-
Helena Radlińska (1879-1954) i pokolenie historyczne - wprowadzenie w problematykęs. 8 - 14CZYSTY TEKST
Izabela Kamińska-Jatczak, Joanna Sosnowska, Helena Radlińska (1879-1954) i pokolenie historyczne - wprowadzenie w problematykę, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 8 - 14
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Kamińska-Jatczak, Joanna Sosnowska", title = "Helena Radlińska (1879-1954) i pokolenie historyczne - wprowadzenie w problematykę", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "8 - 14" }
-
Pokolenie historyczne : wyłanianie społeczno-pedagogicznej ramy epistemologicznejs. 15 - 37CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Pokolenie historyczne : wyłanianie społeczno-pedagogicznej ramy epistemologicznej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 15 - 37
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Pokolenie historyczne : wyłanianie społeczno-pedagogicznej ramy epistemologicznej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "15 - 37" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, "Wielkie Pokolenie" Heleny Radlińskiej z perspektywą międzypokoleniową w tle, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 32 - 53
BIBTEX@Article{ authors = "Lech Witkowski", title = ""Wielkie Pokolenie" Heleny Radlińskiej z perspektywą międzypokoleniową w tle", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "32 - 53" }
-
Heleny Radlińskiej "niewidzialne środowisko" - współczesny potencjał kategoriis. 54 - 72CZYSTY TEKST
Krzysztof Maliszewski, Heleny Radlińskiej "niewidzialne środowisko" - współczesny potencjał kategorii, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 54 - 72
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Maliszewski", title = "Heleny Radlińskiej "niewidzialne środowisko" - współczesny potencjał kategorii", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "54 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Kaźmierczak, Pracownicy społeczni - szkic do portretu, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 73 - 90
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Kaźmierczak", title = "Pracownicy społeczni - szkic do portretu", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "73 - 90" }
-
"My" a "wy" - transgeneracyjne przesłanie publicystyki patriotycznej w pokoleniu historycznym Heleny Radlińskiejs. 91 - 106CZYSTY TEKST
Arkadiusz Żukiewicz, "My" a "wy" - transgeneracyjne przesłanie publicystyki patriotycznej w pokoleniu historycznym Heleny Radlińskiej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = "Arkadiusz Żukiewicz", title = ""My" a "wy" - transgeneracyjne przesłanie publicystyki patriotycznej w pokoleniu historycznym Heleny Radlińskiej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "91 - 106" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Kamińska-Jatczak, Przekaz pokoleniowy : teksty Heleny Radlińskiej w "Piśmie Młodych" (1943), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 107 - 134
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Kamińska-Jatczak", title = "Przekaz pokoleniowy : teksty Heleny Radlińskiej w "Piśmie Młodych" (1943)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "107 - 134" }
-
Działalność oświatowa Heleny Radlińskiej w świetle "Ruchu Pedagogicznego" (1912-1933)s. 135 - 155CZYSTY TEKST
Ewa Barnaś-Baran, Działalność oświatowa Heleny Radlińskiej w świetle "Ruchu Pedagogicznego" (1912-1933), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 135 - 155
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Barnaś-Baran", title = "Działalność oświatowa Heleny Radlińskiej w świetle "Ruchu Pedagogicznego" (1912-1933)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "135 - 155" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Sosnowska, Helena Radlińska w (o) międzywojennej Łodzi : ludzie i miejsca, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 156 - 185
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Sosnowska", title = "Helena Radlińska w (o) międzywojennej Łodzi : ludzie i miejsca", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "156 - 185" }
-
Helena Radlińska i środowisko medyczne w kręgu Wolnej Wszechnicy Polskiej : wybrane portrety lekarzy-społecznikóws. 186 - 201CZYSTY TEKST
Beata Szczepańska, Helena Radlińska i środowisko medyczne w kręgu Wolnej Wszechnicy Polskiej : wybrane portrety lekarzy-społeczników, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 186 - 201
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Szczepańska", title = "Helena Radlińska i środowisko medyczne w kręgu Wolnej Wszechnicy Polskiej : wybrane portrety lekarzy-społeczników", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "186 - 201" }
-
CZYSTY TEKST
François Laot, Ewa Marynowicz-Hetka, Edukacja/oświata dorosłych i postęp społeczny według Heleny Radlińskiej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 202 - 219
BIBTEX@Article{ authors = "François Laot, Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Edukacja/oświata dorosłych i postęp społeczny według Heleny Radlińskiej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "202 - 219" }
-
The Specifics of Home Practice of Social Work in the Works of Alice Masaryková and Helena Radlińskas. 220 - 235CZYSTY TEKST
Marie Špiláčková, Veronika Mia Zegzulková, The Specifics of Home Practice of Social Work in the Works of Alice Masaryková and Helena Radlińska, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 220 - 235
BIBTEX@Article{ authors = "Marie Špiláčková, Veronika Mia Zegzulková", title = "The Specifics of Home Practice of Social Work in the Works of Alice Masaryková and Helena Radlińska", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "220 - 235" }
-
Wojewódzka Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Szczecinie jako instytucja łącząca pokolenias. 236 - 258CZYSTY TEKST
Elżbieta Magiera, Wojewódzka Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Szczecinie jako instytucja łącząca pokolenia, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 236 - 258
BIBTEX@Article{ authors = "Elżbieta Magiera", title = "Wojewódzka Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Szczecinie jako instytucja łącząca pokolenia", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "236 - 258" }
-
Prekursorki edukacji/oświaty dorosłych/pracy społecznej w pokoleniu historycznym Radlińskiejs. 259 - 270CZYSTY TEKST
Ewa Marynowicz-Hetka, Prekursorki edukacji/oświaty dorosłych/pracy społecznej w pokoleniu historycznym Radlińskiej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 259 - 270
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Prekursorki edukacji/oświaty dorosłych/pracy społecznej w pokoleniu historycznym Radlińskiej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "259 - 270" }
-
Humanistyczne wyzwania (nie)zrównoważenia procesów i praktyk społecznych (panorama tropów dwoistości/«dual-process theory»)s. 271 - 292CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Humanistyczne wyzwania (nie)zrównoważenia procesów i praktyk społecznych (panorama tropów dwoistości/«dual-process theory»), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 271 - 292
BIBTEX@Article{ authors = "Lech Witkowski", title = "Humanistyczne wyzwania (nie)zrównoważenia procesów i praktyk społecznych (panorama tropów dwoistości/«dual-process theory»)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "271 - 292" }
-
(Nie)widzialne środowisko? : o tym, czy i do czego potrzebujemy «shinrin yoku»s. 293 - 312CZYSTY TEKST
Marcin M. Bogusławski, Monika Modrzejewska-Świgulska, (Nie)widzialne środowisko? : o tym, czy i do czego potrzebujemy «shinrin yoku», Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 293 - 312
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin M. Bogusławski, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "(Nie)widzialne środowisko? : o tym, czy i do czego potrzebujemy «shinrin yoku»", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "293 - 312" }
-
Międzynarodowe Konferencje Służby Społecznej w latach 1928 i 1932 i dyskusja na temat kształcenia do pracy społecznejs. 313 - 330CZYSTY TEKST
Izabela Kamińska-Jatczak, Ewa Marynowicz-Hetka, Joanna Sosnowska, Międzynarodowe Konferencje Służby Społecznej w latach 1928 i 1932 i dyskusja na temat kształcenia do pracy społecznej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 313 - 330
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Kamińska-Jatczak, Ewa Marynowicz-Hetka, Joanna Sosnowska", title = "Międzynarodowe Konferencje Służby Społecznej w latach 1928 i 1932 i dyskusja na temat kształcenia do pracy społecznej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "313 - 330" }
-
Wokół antropologii i etyki Janusza Korczaka : szkic zagadnienia i pytania otwartes. 331 - 341CZYSTY TEKST
Michał Stachurski, Wokół antropologii i etyki Janusza Korczaka : szkic zagadnienia i pytania otwarte, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 331 - 341
BIBTEX@Article{ authors = "Michał Stachurski", title = "Wokół antropologii i etyki Janusza Korczaka : szkic zagadnienia i pytania otwarte", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "331 - 341" }
-
"Helena Radlińska i jej pokolenie historyczne" - przykład współdziałania interdyscyplinarnego w zespole badawczym afiliowanym w Łódzkim Towarzystwie Naukowym w latach 2019-2022s. 342 - 350CZYSTY TEKST
Izabela Kamińska-Jatczak, Joanna Sosnowska, "Helena Radlińska i jej pokolenie historyczne" - przykład współdziałania interdyscyplinarnego w zespole badawczym afiliowanym w Łódzkim Towarzystwie Naukowym w latach 2019-2022, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 342 - 350
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Kamińska-Jatczak, Joanna Sosnowska", title = ""Helena Radlińska i jej pokolenie historyczne" - przykład współdziałania interdyscyplinarnego w zespole badawczym afiliowanym w Łódzkim Towarzystwie Naukowym w latach 2019-2022", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "342 - 350" }