-
Learning and the Psycho-Societal Nature of Social Practice : Tracing the Invisible Social Dimension in Work and Learnings. 11 - 27CZYSTY TEKST
Learning and the Psycho-Societal Nature of Social Practice : Tracing the Invisible Social Dimension in Work and Learning , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 11 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Learning and the Psycho-Societal Nature of Social Practice : Tracing the Invisible Social Dimension in Work and Learning ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "11 - 27" }
-
Gdzieś między wielkimi oczekiwaniami a rozczarowaniem : kilka refleksji nad konstruktem inteligencji emocjonalnejs. 29 - 46CZYSTY TEKST
Gdzieś między wielkimi oczekiwaniami a rozczarowaniem : kilka refleksji nad konstruktem inteligencji emocjonalnej , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Gdzieś między wielkimi oczekiwaniami a rozczarowaniem : kilka refleksji nad konstruktem inteligencji emocjonalnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "29 - 46" }
-
Kategoria dyskursu w języku i w badaniach edukacyjnych - w poszukiwaniu osobliwości pedagogicznie zorientowanej analizy dyskursus. 47 - 68CZYSTY TEKST
Helena Ostrowicka, Kategoria dyskursu w języku i w badaniach edukacyjnych - w poszukiwaniu osobliwości pedagogicznie zorientowanej analizy dyskursu , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 47 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Ostrowicka", title = "Kategoria dyskursu w języku i w badaniach edukacyjnych - w poszukiwaniu osobliwości pedagogicznie zorientowanej analizy dyskursu ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "47 - 68" }
-
"System edukacji" jako pomnik fukcjonalizmu w dyskursie oświatowyms. 69 - 81CZYSTY TEKST
"System edukacji" jako pomnik fukcjonalizmu w dyskursie oświatowym , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 69 - 81
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""System edukacji" jako pomnik fukcjonalizmu w dyskursie oświatowym ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "69 - 81" }
-
O byciu nauczycielem - między tragizmem roli a szczelinami emancypacjis. 83 - 97CZYSTY TEKST
Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, O byciu nauczycielem - między tragizmem roli a szczelinami emancypacji , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 83 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Lewartowska-Zychowicz", title = "O byciu nauczycielem - między tragizmem roli a szczelinami emancypacji ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "83 - 97" }
-
Postawy nauczycieli wobec swej roli zawodowej w świetle wybranych koncepcji teoretycznychs. 101 - 112CZYSTY TEKST
Grażyna Kosiba, Eligiusz Madejski, Postawy nauczycieli wobec swej roli zawodowej w świetle wybranych koncepcji teoretycznych , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Kosiba, Eligiusz Madejski", title = "Postawy nauczycieli wobec swej roli zawodowej w świetle wybranych koncepcji teoretycznych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "101 - 112" }
-
"Przeciw szkolnemu etatyzmowi" : ocena ingerencji państwa w edukację (w okresie III Rzeczypospolitej) w polskiej publicystyce konserwatywnejs. 113 - 134CZYSTY TEKST
"Przeciw szkolnemu etatyzmowi" : ocena ingerencji państwa w edukację (w okresie III Rzeczypospolitej) w polskiej publicystyce konserwatywnej , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 113 - 134
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Przeciw szkolnemu etatyzmowi" : ocena ingerencji państwa w edukację (w okresie III Rzeczypospolitej) w polskiej publicystyce konserwatywnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "113 - 134" }
-
O "upedagogicznianiu" szkoły poprzez akademicki dyskurs edukacyjny : ku autoetnografiis. 147 - 169CZYSTY TEKST
Bogusława Dorota Gołębniak, O "upedagogicznianiu" szkoły poprzez akademicki dyskurs edukacyjny : ku autoetnografii , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 147 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława Dorota Gołębniak", title = "O "upedagogicznianiu" szkoły poprzez akademicki dyskurs edukacyjny : ku autoetnografii ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "147 - 169" }
-
The Activity Theory Approach to Learnings. 137 - 146CZYSTY TEKST
The Activity Theory Approach to Learning , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 137 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "The Activity Theory Approach to Learning ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "137 - 146" }
-
4th ISCAR Summer University "Moving with and beyond Vygotsky"s. 173 - 175CZYSTY TEKST
Przemysław Gąsiorek, 4th ISCAR Summer University "Moving with and beyond Vygotsky" , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 173 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gąsiorek", title = "4th ISCAR Summer University "Moving with and beyond Vygotsky" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "173 - 175" }
-
"Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja]s. 179 - 183CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, "Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 179 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "179 - 183" }
-
Ćwiczenie czyni różnicęs. 185 - 191CZYSTY TEKST
Peter Sloterdijk, Ćwiczenie czyni różnicę, Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Sloterdijk", title = "Ćwiczenie czyni różnicę", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "185 - 191" }
-
"Socjologia edukacji : zarys problematyki", Mirosław J. Szymański, Kraków 2013 : [recenzja]s. 193 - 198CZYSTY TEKST
Błażej Przybylski, Mirosław J. Szymański, "Socjologia edukacji : zarys problematyki", Mirosław J. Szymański, Kraków 2013 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 193 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Błażej Przybylski, Mirosław J. Szymański", title = ""Socjologia edukacji : zarys problematyki", Mirosław J. Szymański, Kraków 2013 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "193 - 198" }
-
"Globalna rewolucja seksualna : likwidacja wolności w imię wolności", Gabriele Kuba, Kraków 2013 : [recenzja]s. 199 - 204CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, "Globalna rewolucja seksualna : likwidacja wolności w imię wolności", Gabriele Kuba, Kraków 2013 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska", title = ""Globalna rewolucja seksualna : likwidacja wolności w imię wolności", Gabriele Kuba, Kraków 2013 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "199 - 204" }
-
Pożeganie profesora pedagogiki społecznej - Stanisława Kawulis. 207 - 213CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Pożeganie profesora pedagogiki społecznej - Stanisława Kawuli, Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 207 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Pożeganie profesora pedagogiki społecznej - Stanisława Kawuli", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "207 - 213" }
-
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne - komunikats. 217 - 219CZYSTY TEKST
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne - komunikat , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 217 - 219
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Polskie Towarzystwo Pedagogiczne - komunikat ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "217 - 219" }