-
Chcieć i móc : dwa imperatywy transformacjis. 3 - 5CZYSTY TEKST
Piotr Sztompka, Chcieć i móc : dwa imperatywy transformacji, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 3 - 5
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Sztompka", title = "Chcieć i móc : dwa imperatywy transformacji", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "3 - 5" }
-
Chcieć i móc : dwa imperatywy transformacji : koreferat do tekstu prof. Piotra Sztompkis. 6 - 7CZYSTY TEKST
Andrzej K. Koźmiński, Chcieć i móc : dwa imperatywy transformacji : koreferat do tekstu prof. Piotra Sztompki, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 6 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej K. Koźmiński", title = "Chcieć i móc : dwa imperatywy transformacji : koreferat do tekstu prof. Piotra Sztompki", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "6 - 7" }
-
Nie tylko chcieć i móc - prakseologiczny model transformacjis. 7 - 15CZYSTY TEKST
Witold Kieżun, Nie tylko chcieć i móc - prakseologiczny model transformacji, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Kieżun", title = "Nie tylko chcieć i móc - prakseologiczny model transformacji", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "7 - 15" }
-
Nauczanie e-hybrydowes. 16 - 19CZYSTY TEKST
Witold T. Bielecki, Nauczanie e-hybrydowe, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 16 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Witold T. Bielecki", title = "Nauczanie e-hybrydowe", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "16 - 19" }
-
Hidden Champions : The Way to Global Marker Leaderships. 19 - 26CZYSTY TEKST
Hermann Simon, Hidden Champions : The Way to Global Marker Leadership, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 19 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Hermann Simon", title = "Hidden Champions : The Way to Global Marker Leadership", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "19 - 26" }
-
Motywy religijne w reklamies. 27 - 32CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Motywy religijne w reklamie, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 27 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej", title = "Motywy religijne w reklamie", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "27 - 32" }
-
Marketingowa baza danychs. 33 - 37CZYSTY TEKST
Karolina Bogusławska, Marketingowa baza danych, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 33 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Bogusławska", title = "Marketingowa baza danych", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "33 - 37" }
-
Orientacja przedsiębiorstw na młodego klienta - chwilowe zauroczenie czy tworzenie trwałego związku?s. 37 - 43CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Orientacja przedsiębiorstw na młodego klienta - chwilowe zauroczenie czy tworzenie trwałego związku?, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 37 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Orientacja przedsiębiorstw na młodego klienta - chwilowe zauroczenie czy tworzenie trwałego związku?", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "37 - 43" }
-
Know-how komunikacji w biznesies. 43 - 44CZYSTY TEKST
Monika Neymann, Know-how komunikacji w biznesie, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 43 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Neymann", title = "Know-how komunikacji w biznesie", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "43 - 44" }
-
Teoria i praktyka strategii : dominująca logika działania firmys. 45 - 47CZYSTY TEKST
Mariola Ciszewska, Teoria i praktyka strategii : dominująca logika działania firmy, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 45 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Ciszewska", title = "Teoria i praktyka strategii : dominująca logika działania firmy", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "45 - 47" }
-
"Metodyka wdrożenia systemu zarządzania jakością w kształceniu akdemickim", Kazimierz Dendura, Gdynia 2002 : [recenzja]s. 47 - 49CZYSTY TEKST
Leszek Pasieczny, Kazimierz Dendura, "Metodyka wdrożenia systemu zarządzania jakością w kształceniu akdemickim", Kazimierz Dendura, Gdynia 2002 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 47 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Pasieczny, Kazimierz Dendura", title = ""Metodyka wdrożenia systemu zarządzania jakością w kształceniu akdemickim", Kazimierz Dendura, Gdynia 2002 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "47 - 49" }
-
"Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja]s. 49 - 51CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Jerzy Altkorn, "Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja], Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 49 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta, Jerzy Altkorn", title = ""Podstawy marketingu", pod red. Jerzego Altkorna, Kraków 2003 : [recenzja]", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "49 - 51" }
-
Przegląd czasopisms. 51 - 53CZYSTY TEKST
Beata Glinka, Przegląd czasopism, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 51 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Glinka", title = "Przegląd czasopism", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "51 - 53" }
-
Socjologia na co dzień : ciało grzeszne czy szlachetne?s. 53 - 55CZYSTY TEKST
Marcin Kula, Socjologia na co dzień : ciało grzeszne czy szlachetne?, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 53 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Kula", title = "Socjologia na co dzień : ciało grzeszne czy szlachetne?", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "53 - 55" }