-
Doświadczenia nieciągłości a refleksyjne uczenie się na podstawie dylematów moralnych : studium jakościowe w ramach badania ETiK-International Edynburgs. 71 - 94CZYSTY TEKST
Andrea R. English, Doświadczenia nieciągłości a refleksyjne uczenie się na podstawie dylematów moralnych : studium jakościowe w ramach badania ETiK-International Edynburg, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 71 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea R. English", title = "Doświadczenia nieciągłości a refleksyjne uczenie się na podstawie dylematów moralnych : studium jakościowe w ramach badania ETiK-International Edynburg", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "71 - 94" }
-
Ethics Education and Curriculum Proposals for the Construction of Common Lifes. 317 - 328CZYSTY TEKST
Nejla Doğan, Ethics Education and Curriculum Proposals for the Construction of Common Life , Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 317 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Nejla Doğan", title = "Ethics Education and Curriculum Proposals for the Construction of Common Life ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "317 - 328" }
-
ETiK-International Szanghai : zamierzenie badawcze i raport z konstruowania zadań testowych dostosowanych do kontekstu chińskiegos. 95 - 116CZYSTY TEKST
Tao Peng, Zhengmei Peng, Dariusz Stępkowski, ETiK-International Szanghai : zamierzenie badawcze i raport z konstruowania zadań testowych dostosowanych do kontekstu chińskiego , Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 95 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Tao Peng, Zhengmei Peng, Dariusz Stępkowski", title = "ETiK-International Szanghai : zamierzenie badawcze i raport z konstruowania zadań testowych dostosowanych do kontekstu chińskiego ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "95 - 116" }
-
ETiK-International Warszawa : historia badania, problemy badawcze i analiza wynikóws. 37 - 56CZYSTY TEKST
Stanislav Ivanov, Anna Ksionek, Dariusz Stępkowski, ETiK-International Warszawa : historia badania, problemy badawcze i analiza wyników, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 37 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Stanislav Ivanov, Anna Ksionek, Dariusz Stępkowski", title = "ETiK-International Warszawa : historia badania, problemy badawcze i analiza wyników", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "37 - 56" }
-
ETiK-International Wiedeń : problemy badawcze, przeprowadzone badania i analiza wynikóws. 57 - 70CZYSTY TEKST
Ines M. Breinbauer, Thomas Krobath, Georg Ritzer, Henning Schluss, ETiK-International Wiedeń : problemy badawcze, przeprowadzone badania i analiza wyników, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Ines M. Breinbauer, Thomas Krobath, Georg Ritzer, Henning Schluss", title = "ETiK-International Wiedeń : problemy badawcze, przeprowadzone badania i analiza wyników", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "57 - 70" }
-
Etyka integralna Kena Wilbera : zarys idei i jej pedagogiczne implikacjes. 267 - 279CZYSTY TEKST
Aneta Gap, Etyka integralna Kena Wilbera : zarys idei i jej pedagogiczne implikacje, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 267 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Gap", title = "Etyka integralna Kena Wilbera : zarys idei i jej pedagogiczne implikacje", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "267 - 279" }
-
II Seminarium Polskiej Myśli Pedagogicznej pt. "Realizm filozoficzny jako podstawa koncepcji kierunków rozwoju polskiej myśli pedagogicznej (Uniwersystet Jagielloński, Kraków, 29 kwietnia 2016 roku)s. 341 - 346CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, II Seminarium Polskiej Myśli Pedagogicznej pt. "Realizm filozoficzny jako podstawa koncepcji kierunków rozwoju polskiej myśli pedagogicznej (Uniwersystet Jagielloński, Kraków, 29 kwietnia 2016 roku), Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 341 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "II Seminarium Polskiej Myśli Pedagogicznej pt. "Realizm filozoficzny jako podstawa koncepcji kierunków rozwoju polskiej myśli pedagogicznej (Uniwersystet Jagielloński, Kraków, 29 kwietnia 2016 roku)", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "341 - 346" }
-
Krytyka kształcenia moralno-etycznego jako pozytywny moment wychowania człowieka w humanistycznej koncepcji Bogdana Suchodolskiegos. 215 - 228CZYSTY TEKST
Andrzej Sztylka, Krytyka kształcenia moralno-etycznego jako pozytywny moment wychowania człowieka w humanistycznej koncepcji Bogdana Suchodolskiego , Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 215 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Sztylka", title = "Krytyka kształcenia moralno-etycznego jako pozytywny moment wychowania człowieka w humanistycznej koncepcji Bogdana Suchodolskiego ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "215 - 228" }
-
Od Redakcjis. 11 - 18CZYSTY TEKST
Emilia Śmiechowska-Petrovskij, Dariusz Stępkowski, Od Redakcji, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Śmiechowska-Petrovskij, Dariusz Stępkowski", title = "Od Redakcji", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "11 - 18" }
-
O potrzebie etyki w pedagogices. 155 - 167CZYSTY TEKST
Piotr Magier, O potrzebie etyki w pedagogice, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Magier", title = "O potrzebie etyki w pedagogice", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "155 - 167" }
-
Po co wychowaniu filozofia?s. 337 - 340CZYSTY TEKST
A. Bystrzycka, Naděžda Pelcova, Witold Starnawski, Po co wychowaniu filozofia?, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 337 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " A. Bystrzycka, Naděžda Pelcova, Witold Starnawski", title = "Po co wychowaniu filozofia?", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "337 - 340" }
-
Preferencje aksjologiczne nauczycieli a postrzeganie wartości przez ucznióws. 199 - 214CZYSTY TEKST
Marcin Frankowski, Preferencje aksjologiczne nauczycieli a postrzeganie wartości przez uczniów, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 199 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Frankowski", title = "Preferencje aksjologiczne nauczycieli a postrzeganie wartości przez uczniów", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "199 - 214" }
-
Prosocial Morla Reasoning and Behaviours : The Role of Ethics Educations. 293 - 308CZYSTY TEKST
Martin Brestovanský, Prosocial Morla Reasoning and Behaviours : The Role of Ethics Education, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 293 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Martin Brestovanský", title = "Prosocial Morla Reasoning and Behaviours : The Role of Ethics Education", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "293 - 308" }
-
Przeszkody na drodze ku postkonwencjonalnym poziomom moralności i poznanias. 169 - 183CZYSTY TEKST
Marzanna B. Kielar, Przeszkody na drodze ku postkonwencjonalnym poziomom moralności i poznania , Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 169 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna B. Kielar", title = "Przeszkody na drodze ku postkonwencjonalnym poziomom moralności i poznania ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "169 - 183" }
-
Rozwój zdolności sądzenia czy rozumowania? : wokół pytania o fundamenty kompetencji etyczno-moralnychs. 139 - 153CZYSTY TEKST
Jarosław Horowski, Rozwój zdolności sądzenia czy rozumowania? : wokół pytania o fundamenty kompetencji etyczno-moralnych, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 139 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Horowski", title = "Rozwój zdolności sądzenia czy rozumowania? : wokół pytania o fundamenty kompetencji etyczno-moralnych", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "139 - 153" }
-
Some Remarks Regarding the Importance of Husserl's Phenomenology Todays. 329 - 335CZYSTY TEKST
David Rybák, Some Remarks Regarding the Importance of Husserl's Phenomenology Today, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 329 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " David Rybák", title = "Some Remarks Regarding the Importance of Husserl's Phenomenology Today", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "329 - 335" }
-
Stan umiędzynarodowienia badania ETiK i jego koncepcja teoretyczno-empirycznas. 19 - 35CZYSTY TEKST
Dietrich Benner, Roumiana Nikolova, Stan umiędzynarodowienia badania ETiK i jego koncepcja teoretyczno-empiryczna, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 19 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Dietrich Benner, Roumiana Nikolova", title = "Stan umiędzynarodowienia badania ETiK i jego koncepcja teoretyczno-empiryczna", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "19 - 35" }
-
The Deethicization of Life and Restricting the Morla Education to a Necessary and Practicable Minimums. 309 - 315CZYSTY TEKST
Hasan Ünder, The Deethicization of Life and Restricting the Morla Education to a Necessary and Practicable Minimum, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 309 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Hasan Ünder", title = "The Deethicization of Life and Restricting the Morla Education to a Necessary and Practicable Minimum", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "309 - 315" }
-
Toward a Philosophy of Moral Educations. 281 - 291CZYSTY TEKST
Andrzej Rajsky, Toward a Philosophy of Moral Education, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 281 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rajsky", title = "Toward a Philosophy of Moral Education", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "281 - 291" }
-
Uczeń czy książka? : pedagogika Jacka Woronieckiego jako podpowiedź dla współczesnych systemów wychowanias. 229 - 243CZYSTY TEKST
Maria M. Boużyk, Uczeń czy książka? : pedagogika Jacka Woronieckiego jako podpowiedź dla współczesnych systemów wychowania, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 229 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Maria M. Boużyk", title = "Uczeń czy książka? : pedagogika Jacka Woronieckiego jako podpowiedź dla współczesnych systemów wychowania", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "229 - 243" }
-
Ważność etyki normatywnej dla kształtowania kultury moralnej młodego pokolenia : refleksja w świetle nauczania Karola Wojtyły - św. Jana Pawła II i jego ucznióws. 245 - 265CZYSTY TEKST
Mariusz Sztaba, Ważność etyki normatywnej dla kształtowania kultury moralnej młodego pokolenia : refleksja w świetle nauczania Karola Wojtyły - św. Jana Pawła II i jego uczniów, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 245 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Sztaba", title = "Ważność etyki normatywnej dla kształtowania kultury moralnej młodego pokolenia : refleksja w świetle nauczania Karola Wojtyły - św. Jana Pawła II i jego uczniów", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "245 - 265" }
-
Wstępna międzynarodowa walidacja testu kompetencji moralno-etycznej piętnastolatkóws. 117 - 125CZYSTY TEKST
Stanislav Ivanov, Wstępna międzynarodowa walidacja testu kompetencji moralno-etycznej piętnastolatków , Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 117 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Stanislav Ivanov", title = "Wstępna międzynarodowa walidacja testu kompetencji moralno-etycznej piętnastolatków ", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "117 - 125" }
-
Wychowanie moralne czy nauczanie moralno-etyczne? : rozważanie o zadaniach oświaty publicznejs. 127 - 137CZYSTY TEKST
Wanda Kamińska, Dariusz Stępkowski, Wychowanie moralne czy nauczanie moralno-etyczne? : rozważanie o zadaniach oświaty publicznej, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 127 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Kamińska, Dariusz Stępkowski", title = "Wychowanie moralne czy nauczanie moralno-etyczne? : rozważanie o zadaniach oświaty publicznej", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "127 - 137" }
-
Zastosowanie metody zadaniowej do rozwijania kompetencji działania moralnegos. 185 - 198CZYSTY TEKST
Maria Kuchcińska, Zastosowanie metody zadaniowej do rozwijania kompetencji działania moralnego, Forum Pedagogiczne, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 185 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kuchcińska", title = "Zastosowanie metody zadaniowej do rozwijania kompetencji działania moralnego", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "185 - 198" }