Paulina Jakubowicz
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2014 / Tom 24 / s. 325 - 3442014CZYSTY TEKST
Paulina Jakubowicz, Małgorzata Przybysz-Zaremba, Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 325 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Jakubowicz, Małgorzata Przybysz-Zaremba", title = "Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "325 - 344" }