-
Dla społeczeństwa i nauki... życie i działalność społeczna sir Beniamina Thompsona hrabiego Rumfordp. 11 - 22Plain Text
Małgorzata Stawiak-Ososińska, Dla społeczeństwa i nauki... życie i działalność społeczna sir Beniamina Thompsona hrabiego Rumford, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Stawiak-Ososińska", title = "Dla społeczeństwa i nauki... życie i działalność społeczna sir Beniamina Thompsona hrabiego Rumford", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "11 - 22" }
-
Formation and Development of Preschool Education and Teacher Training in the Bukovyna (XIX and the beginning of the XXI century)p. 23 - 35Plain Text
Nataliya Machyns, Mariya Olijnyk, Formation and Development of Preschool Education and Teacher Training in the Bukovyna (XIX and the beginning of the XXI century), Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = "Nataliya Machyns, Mariya Olijnyk", title = "Formation and Development of Preschool Education and Teacher Training in the Bukovyna (XIX and the beginning of the XXI century)", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "23 - 35" }
-
Szkolnictwo wyższe w Polsce w pierwszej połowie XX stulecia – zarys dziejów, przemiany i organizacjap. 37 - 58Plain Text
Danuta Krześniak-Firlej, Stanisław Majewski, Szkolnictwo wyższe w Polsce w pierwszej połowie XX stulecia – zarys dziejów, przemiany i organizacja, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 37 - 58
BIBTEX@Article{ authors = "Danuta Krześniak-Firlej, Stanisław Majewski", title = "Szkolnictwo wyższe w Polsce w pierwszej połowie XX stulecia – zarys dziejów, przemiany i organizacja", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "37 - 58" }
-
Odbudowa szkolnictwa wyższego w Polsce w nowej rzeczywistości społeczno-politycznej po II wojnie światowejp. 59 - 77Plain Text
Waldemar Firlej, Stanisław Majewski, Odbudowa szkolnictwa wyższego w Polsce w nowej rzeczywistości społeczno-politycznej po II wojnie światowej , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 59 - 77
BIBTEX@Article{ authors = "Waldemar Firlej, Stanisław Majewski", title = "Odbudowa szkolnictwa wyższego w Polsce w nowej rzeczywistości społeczno-politycznej po II wojnie światowej ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "59 - 77" }
-
Educational activities undertaken in Poland for children and Youth at risk of social exclusionp. 79 - 94Plain Text
Paulina Forma, Katarzyna Palka, Educational activities undertaken in Poland for children and Youth at risk of social exclusion, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = "Paulina Forma, Katarzyna Palka", title = "Educational activities undertaken in Poland for children and Youth at risk of social exclusion", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "79 - 94" }
-
Spiritual and Moral Culture as the Component of the Professional Culture of Teacherp. 95 - 102Plain Text
Yuliya Derkach, Spiritual and Moral Culture as the Component of the Professional Culture of Teacher , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 95 - 102
BIBTEX@Article{ authors = "Yuliya Derkach", title = "Spiritual and Moral Culture as the Component of the Professional Culture of Teacher ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "95 - 102" }
-
Paradygmat interpretatywny w jakościowych badaniach społecznychp. 103 - 116Plain Text
Justyna Dobrołowicz, Paradygmat interpretatywny w jakościowych badaniach społecznych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 103 - 116
BIBTEX@Article{ authors = "Justyna Dobrołowicz", title = "Paradygmat interpretatywny w jakościowych badaniach społecznych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "103 - 116" }
-
Hermeneutyka w badaniach pedagogicznych – szanse i zagrożeniap. 117 - 132Plain Text
Sławomir Chrost, Hermeneutyka w badaniach pedagogicznych – szanse i zagrożenia , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 117 - 132
BIBTEX@Article{ authors = "Sławomir Chrost", title = "Hermeneutyka w badaniach pedagogicznych – szanse i zagrożenia ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "117 - 132" }
-
The Renaissance of the Research on Interests and a Systemic Paradigmp. 133 - 143Plain Text
Barbara Klasińska, The Renaissance of the Research on Interests and a Systemic Paradigm , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Klasińska", title = "The Renaissance of the Research on Interests and a Systemic Paradigm ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "133 - 143" }
-
Discourse analysis as a method of discovering social realityp. 145 - 153Plain Text
Justyna Dobrołowicz, Discourse analysis as a method of discovering social reality, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 145 - 153
BIBTEX@Article{ authors = "Justyna Dobrołowicz", title = "Discourse analysis as a method of discovering social reality", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "145 - 153" }
-
Socjalizacja przez media społecznościowe: szansa i zagrożeniep. 155 - 164Plain Text
Paulina Forma, Socjalizacja przez media społecznościowe: szansa i zagrożenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 155 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "Paulina Forma", title = "Socjalizacja przez media społecznościowe: szansa i zagrożenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "155 - 164" }
-
Invisible web academic search enginesp. 165 - 175Plain Text
Ryszard Błaszkiewicz, Invisible web academic search engines, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 165 - 175
BIBTEX@Article{ authors = "Ryszard Błaszkiewicz", title = "Invisible web academic search engines", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "165 - 175" }
-
Digital natives: modern teenagers as new media usersp. 177 - 192Plain Text
Paulina Barańska, Digital natives: modern teenagers as new media users , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 177 - 192
BIBTEX@Article{ authors = "Paulina Barańska", title = "Digital natives: modern teenagers as new media users ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "177 - 192" }
-
Dobry człowiek w oczach dzieci w wieku przedszkolnymp. 195 - 208Plain Text
Anna Róg, Dobry człowiek w oczach dzieci w wieku przedszkolnym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 195 - 208
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Róg", title = "Dobry człowiek w oczach dzieci w wieku przedszkolnym", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "195 - 208" }
-
The culture of spending free time in families with primary school studentsp. 209 - 219Plain Text
Bożena Matyjas, The culture of spending free time in families with primary school students , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 209 - 219
BIBTEX@Article{ authors = "Bożena Matyjas", title = "The culture of spending free time in families with primary school students ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "209 - 219" }
-
Vasilii Dicoussar Consumerism as a threat to modern family: Świętokrzyskie Province empirical studyp. 221 - 236Plain Text
Aneta Morozewicz, Vasilii Dicoussar Consumerism as a threat to modern family: Świętokrzyskie Province empirical study, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 221 - 236
BIBTEX@Article{ authors = "Aneta Morozewicz", title = "Vasilii Dicoussar Consumerism as a threat to modern family: Świętokrzyskie Province empirical study", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "221 - 236" }
-
Peculiarities of professional burnout of preschool teachers pensionersp. 237 - 257Plain Text
Tetiana Koltunovych, Peculiarities of professional burnout of preschool teachers pensioners , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 237 - 257
BIBTEX@Article{ authors = "Tetiana Koltunovych", title = "Peculiarities of professional burnout of preschool teachers pensioners ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "237 - 257" }
-
Potrzeba, konieczność czy moralny obowiązek? : opieka nad niesamodzielnym seniorem w rodziniep. 259 - 280Plain Text
Beata Zięba-Kołodziej, Potrzeba, konieczność czy moralny obowiązek? : opieka nad niesamodzielnym seniorem w rodzinie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 259 - 280
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Zięba-Kołodziej", title = "Potrzeba, konieczność czy moralny obowiązek? : opieka nad niesamodzielnym seniorem w rodzinie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "259 - 280" }
-
"O uczących i uczonych – szkice z pedeutologii historycznej", Władysława Szulakiewicz, Toruń 2014 : [recenzja]p. 283 - 288Plain Text
Hanna Markiewiczowa, Władysław Szulakiewicz, "O uczących i uczonych – szkice z pedeutologii historycznej", Władysława Szulakiewicz, Toruń 2014 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 283 - 288
BIBTEX@Article{ authors = "Hanna Markiewiczowa, Władysław Szulakiewicz", title = ""O uczących i uczonych – szkice z pedeutologii historycznej", Władysława Szulakiewicz, Toruń 2014 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "283 - 288" }
-
"Historyczno-społeczne aspekty starzenia się i starości", pod red. Małgorzaty Stawiak-Ososińskiej i Agnieszki Szplit, Kielce 2014 : [recenzja]p. 289 - 290Plain Text
Małgorzata Stawiak-Ososińskia, Agnieszka Szplit, Bożena Zboina, "Historyczno-społeczne aspekty starzenia się i starości", pod red. Małgorzaty Stawiak-Ososińskiej i Agnieszki Szplit, Kielce 2014 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 289 - 290
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Stawiak-Ososińskia, Agnieszka Szplit, Bożena Zboina", title = ""Historyczno-społeczne aspekty starzenia się i starości", pod red. Małgorzaty Stawiak-Ososińskiej i Agnieszki Szplit, Kielce 2014 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "289 - 290" }
-
"Społeczne i edukacyjne uwarunkowania sukcesu życiowego młodzieży", Tomasz Łączek, Kielce 2014 : [recenzja]p. 291 - 296Plain Text
Tomasz Łączek, Marta Wilk, "Społeczne i edukacyjne uwarunkowania sukcesu życiowego młodzieży", Tomasz Łączek, Kielce 2014 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 291 - 296
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Łączek, Marta Wilk", title = ""Społeczne i edukacyjne uwarunkowania sukcesu życiowego młodzieży", Tomasz Łączek, Kielce 2014 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "291 - 296" }
-
"Metodyka pracy opiekuńczo – wychowawczej – wybrane zagadnienia: podręcznik akademicki", Beata Górnicka, Opole 2015 : [recenzja]p. 297 - 300Plain Text
Beata Górnicka, Małgorzata Wolska-Długosz, "Metodyka pracy opiekuńczo – wychowawczej – wybrane zagadnienia: podręcznik akademicki", Beata Górnicka, Opole 2015 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 297 - 300
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Górnicka, Małgorzata Wolska-Długosz", title = ""Metodyka pracy opiekuńczo – wychowawczej – wybrane zagadnienia: podręcznik akademicki", Beata Górnicka, Opole 2015 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "297 - 300" }