-
Wstęps. 7 - 8CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Magdalena Ciechowska, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma, Magdalena Ciechowska", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "7 - 8" }
-
Introductions. 9 - 10CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Magdalena Ciechowska, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma, Magdalena Ciechowska", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "9 - 10" }
-
Perspektywa „dobra dziecka” w badaniach nad dzieciństwems. 13 - 26CZYSTY TEKST
Iwona Samborska, Perspektywa „dobra dziecka” w badaniach nad dzieciństwem, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Samborska", title = "Perspektywa „dobra dziecka” w badaniach nad dzieciństwem", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "13 - 26" }
-
Ocena transparentności postępowania badawczego : implikacje dla badań nad dzieciństwems. 27 - 40CZYSTY TEKST
Sławomir Pasikowski, Ocena transparentności postępowania badawczego : implikacje dla badań nad dzieciństwem, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Pasikowski", title = "Ocena transparentności postępowania badawczego : implikacje dla badań nad dzieciństwem", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "27 - 40" }
-
Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwas. 41 - 50CZYSTY TEKST
Magdalena Świgost, Małgorzata Turczyk, Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Świgost, Małgorzata Turczyk", title = "Podejście mozaikowe w badaniu normatywnych kontekstów dzieciństwa", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "41 - 50" }
-
Specyfika badań nad dzieciństwem naznaczonym niepełnosprawnością słuchowąs. 51 - 66CZYSTY TEKST
Anna Czyż, Specyfika badań nad dzieciństwem naznaczonym niepełnosprawnością słuchową, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 51 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Czyż", title = "Specyfika badań nad dzieciństwem naznaczonym niepełnosprawnością słuchową", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "51 - 66" }
-
Wywiad narracyjny z dzieckiem na przykładzie relacji dzieci o ich Pierwszej Komunii Świętejs. 67 - 84CZYSTY TEKST
Magdalena Siegieńczuk, Wywiad narracyjny z dzieckiem na przykładzie relacji dzieci o ich Pierwszej Komunii Świętej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 67 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Siegieńczuk", title = "Wywiad narracyjny z dzieckiem na przykładzie relacji dzieci o ich Pierwszej Komunii Świętej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "67 - 84" }
-
Współczesne podejścia do terapii uzależnień dzieci i młodzieży – przegląd stanowisk teoretycznych i empirycznychs. 85 - 102CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Małgorzata Piasecka, Współczesne podejścia do terapii uzależnień dzieci i młodzieży – przegląd stanowisk teoretycznych i empirycznych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 85 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Małgorzata Piasecka", title = "Współczesne podejścia do terapii uzależnień dzieci i młodzieży – przegląd stanowisk teoretycznych i empirycznych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "85 - 102" }
-
Badania nad seksualnością dzieckas. 103 - 112CZYSTY TEKST
Justyna Ratkowska-Pasikowska, Badania nad seksualnością dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 103 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Ratkowska-Pasikowska", title = "Badania nad seksualnością dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "103 - 112" }
-
Badania z dziećmi : twórczość, czyli co? Wiedza dzieci na temat twórczościs. 113 - 128CZYSTY TEKST
Renata Pietruńko, Badania z dziećmi : twórczość, czyli co? Wiedza dzieci na temat twórczości, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Pietruńko", title = "Badania z dziećmi : twórczość, czyli co? Wiedza dzieci na temat twórczości", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "113 - 128" }
-
Homeschooling po polsku, czyli kilka refleksji o stanie edukacji domowej w Polsces. 129 - 140CZYSTY TEKST
Aleksandra Minczanowska, Homeschooling po polsku, czyli kilka refleksji o stanie edukacji domowej w Polsce, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Minczanowska", title = "Homeschooling po polsku, czyli kilka refleksji o stanie edukacji domowej w Polsce", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "129 - 140" }
-
Gra planszowa narzędziem wspomagającym wszechstronny rozwój dzieckas. 141 - 156CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Gra planszowa narzędziem wspomagającym wszechstronny rozwój dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 141 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Gra planszowa narzędziem wspomagającym wszechstronny rozwój dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "141 - 156" }
-
Ein Schneemann steht vorm Haus – niemiecki dla najmłodszychs. 157 - 167CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Ein Schneemann steht vorm Haus – niemiecki dla najmłodszych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Ein Schneemann steht vorm Haus – niemiecki dla najmłodszych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "157 - 167" }
-
Znaczenie „dobra dziecka” zrekonstruowanes. 171 - 172CZYSTY TEKST
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Znaczenie „dobra dziecka” zrekonstruowane, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 171 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal", title = "Znaczenie „dobra dziecka” zrekonstruowane", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "171 - 172" }