-
The principles of resocialization upbringing and their implementation in work with street children in Africas. 13 - 24CZYSTY TEKST
Barbara Adamczyk, The principles of resocialization upbringing and their implementation in work with street children in Africa, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 13 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Adamczyk", title = "The principles of resocialization upbringing and their implementation in work with street children in Africa", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "13 - 24" }
-
Podmiotowość w perspektywie teorii i praktyki wychowanias. 25 - 33CZYSTY TEKST
Andrzej Ryk, Podmiotowość w perspektywie teorii i praktyki wychowania, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Ryk", title = "Podmiotowość w perspektywie teorii i praktyki wychowania", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "25 - 33" }
-
Aktualność personalistycznej filozofii i pedagogikis. 34 - 43CZYSTY TEKST
Mateusz Mazurek, Aktualność personalistycznej filozofii i pedagogiki, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 34 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Mazurek", title = "Aktualność personalistycznej filozofii i pedagogiki", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "34 - 43" }
-
Etyka i język relacji - wokół etycznych źródeł doświadczenia troski i opieki w wychowaniu w myśli pedagogicznej Maxa van Manenas. 44 - 54CZYSTY TEKST
Marta Krupska, Etyka i język relacji - wokół etycznych źródeł doświadczenia troski i opieki w wychowaniu w myśli pedagogicznej Maxa van Manena, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 44 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Krupska", title = "Etyka i język relacji - wokół etycznych źródeł doświadczenia troski i opieki w wychowaniu w myśli pedagogicznej Maxa van Manena", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "44 - 54" }
-
Jak stać się profesjonalistą? Wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycielis. 55 - 65CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Jak stać się profesjonalistą? Wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycieli, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Jak stać się profesjonalistą? Wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycieli", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "55 - 65" }
-
Nauczanie we współpracy dla przyszłościs. 66 - 78CZYSTY TEKST
Anna Szkolak-Stępień, Nauczanie we współpracy dla przyszłości, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 66 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szkolak-Stępień", title = "Nauczanie we współpracy dla przyszłości", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "66 - 78" }
-
Skuteczność w edukacji wczesnoszkolnejs. 79 - 95CZYSTY TEKST
Maria Janas, Beata Sufa, Skuteczność w edukacji wczesnoszkolnej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 79 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Janas, Beata Sufa", title = "Skuteczność w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "79 - 95" }
-
Partnerska współpraca szkoły z rodzicami w wynikach ewaluacji zewnętrznejs. 96 - 106CZYSTY TEKST
Michał Borda, Bożena Marzec, Partnerska współpraca szkoły z rodzicami w wynikach ewaluacji zewnętrznej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 96 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Borda, Bożena Marzec", title = "Partnerska współpraca szkoły z rodzicami w wynikach ewaluacji zewnętrznej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "96 - 106" }
-
Małżeństwo i rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnychs. 107 - 124CZYSTY TEKST
Adam Mikrut, Małżeństwo i rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 107 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Mikrut", title = "Małżeństwo i rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "107 - 124" }
-
Obraz idealnego partnera w oczach młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną, zagrożonej niedostosowaniem społecznym i w normie intelektualnejs. 125 - 137CZYSTY TEKST
Monika Masłowska, Katarzyna Pająk, Obraz idealnego partnera w oczach młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną, zagrożonej niedostosowaniem społecznym i w normie intelektualnej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 125 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Masłowska, Katarzyna Pająk", title = "Obraz idealnego partnera w oczach młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną, zagrożonej niedostosowaniem społecznym i w normie intelektualnej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "125 - 137" }
-
Edukacja szkolna uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w narracjach mateks. 138 - 147CZYSTY TEKST
Danuta Baraniewicz, Edukacja szkolna uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w narracjach matek, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 138 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Baraniewicz", title = "Edukacja szkolna uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w narracjach matek", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "138 - 147" }
-
Kształcenie pielęgniarek w Polsce w latach 1945-1975 w świetle uregulowań formalno-prawnychs. 148 - 157CZYSTY TEKST
Ewa Jachymczyk, Kształcenie pielęgniarek w Polsce w latach 1945-1975 w świetle uregulowań formalno-prawnych, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 148 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jachymczyk", title = "Kształcenie pielęgniarek w Polsce w latach 1945-1975 w świetle uregulowań formalno-prawnych", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "148 - 157" }
-
"Ustawy Komissyi Edukacyi Narodowej dla Stanu Akademickiego i na szkoły w krajach Rzeczypospolitej przepisane", red. nauk. Kalina Bartnicka, Warszawa 2015 : [recenzja]s. 161 - 163CZYSTY TEKST
Kalina Bartnicka, Ryszard Ślęczka, "Ustawy Komissyi Edukacyi Narodowej dla Stanu Akademickiego i na szkoły w krajach Rzeczypospolitej przepisane", red. nauk. Kalina Bartnicka, Warszawa 2015 : [recenzja], Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 161 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Kalina Bartnicka, Ryszard Ślęczka", title = ""Ustawy Komissyi Edukacyi Narodowej dla Stanu Akademickiego i na szkoły w krajach Rzeczypospolitej przepisane", red. nauk. Kalina Bartnicka, Warszawa 2015 : [recenzja]", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "161 - 163" }
-
"Osoby starsze jako ofiary przemocy domowej. Ujęcie wiktymologiczne", Jolanta Maćkowicz, Kraków 2015 : [recenzja]s. 164 - 166CZYSTY TEKST
Jolanta Maćkowicz, Anna Włoch, "Osoby starsze jako ofiary przemocy domowej. Ujęcie wiktymologiczne", Jolanta Maćkowicz, Kraków 2015 : [recenzja], Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 164 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Maćkowicz, Anna Włoch", title = ""Osoby starsze jako ofiary przemocy domowej. Ujęcie wiktymologiczne", Jolanta Maćkowicz, Kraków 2015 : [recenzja]", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "164 - 166" }
-
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej "Zachować dla przyszłości. Sprawy oświaty, edukacji i nauki w przekazie prasowym XIX i XX wieku", Łódź, 14-15 listopada 2016s. 167 - 169CZYSTY TEKST
Katarzyna Dormus, Sprawozdanie z Konferencji Naukowej "Zachować dla przyszłości. Sprawy oświaty, edukacji i nauki w przekazie prasowym XIX i XX wieku", Łódź, 14-15 listopada 2016, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 167 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dormus", title = "Sprawozdanie z Konferencji Naukowej "Zachować dla przyszłości. Sprawy oświaty, edukacji i nauki w przekazie prasowym XIX i XX wieku", Łódź, 14-15 listopada 2016", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "167 - 169" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji "Phenomenology of practice in practice. International Interdisciplinary Conference of Phenomenological Research", Kowno, 23–24 września 2016s. 170 - 173CZYSTY TEKST
Marta Krupska, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji "Phenomenology of practice in practice. International Interdisciplinary Conference of Phenomenological Research", Kowno, 23–24 września 2016, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 170 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Krupska", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji "Phenomenology of practice in practice. International Interdisciplinary Conference of Phenomenological Research", Kowno, 23–24 września 2016", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "170 - 173" }