-
Wstęps. 7 - 8CZYSTY TEKST
Dorota Żołądź-Strzelczyk, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Żołądź-Strzelczyk", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "7 - 8" }
-
Introductions. 9 - 10CZYSTY TEKST
Dorota Żołądź-Strzelczyk, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Żołądź-Strzelczyk", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "9 - 10" }
-
Biografia rzeczy jako metoda badań nad zabawką dziecięcąs. 13 - 39CZYSTY TEKST
Katarzyna Kabacińska-Łuczak, Biografia rzeczy jako metoda badań nad zabawką dziecięcą, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 13 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kabacińska-Łuczak", title = "Biografia rzeczy jako metoda badań nad zabawką dziecięcą", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "13 - 39" }
-
Piłka czy gramofon? Zabawka edukacyjna na wystawie gier i zabawek na Dynasach w Warszawie w 1902 roku w świetle ówczesnej prasys. 41 - 49CZYSTY TEKST
Anna Wojewoda, Piłka czy gramofon? Zabawka edukacyjna na wystawie gier i zabawek na Dynasach w Warszawie w 1902 roku w świetle ówczesnej prasy, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 41 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wojewoda", title = "Piłka czy gramofon? Zabawka edukacyjna na wystawie gier i zabawek na Dynasach w Warszawie w 1902 roku w świetle ówczesnej prasy", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "41 - 49" }
-
Wskazówki do samodzielnego wykonywania zabawek z papieru na łamach „Mojego Pisemka” z lat 1902–1915s. 51 - 74CZYSTY TEKST
Monika Nawrot-Borowska, Wskazówki do samodzielnego wykonywania zabawek z papieru na łamach „Mojego Pisemka” z lat 1902–1915, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 51 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Nawrot-Borowska", title = "Wskazówki do samodzielnego wykonywania zabawek z papieru na łamach „Mojego Pisemka” z lat 1902–1915", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "51 - 74" }
-
Inny Ja : o zabawkach jako bohaterach utworów literackich dla dziecis. 75 - 93CZYSTY TEKST
Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb, Inny Ja : o zabawkach jako bohaterach utworów literackich dla dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 75 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb", title = "Inny Ja : o zabawkach jako bohaterach utworów literackich dla dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "75 - 93" }
-
Ungarndeutsche Volksspielzeuge : in Einheit mit Natur und Gesellschafts. 95 - 110CZYSTY TEKST
Agnes Klein, Katalin Lázár, Éva Márkus, Ungarndeutsche Volksspielzeuge : in Einheit mit Natur und Gesellschaft, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 95 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Agnes Klein, Katalin Lázár, Éva Márkus", title = "Ungarndeutsche Volksspielzeuge : in Einheit mit Natur und Gesellschaft", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "95 - 110" }
-
Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie – kontekst edukacyjnys. 111 - 125CZYSTY TEKST
Agata Pietrzak, Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie – kontekst edukacyjny, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Pietrzak", title = "Rozważania nad rolą zabawek w kształtowaniu zachowań prospołecznych we wczesnym dzieciństwie – kontekst edukacyjny", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "111 - 125" }
-
Zabawki w świecie dziecka – między fascynacją a rozczarowaniem : konteksty edukacyjnes. 127 - 137CZYSTY TEKST
Iwona Samborska, Zabawki w świecie dziecka – między fascynacją a rozczarowaniem : konteksty edukacyjne, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 127 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Samborska", title = "Zabawki w świecie dziecka – między fascynacją a rozczarowaniem : konteksty edukacyjne", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "127 - 137" }
-
Zabawy i zabawki wieku wczesnodziecięcego we współczesnym świecies. 139 - 155CZYSTY TEKST
Katarzyna Sadowska, Zabawy i zabawki wieku wczesnodziecięcego we współczesnym świecie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 139 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sadowska", title = "Zabawy i zabawki wieku wczesnodziecięcego we współczesnym świecie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "139 - 155" }
-
Zastosowanie zabaw tematycznych, zabawek i rekwizytów w edukacji przedszkolnej : przykłady z praktyki pedagogicznejs. 157 - 172CZYSTY TEKST
Anna Klim-Klimaszewska, Stanisława Nazaruk, Zastosowanie zabaw tematycznych, zabawek i rekwizytów w edukacji przedszkolnej : przykłady z praktyki pedagogicznej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 157 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Klim-Klimaszewska, Stanisława Nazaruk", title = "Zastosowanie zabaw tematycznych, zabawek i rekwizytów w edukacji przedszkolnej : przykłady z praktyki pedagogicznej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "157 - 172" }
-
Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspektys. 173 - 188CZYSTY TEKST
Ewa Olimpia Zmuda, Marzena Maria Szurek, Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspekty, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 173 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Olimpia Zmuda, Marzena Maria Szurek", title = "Znaczenie zabawki w terapii autyzmu : wybrane aspekty", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "173 - 188" }
-
Zabawki w cyfrowym świecie – implikacje edukacyjnes. 189 - 201CZYSTY TEKST
Irena Pulak, Zabawki w cyfrowym świecie – implikacje edukacyjne, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 189 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pulak", title = "Zabawki w cyfrowym świecie – implikacje edukacyjne", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "189 - 201" }
-
One little owl sitting in a tree – zajęcia z języka angielskiego dla maluszkóws. 205 - 215CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, One little owl sitting in a tree – zajęcia z języka angielskiego dla maluszków, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 205 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "One little owl sitting in a tree – zajęcia z języka angielskiego dla maluszków", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "205 - 215" }
-
Problemy współczesnej rodzinys. 219 - 223CZYSTY TEKST
Agnieszka Anna Karłowicz, Ewa Dybowska, Marta Prucnal-Wójcik, Problemy współczesnej rodziny, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 219 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Anna Karłowicz, Ewa Dybowska, Marta Prucnal-Wójcik", title = "Problemy współczesnej rodziny", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "219 - 223" }
-
Dary Froebla – nowe zastosowanies. 225 - 228CZYSTY TEKST
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Joanna Kozieł, Barbara Surma, Dary Froebla – nowe zastosowanie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 225 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Joanna Kozieł, Barbara Surma", title = "Dary Froebla – nowe zastosowanie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "225 - 228" }