-
Wkład pracowników Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ w rozwój polskiej glottodydaktykis. 19 - 27CZYSTY TEKST
Bożena Ostromęcka-Frączak, Wkład pracowników Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ w rozwój polskiej glottodydaktyki, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 19 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Ostromęcka-Frączak", title = "Wkład pracowników Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ w rozwój polskiej glottodydaktyki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "19 - 27" }
-
Plany i programy nauczania w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców w Łodzis. 29 - 33CZYSTY TEKST
Dorota Wielkiewicz-Jałmużna, Plany i programy nauczania w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców w Łodzi, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 29 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Wielkiewicz-Jałmużna", title = "Plany i programy nauczania w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców w Łodzi", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "29 - 33" }
-
Kursy języka polskiego jako obcego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego w latach 1998–2008s. 35 - 44CZYSTY TEKST
Iwona Słaby-Góral, Kursy języka polskiego jako obcego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego w latach 1998–2008, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 35 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Słaby-Góral", title = "Kursy języka polskiego jako obcego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego w latach 1998–2008", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "35 - 44" }
-
Dawny model egzaminu semestralnego i końcowego z języka polskiego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ oraz jego ewolucjas. 45 - 51CZYSTY TEKST
Grzegorz Rudziński, Dawny model egzaminu semestralnego i końcowego z języka polskiego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ oraz jego ewolucja, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 45 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Rudziński", title = "Dawny model egzaminu semestralnego i końcowego z języka polskiego w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ oraz jego ewolucja", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "45 - 51" }
-
Wyzwalanie wyobraźni : o korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcegos. 405 - 414CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Wyzwalanie wyobraźni : o korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 405 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies", title = "Wyzwalanie wyobraźni : o korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "405 - 414" }
-
Utwory prozaiczne Sławomira Mrożka jako teksty wykorzystywane w nauczaniu gramatyki, stylistyki i kultury języka polskiego jako obcegos. 433 - 438CZYSTY TEKST
W. Przemysław Turek, Utwory prozaiczne Sławomira Mrożka jako teksty wykorzystywane w nauczaniu gramatyki, stylistyki i kultury języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 433 - 438
BIBTEX@Article{ authors = " W. Przemysław Turek", title = "Utwory prozaiczne Sławomira Mrożka jako teksty wykorzystywane w nauczaniu gramatyki, stylistyki i kultury języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "433 - 438" }
-
Frazeologia polskich młodzieżowych tekstów literackich w nauczaniu Ukraińcóws. 439 - 445CZYSTY TEKST
Julia Dilna, Frazeologia polskich młodzieżowych tekstów literackich w nauczaniu Ukraińców, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 439 - 445
BIBTEX@Article{ authors = " Julia Dilna", title = "Frazeologia polskich młodzieżowych tekstów literackich w nauczaniu Ukraińców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "439 - 445" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Pančíková, Tłumaczenie tekstów specjalistycznych, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 449 - 455
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Pančíková", title = "Tłumaczenie tekstów specjalistycznych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "449 - 455" }
-
„Ekonomia – to nie boli”? : tekst w nauczaniu języka specjalistycznego na przykładzie ekonomiis. 467 - 473CZYSTY TEKST
Małgorzata Gębka-Wolak, „Ekonomia – to nie boli”? : tekst w nauczaniu języka specjalistycznego na przykładzie ekonomii, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 467 - 473
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gębka-Wolak", title = "„Ekonomia – to nie boli”? : tekst w nauczaniu języka specjalistycznego na przykładzie ekonomii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "467 - 473" }
-
Trudny początek, czyli o typach tekstów na poziomie A1 : w świetle istniejących materiałów dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcegos. 277 - 283CZYSTY TEKST
Anna Burzyńska-Kamieniecka, Urszula Dobesz, Trudny początek, czyli o typach tekstów na poziomie A1 : w świetle istniejących materiałów dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 277 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Burzyńska-Kamieniecka, Urszula Dobesz", title = "Trudny początek, czyli o typach tekstów na poziomie A1 : w świetle istniejących materiałów dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "277 - 283" }
-
Jakie typy tekstów rozwijają sprawność komunikacyjną uczących się języka polskiego jako obcego?s. 285 - 292CZYSTY TEKST
Dorota Rysak, Jakie typy tekstów rozwijają sprawność komunikacyjną uczących się języka polskiego jako obcego?, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 285 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Rysak", title = "Jakie typy tekstów rozwijają sprawność komunikacyjną uczących się języka polskiego jako obcego?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "285 - 292" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Lewiński, Tekst argumentacyjny w glottodydaktyce, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 303 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Lewiński", title = "Tekst argumentacyjny w glottodydaktyce", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "303 - 310" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Grochala-Woźniak, Wstęp do podręcznika jako gatunek tekstu glottodydaktycznego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 317 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Grochala-Woźniak", title = "Wstęp do podręcznika jako gatunek tekstu glottodydaktycznego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "317 - 325" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Łaszkiewicz, Piosenka jest dobra na wszystko?, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 335 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Łaszkiewicz", title = "Piosenka jest dobra na wszystko?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "335 - 341" }
-
CZYSTY TEKST
Wioletta Hajduk-Gawron, Komiks w kształceniu polonistycznym obcokrajowców, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 351 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Hajduk-Gawron", title = "Komiks w kształceniu polonistycznym obcokrajowców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "351 - 358" }
-
Teksty w procesie nauczania języka polskiego jako obcego w Instytucie Slawistyki Uniwersytetu Justusa-Liebiga w Gießens. 359 - 367CZYSTY TEKST
Marcin Gołaszewski, Teksty w procesie nauczania języka polskiego jako obcego w Instytucie Slawistyki Uniwersytetu Justusa-Liebiga w Gießen, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 359 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gołaszewski", title = "Teksty w procesie nauczania języka polskiego jako obcego w Instytucie Slawistyki Uniwersytetu Justusa-Liebiga w Gießen", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "359 - 367" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Wstęp, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 3 - 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Wstęp", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "3 - 5" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Rakowski, Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego (1958–2008), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Rakowski", title = "Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego (1958–2008)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "9 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Data, Internet w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 375 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Data", title = "Internet w nauczaniu języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "375 - 382" }
-
CZYSTY TEKST
Nikołaj Jež, Literatura polska w kontekście innego kręgu kulturowego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 385 - 393
BIBTEX@Article{ authors = " Nikołaj Jež", title = "Literatura polska w kontekście innego kręgu kulturowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "385 - 393" }
-
"Manualik"... Stanisława Stawskiego Analiza tekstów XVIII-wiecznego podręcznika do nauczania języka polskiegos. 487 - 494CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Małgorzata Pasieka, "Manualik"... Stanisława Stawskiego Analiza tekstów XVIII-wiecznego podręcznika do nauczania języka polskiego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 487 - 494
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Małgorzata Pasieka", title = ""Manualik"... Stanisława Stawskiego Analiza tekstów XVIII-wiecznego podręcznika do nauczania języka polskiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "487 - 494" }
-
Obraz Polki/Polaka w serii podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego "Hurra!!! Po polsku"s. 495 - 505CZYSTY TEKST
Katarzyna Stankiewicz, Anna Żurek, Obraz Polki/Polaka w serii podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego "Hurra!!! Po polsku", Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 495 - 505
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Stankiewicz, Anna Żurek", title = "Obraz Polki/Polaka w serii podręczników do nauczania języka polskiego jako obcego "Hurra!!! Po polsku"", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "495 - 505" }
-
Między zdrowym rozsądkiem a polityczną poprawnością – polskie podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego oczami cudzoziemcóws. 517 - 528CZYSTY TEKST
Tomasz Piekot, Grzegorz Zarzeczny, Między zdrowym rozsądkiem a polityczną poprawnością – polskie podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego oczami cudzoziemców, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 517 - 528
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Piekot, Grzegorz Zarzeczny", title = "Między zdrowym rozsądkiem a polityczną poprawnością – polskie podręczniki do nauczania języka polskiego jako obcego oczami cudzoziemców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "517 - 528" }
-
CZYSTY TEKST
Ałła Krawczuk, Teksty w podręczniku gramatyki polskiej dla Ukraińców, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 529 - 537
BIBTEX@Article{ authors = " Ałła Krawczuk", title = "Teksty w podręczniku gramatyki polskiej dla Ukraińców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "529 - 537" }
-
Kryteria wyboru i cel edukacyjny tekstów w podręczniku "Mówta, co chceta" autorstwa Magdaleny Mitrewej i Stanisława Dubiszas. 539 - 543CZYSTY TEKST
Magdalina Mitrewa, Kryteria wyboru i cel edukacyjny tekstów w podręczniku "Mówta, co chceta" autorstwa Magdaleny Mitrewej i Stanisława Dubisza, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 539 - 543
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalina Mitrewa", title = "Kryteria wyboru i cel edukacyjny tekstów w podręczniku "Mówta, co chceta" autorstwa Magdaleny Mitrewej i Stanisława Dubisza", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "539 - 543" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Seretny, Rozwijanie kompetencji leksykalnej uczących się przez obcowanie z tekstem, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 547 - 559
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Seretny", title = "Rozwijanie kompetencji leksykalnej uczących się przez obcowanie z tekstem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "547 - 559" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Tekst i jego rozumienie w podejściu zadaniowym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 561 - 569
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Tekst i jego rozumienie w podejściu zadaniowym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "561 - 569" }
-
Typy zadań testujących czytanie ze zrozumieniem a ich rozwiązywalność w materiałach egzaminacyjnych dla poziomów C1 i C2 egzaminu certyfikatowegos. 571 - 579CZYSTY TEKST
Bożena Krawiec, Typy zadań testujących czytanie ze zrozumieniem a ich rozwiązywalność w materiałach egzaminacyjnych dla poziomów C1 i C2 egzaminu certyfikatowego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 571 - 579
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Krawiec", title = "Typy zadań testujących czytanie ze zrozumieniem a ich rozwiązywalność w materiałach egzaminacyjnych dla poziomów C1 i C2 egzaminu certyfikatowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "571 - 579" }
-
Teksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania : na podstawie egzaminów certyfikatowychs. 591 - 597CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Teksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania : na podstawie egzaminów certyfikatowych, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 591 - 597
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Teksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania : na podstawie egzaminów certyfikatowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "591 - 597" }
-
CZYSTY TEKST
Danuta Szczęsna, Certyfikacja języka polskiego jako obcego w latach 2004–2008 : komunikat, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 599 - 603
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szczęsna", title = "Certyfikacja języka polskiego jako obcego w latach 2004–2008 : komunikat", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "599 - 603" }
-
„Prawo pierwszych skojarzeń”,czyli o wpływie Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców na losy i decyzje życiowe niektórych jego absolwentóws. 53 - 61CZYSTY TEKST
Alicja Skalska, „Prawo pierwszych skojarzeń”,czyli o wpływie Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców na losy i decyzje życiowe niektórych jego absolwentów, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Skalska", title = "„Prawo pierwszych skojarzeń”,czyli o wpływie Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców na losy i decyzje życiowe niektórych jego absolwentów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "53 - 61" }
-
CZYSTY TEKST
Romuald Cudak, Tekst w nauczaniu cudzoziemców jako problem, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Cudak", title = "Tekst w nauczaniu cudzoziemców jako problem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "79 - 90" }
-
Literatura i ramy pamięci historycznej Literaturoznawstwo w procesie nauczania kultury polskiej (współczesnej) : kilka uwags. 91 - 98CZYSTY TEKST
Andrzej Zieniewicz, Literatura i ramy pamięci historycznej Literaturoznawstwo w procesie nauczania kultury polskiej (współczesnej) : kilka uwag, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 91 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Zieniewicz", title = "Literatura i ramy pamięci historycznej Literaturoznawstwo w procesie nauczania kultury polskiej (współczesnej) : kilka uwag", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "91 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Jerzy Kowalewski, Teksty kultury w praktycznej realizacji programu kulturowego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Kowalewski", title = "Teksty kultury w praktycznej realizacji programu kulturowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "107 - 114" }
-
Antropologia codzienności a kształcenie kompetencji z zakresu wiedzy o kulturze w edukacji polonistycznejs. 115 - 121CZYSTY TEKST
Aleksandra Achtelik, Antropologia codzienności a kształcenie kompetencji z zakresu wiedzy o kulturze w edukacji polonistycznej, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Achtelik", title = "Antropologia codzienności a kształcenie kompetencji z zakresu wiedzy o kulturze w edukacji polonistycznej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "115 - 121" }
-
"Nomina propria" w tekstach związanych z kulturą lokalną – poszerzanie wiedzy o świecie czy przeszkoda w rozumieniu tekstu? : na podstawie tekstów o Łodzis. 123 - 130CZYSTY TEKST
Iwona Dembowska-Wosik, "Nomina propria" w tekstach związanych z kulturą lokalną – poszerzanie wiedzy o świecie czy przeszkoda w rozumieniu tekstu? : na podstawie tekstów o Łodzi, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Dembowska-Wosik", title = ""Nomina propria" w tekstach związanych z kulturą lokalną – poszerzanie wiedzy o świecie czy przeszkoda w rozumieniu tekstu? : na podstawie tekstów o Łodzi", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "123 - 130" }
-
Ile wina można wypić do obiadu? Elementy kultury formalnej i nieformalnej w tekstach dla cudzoziemcóws. 131 - 136CZYSTY TEKST
Agnieszka Stryjecka, Ile wina można wypić do obiadu? Elementy kultury formalnej i nieformalnej w tekstach dla cudzoziemców, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 131 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Stryjecka", title = "Ile wina można wypić do obiadu? Elementy kultury formalnej i nieformalnej w tekstach dla cudzoziemców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "131 - 136" }
-
Podbić oko czy serce, zdobyć pół Europy czy kobietę – jak mówimy o miłości po polsku?s. 145 - 154CZYSTY TEKST
Anna Rabczuk, Podbić oko czy serce, zdobyć pół Europy czy kobietę – jak mówimy o miłości po polsku?, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 145 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Rabczuk", title = "Podbić oko czy serce, zdobyć pół Europy czy kobietę – jak mówimy o miłości po polsku?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "145 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Tambor, Teksty regionalne w nauczaniu cudzoziemców, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tambor", title = "Teksty regionalne w nauczaniu cudzoziemców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "167 - 175" }
-
Miejsce kolokacji w leksykografii i ich rola w tworzeniu tekstów w języku obcyms. 177 - 184CZYSTY TEKST
Hanna Burkhardt, Miejsce kolokacji w leksykografii i ich rola w tworzeniu tekstów w języku obcym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 177 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Burkhardt", title = "Miejsce kolokacji w leksykografii i ich rola w tworzeniu tekstów w języku obcym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "177 - 184" }
-
"Kot" w polskich i słoweńskich związkach wyrazowych : frazeologizmach i przysłowiachs. 195 - 204CZYSTY TEKST
Maria Wtorkowska, "Kot" w polskich i słoweńskich związkach wyrazowych : frazeologizmach i przysłowiach, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 195 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wtorkowska", title = ""Kot" w polskich i słoweńskich związkach wyrazowych : frazeologizmach i przysłowiach", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "195 - 204" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Bednarska, Rośliny w słoweńskiej, czeskiej i polskiej frazeologii, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 205 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bednarska", title = "Rośliny w słoweńskiej, czeskiej i polskiej frazeologii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "205 - 212" }
-
Moda językowa na frazeologizmy i idiomy w mediach jako „podtekst” glottodydaktykis. 213 - 222CZYSTY TEKST
Iwona Słaby-Góral, Moda językowa na frazeologizmy i idiomy w mediach jako „podtekst” glottodydaktyki, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 213 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Słaby-Góral", title = "Moda językowa na frazeologizmy i idiomy w mediach jako „podtekst” glottodydaktyki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "213 - 222" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Smereczniak, Kategoria czasu w tekstach poetyckich : propozycje glottodydaktyczne, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 229 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Smereczniak", title = "Kategoria czasu w tekstach poetyckich : propozycje glottodydaktyczne", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "229 - 239" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Karolczuk, Teksty, „podteksty” i konteksty a przyswajanie aspektu, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 251 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Karolczuk", title = "Teksty, „podteksty” i konteksty a przyswajanie aspektu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "251 - 256" }
-
CZYSTY TEKST
Michalina Jasińska, Zagadki dla dzieci w nauczaniu cudzoziemców fonetyki języka polskiego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 257 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Jasińska", title = "Zagadki dla dzieci w nauczaniu cudzoziemców fonetyki języka polskiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "257 - 265" }
-
„W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie”, czyli wykorzystanie wierszy Jana Brzechwy w nauczaniu języka polskiego jako obcego na poziomie A2s. 267 - 273CZYSTY TEKST
Karolina Fastyn, „W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie”, czyli wykorzystanie wierszy Jana Brzechwy w nauczaniu języka polskiego jako obcego na poziomie A2, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 267 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Fastyn", title = "„W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie”, czyli wykorzystanie wierszy Jana Brzechwy w nauczaniu języka polskiego jako obcego na poziomie A2", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "267 - 273" }
-
"O polityce po polsku" – treści politologiczne na zajęciach języka polskiego jako obcegos. 137 - 143CZYSTY TEKST
Piotr Kajak, "O polityce po polsku" – treści politologiczne na zajęciach języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 137 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kajak", title = ""O polityce po polsku" – treści politologiczne na zajęciach języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "137 - 143" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Pałuszyńska, Analiza tekstu jako zdarzenia komunikacyjnego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Pałuszyńska", title = "Analiza tekstu jako zdarzenia komunikacyjnego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "157 - 165" }
-
CZYSTY TEKST
Bożena Sieradzka-Baziur, Tomasz Majtczak, Wyrazy japońskie w tekstach do nauki języka polskiego dla Japończyków, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 185 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Sieradzka-Baziur, Tomasz Majtczak", title = "Wyrazy japońskie w tekstach do nauki języka polskiego dla Japończyków", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "185 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Tomasz Stefańczyk, Kilka uwag o słowotwórstwie polskiego przysłówka, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 223 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Tomasz Stefańczyk", title = "Kilka uwag o słowotwórstwie polskiego przysłówka", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "223 - 227" }
-
Ćwiczenia w zakresie spójności tekstu w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcegos. 241 - 249CZYSTY TEKST
Magdalena Wojenka, Ćwiczenia w zakresie spójności tekstu w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 241 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Wojenka", title = "Ćwiczenia w zakresie spójności tekstu w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "241 - 249" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rabiej, Teksty użytkowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 293 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rabiej", title = "Teksty użytkowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "293 - 302" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Jelonkiewicz, Autorska recenzja filmowa przygotowana na zajęcia z cudzoziemcami, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 311 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Jelonkiewicz", title = "Autorska recenzja filmowa przygotowana na zajęcia z cudzoziemcami", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "311 - 315" }
-
Legendy wciąż żywe – nowe oblicza tradycyjnych polskich legend inscenizowanych przez obcokrajowcóws. 327 - 334CZYSTY TEKST
Piotr Horbatowski, Legendy wciąż żywe – nowe oblicza tradycyjnych polskich legend inscenizowanych przez obcokrajowców, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 327 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Horbatowski", title = "Legendy wciąż żywe – nowe oblicza tradycyjnych polskich legend inscenizowanych przez obcokrajowców", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "327 - 334" }
-
Wywiad prasowy jako tekst uniwersalny w nauczaniu języka polskiego jako obcegos. 343 - 350CZYSTY TEKST
Maria Rółkowska, Wywiad prasowy jako tekst uniwersalny w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 343 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Rółkowska", title = "Wywiad prasowy jako tekst uniwersalny w nauczaniu języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "343 - 350" }
-
CZYSTY TEKST
Natalia Tsai, Tekst literacki a metody nauczania języków obcych, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 395 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Tsai", title = "Tekst literacki a metody nauczania języków obcych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "395 - 404" }
-
„Teatr czytelników” jako dialog z tekstem literackim : na przykładzie inscenizacji wiersza Wisławy Szymborskiej "Pogrzeb"s. 415 - 424CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, „Teatr czytelników” jako dialog z tekstem literackim : na przykładzie inscenizacji wiersza Wisławy Szymborskiej "Pogrzeb", Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 415 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "„Teatr czytelników” jako dialog z tekstem literackim : na przykładzie inscenizacji wiersza Wisławy Szymborskiej "Pogrzeb"", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "415 - 424" }
-
Obecność tekstów prozy polskiej po 1989 r. w nauczaniu języka polskiego jako obcego – realia, potrzeby, problem wyborus. 425 - 432CZYSTY TEKST
Małgorzata Świstowska, Obecność tekstów prozy polskiej po 1989 r. w nauczaniu języka polskiego jako obcego – realia, potrzeby, problem wyboru, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 425 - 432
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Świstowska", title = "Obecność tekstów prozy polskiej po 1989 r. w nauczaniu języka polskiego jako obcego – realia, potrzeby, problem wyboru", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "425 - 432" }
-
Teksty i „podteksty” na internetowym kursie języka polskiego dla początkującychs. 369 - 374CZYSTY TEKST
Katarzyna Kołak, Teksty i „podteksty” na internetowym kursie języka polskiego dla początkujących, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 369 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kołak", title = "Teksty i „podteksty” na internetowym kursie języka polskiego dla początkujących", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "369 - 374" }
-
Incydenty krytyczne, czyli najtrudniejsze doświadczenia słuchaczy Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁs. 63 - 76CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Incydenty krytyczne, czyli najtrudniejsze doświadczenia słuchaczy Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 63 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Incydenty krytyczne, czyli najtrudniejsze doświadczenia słuchaczy Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "63 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Garncarek, Teksty kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 99 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Garncarek", title = "Teksty kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "99 - 106" }
-
Wykorzystanie tekstu specjalistycznego w pracy z grupami na poziomie średnim (B2)s. 457 - 465CZYSTY TEKST
Mirosława Magajewska, Wykorzystanie tekstu specjalistycznego w pracy z grupami na poziomie średnim (B2), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 457 - 465
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Magajewska", title = "Wykorzystanie tekstu specjalistycznego w pracy z grupami na poziomie średnim (B2)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "457 - 465" }
-
Skrypt do nauczania języka polskiego jako obcego w zakresie chemii w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego : rys historycznys. 475 - 483CZYSTY TEKST
Aneta Romańska, Krzysztof Kalinowski, Skrypt do nauczania języka polskiego jako obcego w zakresie chemii w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego : rys historyczny, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 475 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Romańska, Krzysztof Kalinowski", title = "Skrypt do nauczania języka polskiego jako obcego w zakresie chemii w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego : rys historyczny", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "475 - 483" }
-
O niepełnosprawności w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcegos. 507 - 515CZYSTY TEKST
Anna Maria Kola, O niepełnosprawności w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 507 - 515
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Kola", title = "O niepełnosprawności w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "507 - 515" }
-
Kogo i jak testujemy w części „Rozumienie ze słuchu” egzaminu certyfikatowego na poziomie B1?s. 581 - 589CZYSTY TEKST
Anna Domańska, Kogo i jak testujemy w części „Rozumienie ze słuchu” egzaminu certyfikatowego na poziomie B1?, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 581 - 589
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Domańska", title = "Kogo i jak testujemy w części „Rozumienie ze słuchu” egzaminu certyfikatowego na poziomie B1?", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "581 - 589" }