-
Plain Text
Lucyna Telka, Wychowawca małego dziecka – wprowadzenie w problematykę numeru, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 8 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Telka", title = "Wychowawca małego dziecka – wprowadzenie w problematykę numeru", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "8 - 10" }
-
Plain Text
Lucyna Telka, Wychowawca małego dziecka – „intelektualne życie profesjonalne”, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 11 - 29
BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Telka", title = "Wychowawca małego dziecka – „intelektualne życie profesjonalne”", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "11 - 29" }
-
Plain Text
Anna Walczak, O „bez-względności” : słowa w relacji z Drugim, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 30 - 47
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Walczak", title = "O „bez-względności” : słowa w relacji z Drugim", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "30 - 47" }
-
Plain Text
Aleksandra Maj, Dialog dzieci i nauczycieli w żłobkach Reggio Emilia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 48 - 64
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Maj", title = "Dialog dzieci i nauczycieli w żłobkach Reggio Emilia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "48 - 64" }
-
Kim są dzieci, jak się uczą? - jakościowo-etnograficzna analiza wywiadu przeprowadzonego wśród wychowawców dzieci w wieku żłobkowyp. 65 - 83Plain Text
Małgorzata Karwowska-Struczyk, Kim są dzieci, jak się uczą? - jakościowo-etnograficzna analiza wywiadu przeprowadzonego wśród wychowawców dzieci w wieku żłobkowy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 65 - 83
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Karwowska-Struczyk", title = "Kim są dzieci, jak się uczą? - jakościowo-etnograficzna analiza wywiadu przeprowadzonego wśród wychowawców dzieci w wieku żłobkowy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "65 - 83" }
-
Plain Text
Agnieszka Lasota, Responsywność opiekuna a poczucie autonomii dziecka we wczesnym dzieciństwie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 84 - 100
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Lasota", title = "Responsywność opiekuna a poczucie autonomii dziecka we wczesnym dzieciństwie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "84 - 100" }
-
Cele wczesnej opieki, wychowania i edukacji najmłodszych dzieci - perspektywa warszawskich wychowawców małego dzieckap. 101 - 115Plain Text
Olga Wysłowska, Cele wczesnej opieki, wychowania i edukacji najmłodszych dzieci - perspektywa warszawskich wychowawców małego dziecka, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 101 - 115
BIBTEX@Article{ authors = "Olga Wysłowska", title = "Cele wczesnej opieki, wychowania i edukacji najmłodszych dzieci - perspektywa warszawskich wychowawców małego dziecka", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "101 - 115" }
-
Wczesna edukacja dziecka w opiniach opiekunów poznańskich żłobków – raport z badańp. 116 - 134Plain Text
Katarzyn Sadowska, Wczesna edukacja dziecka w opiniach opiekunów poznańskich żłobków – raport z badań, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 116 - 134
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyn Sadowska", title = "Wczesna edukacja dziecka w opiniach opiekunów poznańskich żłobków – raport z badań", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "116 - 134" }
-
Plain Text
Jenni Salminen, Early Childhood Education and Care System in Finland, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 135 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "Jenni Salminen", title = "Early Childhood Education and Care System in Finland", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "135 - 154" }
-
Structural, Process and Curriculum Quality of Day Care and Preschool Provisions in the Netherlandsp. 155 - 175Plain Text
Elyse van de Riet, Pauline Slot, Structural, Process and Curriculum Quality of Day Care and Preschool Provisions in the Netherlands, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 155 - 175
BIBTEX@Article{ authors = "Elyse van de Riet, Pauline Slot", title = "Structural, Process and Curriculum Quality of Day Care and Preschool Provisions in the Netherlands", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "155 - 175" }
-
Żłobki - współpraca ze środowiskiem społecznym na rzecz wspierania dziecka i rodzinyp. 176 - 184Plain Text
Halina Mazur, Żłobki - współpraca ze środowiskiem społecznym na rzecz wspierania dziecka i rodziny, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 176 - 184
BIBTEX@Article{ authors = "Halina Mazur", title = "Żłobki - współpraca ze środowiskiem społecznym na rzecz wspierania dziecka i rodziny", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "176 - 184" }
-
Recenzja książki Daniela Verby – "Le métier d’éducateur de jeunes enfants. Un certain regard sur l’enfant. Nouvelle édition, entièrement actualisée"p. 185 - 189Plain Text
Lucyna Telka, Daniel Verba, Recenzja książki Daniela Verby – "Le métier d’éducateur de jeunes enfants. Un certain regard sur l’enfant. Nouvelle édition, entièrement actualisée", Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 185 - 189
BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Telka, Daniel Verba", title = "Recenzja książki Daniela Verby – "Le métier d’éducateur de jeunes enfants. Un certain regard sur l’enfant. Nouvelle édition, entièrement actualisée"", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "185 - 189" }
-
Quality Matters: How and under what conditions does quality in early education and care matter? A study across four European countriesp. 190 - 199Plain Text
Cecília Aguiar, Teresa Aguiar, Clara Barata, Joana Cadima, Carolina Guedes, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jenni Salminen, Pauline Slot, Olga Wyslowska, Quality Matters: How and under what conditions does quality in early education and care matter? A study across four European countries, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2017 / Numer 5, s. 190 - 199
BIBTEX@Article{ authors = "Cecília Aguiar, Teresa Aguiar, Clara Barata, Joana Cadima, Carolina Guedes, Marja-Kristiina Lerkkanen, Jenni Salminen, Pauline Slot, Olga Wyslowska", title = "Quality Matters: How and under what conditions does quality in early education and care matter? A study across four European countries", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2017 / Numer 5", pages = "190 - 199" }