-
[Drodzy Czytelnicy...]s. 3CZYSTY TEKST
Tomasz Zaleśkiewicz, [Drodzy Czytelnicy...], Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 3
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zaleśkiewicz", title = "[Drodzy Czytelnicy...]", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "3" }
-
Wpływ negatywnego afektu na kształt funkcji wag decyzyjnychs. 6 - 25CZYSTY TEKST
Kamil Fuławka, Jakub Traczyk, Wpływ negatywnego afektu na kształt funkcji wag decyzyjnych, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 6 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Fuławka, Jakub Traczyk", title = "Wpływ negatywnego afektu na kształt funkcji wag decyzyjnych", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "6 - 25" }
-
I-graj z losem dzięki zdolnościom : różnice w cechach osobowości i zdolnościach poznawczych między pokerzystami zawodowymi, rekreacyjnymi i osobami niegrającymi w pokeras. 26 - 38CZYSTY TEKST
Rafał Muda, Anna Pawelec, Paulina Śliwińska, I-graj z losem dzięki zdolnościom : różnice w cechach osobowości i zdolnościach poznawczych między pokerzystami zawodowymi, rekreacyjnymi i osobami niegrającymi w pokera, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 26 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Muda, Anna Pawelec, Paulina Śliwińska", title = "I-graj z losem dzięki zdolnościom : różnice w cechach osobowości i zdolnościach poznawczych między pokerzystami zawodowymi, rekreacyjnymi i osobami niegrającymi w pokera", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "26 - 38" }
-
Taksonomia postrzeganych korzyści z tytułu użytkowania preferowanych marek produktów z perspektywy celów realizowanych przez konsumentóws. 40 - 63CZYSTY TEKST
Anna Budzińska, Oleg Gorbaniuk, Magdalena Kolańska, Taksonomia postrzeganych korzyści z tytułu użytkowania preferowanych marek produktów z perspektywy celów realizowanych przez konsumentów, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 40 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Budzińska, Oleg Gorbaniuk, Magdalena Kolańska", title = "Taksonomia postrzeganych korzyści z tytułu użytkowania preferowanych marek produktów z perspektywy celów realizowanych przez konsumentów", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "40 - 63" }
-
Atrakcyjność gier losowych a niechęć do ich odroczenia w czasies. 64 - 80CZYSTY TEKST
Marcin Palenik, Atrakcyjność gier losowych a niechęć do ich odroczenia w czasie, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 64 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Palenik", title = "Atrakcyjność gier losowych a niechęć do ich odroczenia w czasie", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "64 - 80" }
-
Sprawozdanie z VIII Konferencji „Psychologia Ekonomiczna" Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej 9-10 maja 2014 r., Wrocławs. 81 - 83CZYSTY TEKST
Anna Hełka, Sprawozdanie z VIII Konferencji „Psychologia Ekonomiczna" Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej 9-10 maja 2014 r., Wrocław, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 81 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Hełka", title = "Sprawozdanie z VIII Konferencji „Psychologia Ekonomiczna" Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej 9-10 maja 2014 r., Wrocław", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "81 - 83" }
-
Sprawozdanie z XXXIX Konferencji IAREP (The International Association for Research in Economic Psychology) 8-13 lipca 2014 r., Paryżs. 85 - 87CZYSTY TEKST
Patrycja Śleboda, Sprawozdanie z XXXIX Konferencji IAREP (The International Association for Research in Economic Psychology) 8-13 lipca 2014 r., Paryż, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 85 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Śleboda", title = "Sprawozdanie z XXXIX Konferencji IAREP (The International Association for Research in Economic Psychology) 8-13 lipca 2014 r., Paryż", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "85 - 87" }
-
Recenzja książki „Psychologiczne znaczenie pieniędzy. Dlaczego pieniądze wywołują koncentrację na sobie?”s. 88 - 89CZYSTY TEKST
Agata Gąsiorowska, Dominika Maison, Recenzja książki „Psychologiczne znaczenie pieniędzy. Dlaczego pieniądze wywołują koncentrację na sobie?”, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 88 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Gąsiorowska, Dominika Maison", title = "Recenzja książki „Psychologiczne znaczenie pieniędzy. Dlaczego pieniądze wywołują koncentrację na sobie?”", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "88 - 89" }