CZYSTY TEKST
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Profilaktyka nałogu komputerowo-sieciowego , Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 2(35), s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przybysz-Zaremba", title = "Profilaktyka nałogu komputerowo-sieciowego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 2(35)", pages = "97 - 103" }
-
Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2009 / Tom 21 / Numer 1(40) / s. 123 - 1402009CZYSTY TEKST
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska, Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 1(40), s. 123 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ewelina Smogorzewska", title = "Dzieci nieakceptowane w klasie szkolnej - analiza badań przeprowadzonych wśród uczniów klas gimnazjalnych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1(40)", pages = "123 - 140" }
-
Ryzykowne zachowania młodzieży jako implikacja dekompozycyjnych oddziaływań środowiska rodzinnego : wybrane konteksty i eksploracje Opublikowano w: Studia nad Rodziną 2014 / Tom 18 / Numer 2 (35) / s. 229 - 2392014CZYSTY TEKST
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Ryzykowne zachowania młodzieży jako implikacja dekompozycyjnych oddziaływań środowiska rodzinnego : wybrane konteksty i eksploracje, Studia nad Rodziną, 2014 / Tom 18 / Numer 2 (35), s. 229 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przybysz-Zaremba", title = "Ryzykowne zachowania młodzieży jako implikacja dekompozycyjnych oddziaływań środowiska rodzinnego : wybrane konteksty i eksploracje", journal = "Studia nad Rodziną", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 2 (35)", pages = "229 - 239" }
-
Dymorficzny wymiar uwarunkowań agresji i przemocy domowej – przegląd wybranych aspektów i eksploracji Opublikowano w: Studia nad Rodziną 2015 / Tom 19 / Numer 2(37) / s. 243 - 2592015CZYSTY TEKST
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Dymorficzny wymiar uwarunkowań agresji i przemocy domowej – przegląd wybranych aspektów i eksploracji, Studia nad Rodziną, 2015 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 243 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przybysz-Zaremba", title = "Dymorficzny wymiar uwarunkowań agresji i przemocy domowej – przegląd wybranych aspektów i eksploracji", journal = "Studia nad Rodziną", issue = "2015 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "243 - 259" }
-
Egzemplifikacje wybranych teorii zachowań agresywnych człowieka – perspektywa trójwymiarowa Opublikowano w: Studia nad Rodziną 2015 / Tom 19 / Numer 2(37) / s. 311 - 3322015CZYSTY TEKST
Małgorzata Przybysz-Zaremba, Egzemplifikacje wybranych teorii zachowań agresywnych człowieka – perspektywa trójwymiarowa, Studia nad Rodziną, 2015 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 311 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przybysz-Zaremba", title = "Egzemplifikacje wybranych teorii zachowań agresywnych człowieka – perspektywa trójwymiarowa", journal = "Studia nad Rodziną", issue = "2015 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "311 - 332" }
-
Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2014 / Tom 24 / s. 325 - 3442014CZYSTY TEKST
Paulina Jakubowicz, Małgorzata Przybysz-Zaremba, Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 325 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Jakubowicz, Małgorzata Przybysz-Zaremba", title = "Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "325 - 344" }