-
Wstęps. 9 - 11CZYSTY TEKST
Beata Grochala, Grażyna Zarzycka, Wstęp, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Grochala, Grażyna Zarzycka", title = "Wstęp", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "9 - 11" }
-
The Achievements and Development Prospects of Teaching Polish as a Non-Native Languages. 13 - 39CZYSTY TEKST
Władysław T. Miodunka, The Achievements and Development Prospects of Teaching Polish as a Non-Native Language , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 13 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław T. Miodunka", title = "The Achievements and Development Prospects of Teaching Polish as a Non-Native Language ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "13 - 39" }
-
Niczyje czy wspólne? : o naturalnych i sztucznych językach mieszanychs. 41 - 59CZYSTY TEKST
Ewa lipińska, Niczyje czy wspólne? : o naturalnych i sztucznych językach mieszanych , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 41 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa lipińska", title = "Niczyje czy wspólne? : o naturalnych i sztucznych językach mieszanych ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "41 - 59" }
-
Gender, Sex, and Society : On the Formation and Usage of Feminine Forms in Polish and Slovenians. 61 - 80CZYSTY TEKST
Jakub Wosik, Maria Wtorkowska, Gender, Sex, and Society : On the Formation and Usage of Feminine Forms in Polish and Slovenian , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 61 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Wosik, Maria Wtorkowska", title = "Gender, Sex, and Society : On the Formation and Usage of Feminine Forms in Polish and Slovenian ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "61 - 80" }
-
Transfer in Related Slavic Languagess. 81 - 92CZYSTY TEKST
Alexander Horák, Marta Pančíková, Transfer in Related Slavic Languages , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 81 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Alexander Horák, Marta Pančíková", title = "Transfer in Related Slavic Languages ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "81 - 92" }
-
Termin "transidiomatyczność" jako próba znalezienia adekwatnego lingwistycznego ujęcia dla niektórych wątków glottodydaktycznychs. 93 - 102CZYSTY TEKST
Andrey Babanov, Termin "transidiomatyczność" jako próba znalezienia adekwatnego lingwistycznego ujęcia dla niektórych wątków glottodydaktycznych , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Andrey Babanov", title = "Termin "transidiomatyczność" jako próba znalezienia adekwatnego lingwistycznego ujęcia dla niektórych wątków glottodydaktycznych ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "93 - 102" }
-
Węgierskie poimki a polskie przyimki wtórne - ujęcie porównawcze w aspekcie (glotto)dydaktycznyms. 103 - 110CZYSTY TEKST
Wiesław T. Stefańczyk, Węgierskie poimki a polskie przyimki wtórne - ujęcie porównawcze w aspekcie (glotto)dydaktycznym , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław T. Stefańczyk", title = "Węgierskie poimki a polskie przyimki wtórne - ujęcie porównawcze w aspekcie (glotto)dydaktycznym ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "103 - 110" }
-
Współczesny stereotyp Polaka i Ukraińca w opinii studentów filologii Uniwersytetu Łódzkiego : (na podstawie badań ankietowych)s. 111 - 131CZYSTY TEKST
Olga Fyłypec, Współczesny stereotyp Polaka i Ukraińca w opinii studentów filologii Uniwersytetu Łódzkiego : (na podstawie badań ankietowych) , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 111 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Fyłypec", title = "Współczesny stereotyp Polaka i Ukraińca w opinii studentów filologii Uniwersytetu Łódzkiego : (na podstawie badań ankietowych) ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "111 - 131" }
-
Rodzaj gramatyczny w nauczaniu polszczyzny Ukraińców : perspektywa z "wewnątrz" oraz "zewnątrz" systemu języka polskiegos. 133 - 154CZYSTY TEKST
Ałła Krawczuk, Rodzaj gramatyczny w nauczaniu polszczyzny Ukraińców : perspektywa z "wewnątrz" oraz "zewnątrz" systemu języka polskiego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 133 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Ałła Krawczuk", title = "Rodzaj gramatyczny w nauczaniu polszczyzny Ukraińców : perspektywa z "wewnątrz" oraz "zewnątrz" systemu języka polskiego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "133 - 154" }
-
Starsi piloci na moście, czyli dyskretny urok alternacjis. 155 - 176CZYSTY TEKST
Liliana Modelska, Starsi piloci na moście, czyli dyskretny urok alternacji , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 155 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Liliana Modelska", title = "Starsi piloci na moście, czyli dyskretny urok alternacji ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "155 - 176" }
-
Długość przeciętnego polskiego wyrazu w tekstach pisanych w świetle analizy korpusowejs. 177 - 192CZYSTY TEKST
Tomasz Moździerz, Długość przeciętnego polskiego wyrazu w tekstach pisanych w świetle analizy korpusowej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 177 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Moździerz", title = "Długość przeciętnego polskiego wyrazu w tekstach pisanych w świetle analizy korpusowej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "177 - 192" }
-
Genologia jako styl myślowy : implikacje glottodydaktyczne : (na przykładzie felietonu)s. 193 - 208CZYSTY TEKST
Anna Dunin-Dudkowska, Genologia jako styl myślowy : implikacje glottodydaktyczne : (na przykładzie felietonu), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 193 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dunin-Dudkowska", title = "Genologia jako styl myślowy : implikacje glottodydaktyczne : (na przykładzie felietonu)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "193 - 208" }
-
Pułapki w aspekcie strukturalnym i językowym wzorców gatunkowych dla Słowian ze Wschodu : (na podstawie pisemnych prac certyfikowanych z roku 2019, poziom B1)s. 209 - 224CZYSTY TEKST
Viktoriia Hudy, Grażyna Przechodzka, Pułapki w aspekcie strukturalnym i językowym wzorców gatunkowych dla Słowian ze Wschodu : (na podstawie pisemnych prac certyfikowanych z roku 2019, poziom B1) , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 209 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Viktoriia Hudy, Grażyna Przechodzka", title = "Pułapki w aspekcie strukturalnym i językowym wzorców gatunkowych dla Słowian ze Wschodu : (na podstawie pisemnych prac certyfikowanych z roku 2019, poziom B1) ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "209 - 224" }
-
Wzorzec gatunkowy skargi w nauczania języka polskiego jako obcegos. 225 - 240CZYSTY TEKST
Kamila Kwiatkowska, Wzorzec gatunkowy skargi w nauczania języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 225 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Kwiatkowska", title = "Wzorzec gatunkowy skargi w nauczania języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "225 - 240" }
-
Foreign Cuisine in Poland : Adapting Names and Dishess. 241 - 265CZYSTY TEKST
Jolanta Tambor, Jakub Wosik, Foreign Cuisine in Poland : Adapting Names and Dishes , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 241 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tambor, Jakub Wosik", title = "Foreign Cuisine in Poland : Adapting Names and Dishes ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "241 - 265" }
-
The Culture of Language or Culture in Language? : The Question in the Context of Teaching Polish as a Non-Natice Languages. 267 - 276CZYSTY TEKST
Piotr Garncarek, Jakub Wosik, The Culture of Language or Culture in Language? : The Question in the Context of Teaching Polish as a Non-Natice Language , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 267 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Garncarek, Jakub Wosik", title = "The Culture of Language or Culture in Language? : The Question in the Context of Teaching Polish as a Non-Natice Language ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "267 - 276" }
-
Specyfika postaw i zachowań studentów chińskich jako przedstawicieli kultur kolektywnych w perspektywie glottodydaktycznejs. 277 - 290CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Specyfika postaw i zachowań studentów chińskich jako przedstawicieli kultur kolektywnych w perspektywie glottodydaktycznej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 277 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Specyfika postaw i zachowań studentów chińskich jako przedstawicieli kultur kolektywnych w perspektywie glottodydaktycznej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "277 - 290" }
-
Muzyka alternatywna jako punkt wyjścia do dialogu międzykulturowegos. 291 - 306CZYSTY TEKST
Tomasz Wegner, Muzyka alternatywna jako punkt wyjścia do dialogu międzykulturowego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 291 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wegner", title = "Muzyka alternatywna jako punkt wyjścia do dialogu międzykulturowego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "291 - 306" }
-
Hasło z planowanego "Leksykonu emblematów kultury polskiej" a praktyka glottodydaktyczna : propozycja rozwiązańs. 307 - 321CZYSTY TEKST
Beata Kułak, Hasło z planowanego "Leksykonu emblematów kultury polskiej" a praktyka glottodydaktyczna : propozycja rozwiązań , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 307 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kułak", title = "Hasło z planowanego "Leksykonu emblematów kultury polskiej" a praktyka glottodydaktyczna : propozycja rozwiązań ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "307 - 321" }
-
Emblematy kultury polskiej z perspektywy cudzoziemcóws. 323 - 338CZYSTY TEKST
Magdalena Smoleń-Wawrzusiszyn, Emblematy kultury polskiej z perspektywy cudzoziemców , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 323 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Smoleń-Wawrzusiszyn", title = "Emblematy kultury polskiej z perspektywy cudzoziemców ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "323 - 338" }
-
A Thematic Dictionary as a Source of Cultural Competence : (Using the Example of a Chinese-Polish Dictionary)s. 339 - 348CZYSTY TEKST
Elżbieta Sękowska, Jakub Wosik, A Thematic Dictionary as a Source of Cultural Competence : (Using the Example of a Chinese-Polish Dictionary) , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 339 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Sękowska, Jakub Wosik", title = "A Thematic Dictionary as a Source of Cultural Competence : (Using the Example of a Chinese-Polish Dictionary) ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "339 - 348" }
-
Teaching Polish Studies in the New Era : Strategy and Methods Based on the Example of the Curriculum of Teaching Translation and Interpretings. 349 - 365CZYSTY TEKST
Jakub Wosik, Li Yinan, Teaching Polish Studies in the New Era : Strategy and Methods Based on the Example of the Curriculum of Teaching Translation and Interpreting , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 349 - 365
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Wosik, Li Yinan", title = "Teaching Polish Studies in the New Era : Strategy and Methods Based on the Example of the Curriculum of Teaching Translation and Interpreting ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "349 - 365" }
-
"Polish - Just Like «Another English»" : Perceptions of Translanguaging and Other Bilingual Practices in English and Polish FL Classrooms in Taiwanese Universitiess. 367 - 387CZYSTY TEKST
Natalia Tsai, "Polish - Just Like «Another English»" : Perceptions of Translanguaging and Other Bilingual Practices in English and Polish FL Classrooms in Taiwanese Universities , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 367 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Tsai", title = ""Polish - Just Like «Another English»" : Perceptions of Translanguaging and Other Bilingual Practices in English and Polish FL Classrooms in Taiwanese Universities ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "367 - 387" }
-
Ocenianie stopnia znajjomości słownictwa w kontekście jego nauczania : rzeczywistość, potzreby, możliwościs. 389 - 405CZYSTY TEKST
Anna Seretny, Ocenianie stopnia znajjomości słownictwa w kontekście jego nauczania : rzeczywistość, potzreby, możliwości , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 389 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Seretny", title = "Ocenianie stopnia znajjomości słownictwa w kontekście jego nauczania : rzeczywistość, potzreby, możliwości ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "389 - 405" }
-
Kształcenie kompetencji translatorycznej : rozważania teoretyczne i metodologicznes. 407 - 419CZYSTY TEKST
Kamil Szafraniec, Kształcenie kompetencji translatorycznej : rozważania teoretyczne i metodologiczne , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 407 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Szafraniec", title = "Kształcenie kompetencji translatorycznej : rozważania teoretyczne i metodologiczne ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "407 - 419" }
-
"Mój głos po polsku" - elementy wiedzy o społeczeństwie na lekcjach języka polskiego jako obcegos. 421 - 434CZYSTY TEKST
Bartłomiej Maliszewski, "Mój głos po polsku" - elementy wiedzy o społeczeństwie na lekcjach języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 421 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Maliszewski", title = ""Mój głos po polsku" - elementy wiedzy o społeczeństwie na lekcjach języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "421 - 434" }
-
Techniki rozwijania sprawności słuchania i mówienia w podręcznikach do nauczania polskiego języka medycznegos. 435 - 450CZYSTY TEKST
Paulina Oczko, Techniki rozwijania sprawności słuchania i mówienia w podręcznikach do nauczania polskiego języka medycznego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 435 - 450
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Oczko", title = "Techniki rozwijania sprawności słuchania i mówienia w podręcznikach do nauczania polskiego języka medycznego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "435 - 450" }
-
Testowanie biegłości językowej uczniów w wieku szkolnym na przykładzie języka polskiego jako obcegos. 451 - 467CZYSTY TEKST
Małgorzata Banach, Agnieszka Rabiej, Testowanie biegłości językowej uczniów w wieku szkolnym na przykładzie języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 451 - 467
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Banach, Agnieszka Rabiej", title = "Testowanie biegłości językowej uczniów w wieku szkolnym na przykładzie języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "451 - 467" }
-
O nauczania wyrażania emocji negatywnych na lekcji języka polskiego jako obcegos. 469 - 482CZYSTY TEKST
Barbara Łukaszewicz, O nauczania wyrażania emocji negatywnych na lekcji języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 469 - 482
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Łukaszewicz", title = "O nauczania wyrażania emocji negatywnych na lekcji języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "469 - 482" }
-
Skrzydlate słowa w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcegos. 483 - 494CZYSTY TEKST
Anna Brzozowska, Skrzydlate słowa w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 483 - 494
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Brzozowska", title = "Skrzydlate słowa w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "483 - 494" }
-
Przygotowanie legendy do pracy z dzieckiem polonijnyms. 495 - 504CZYSTY TEKST
Mateusz Gaze, Przygotowanie legendy do pracy z dzieckiem polonijnym , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 495 - 504
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Gaze", title = "Przygotowanie legendy do pracy z dzieckiem polonijnym ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "495 - 504" }
-
Zadaniowa koncepcja kształcenia językowego w materiałach do nauczania języka polwskiego jako obcegos. 504 - 526CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Zadaniowa koncepcja kształcenia językowego w materiałach do nauczania języka polwskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 504 - 526
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Zadaniowa koncepcja kształcenia językowego w materiałach do nauczania języka polwskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "504 - 526" }
-
Wykorzystanie koncepcji «plain language» w upraszczaniu tekstów do testowania znajomości języka polskiego jako obcegos. 527 - 542CZYSTY TEKST
Anna Burzyńska-Kamieniecka, Wykorzystanie koncepcji «plain language» w upraszczaniu tekstów do testowania znajomości języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 527 - 542
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Burzyńska-Kamieniecka", title = "Wykorzystanie koncepcji «plain language» w upraszczaniu tekstów do testowania znajomości języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "527 - 542" }
-
Elementy edukacji IB na lekcjach języka polskiego w klasach wielokulturowychs. 543 - 558CZYSTY TEKST
Natalia Kuźma, Elementy edukacji IB na lekcjach języka polskiego w klasach wielokulturowych , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 543 - 558
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Kuźma", title = "Elementy edukacji IB na lekcjach języka polskiego w klasach wielokulturowych ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "543 - 558" }
-
Czy aplikacja genial.ly rzeczywiście jest ganialna? : o potencjale narzędzi online podczas zdalnego nauczania języka polskiego jako obcegos. 559 - 570CZYSTY TEKST
Paulina Kaźmierczak, Czy aplikacja genial.ly rzeczywiście jest ganialna? : o potencjale narzędzi online podczas zdalnego nauczania języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 559 - 570
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Kaźmierczak", title = "Czy aplikacja genial.ly rzeczywiście jest ganialna? : o potencjale narzędzi online podczas zdalnego nauczania języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "559 - 570" }