-
Wprowadzenies. 5 - 9CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Maciej Trippner, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi, Maciej Trippner", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "5 - 9" }
-
Konieczność planowania działalności marketingowejs. 13 - 21CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Konieczność planowania działalności marketingowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 13 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Konieczność planowania działalności marketingowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "13 - 21" }
-
Biznes plan jako mapa prowadzenia interesus. 23 - 32CZYSTY TEKST
Muzahim Al‐Noorachi, Biznes plan jako mapa prowadzenia interesu , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al‐Noorachi", title = "Biznes plan jako mapa prowadzenia interesu ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "23 - 32" }
-
Rola zobowiązań kierowniczych w zarządzaniu marketingowo-logistycznym w MŚPs. 33 - 51CZYSTY TEKST
Danuta Janczewska, Rola zobowiązań kierowniczych w zarządzaniu marketingowo-logistycznym w MŚP , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 33 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Janczewska", title = "Rola zobowiązań kierowniczych w zarządzaniu marketingowo-logistycznym w MŚP ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "33 - 51" }
-
Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedażys. 53 - 65CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska‐Morawska, Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 53 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska‐Morawska", title = "Merchandising z kreacją atmosfery jako forma komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "53 - 65" }
-
Marketingowe aspekty zarządzania firmami na rynku usług ochroniarskichs. 67 - 86CZYSTY TEKST
Joanna Łuczak, Marketingowe aspekty zarządzania firmami na rynku usług ochroniarskich , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 67 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Łuczak", title = "Marketingowe aspekty zarządzania firmami na rynku usług ochroniarskich ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "67 - 86" }
-
Podejmowanie decyzji jako nieodłączny element zarządzania organizacjami w warunkach konkurencjis. 87 - 104CZYSTY TEKST
Joanna Łuczak, Podejmowanie decyzji jako nieodłączny element zarządzania organizacjami w warunkach konkurencji , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 87 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Łuczak", title = "Podejmowanie decyzji jako nieodłączny element zarządzania organizacjami w warunkach konkurencji ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "87 - 104" }
-
Zastosowanie koncepcji marketingu relacji w uczelniach wyższych w Polsce na podstawie badań własnychs. 105 - 120CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Zastosowanie koncepcji marketingu relacji w uczelniach wyższych w Polsce na podstawie badań własnych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 105 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga", title = "Zastosowanie koncepcji marketingu relacji w uczelniach wyższych w Polsce na podstawie badań własnych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "105 - 120" }
-
Strategia szpitali publicznych w Polsce – analiza porównawcza studiów przypadkus. 121 - 128CZYSTY TEKST
Joanna Sułkowska, Strategia szpitali publicznych w Polsce – analiza porównawcza studiów przypadku , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Sułkowska", title = "Strategia szpitali publicznych w Polsce – analiza porównawcza studiów przypadku ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "121 - 128" }
-
Zastosowanie modelu RABOSTIC w komunikacji marketingowej w sektorze usług medycznych w Polsces. 129 - 137CZYSTY TEKST
Joanna Sułkowska, Robert Seliga, Zastosowanie modelu RABOSTIC w komunikacji marketingowej w sektorze usług medycznych w Polsce , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 129 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Sułkowska, Robert Seliga", title = "Zastosowanie modelu RABOSTIC w komunikacji marketingowej w sektorze usług medycznych w Polsce ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "129 - 137" }
-
Działalność innowacyjna w MŚP − zarządzanie przez zobowiązania "Commitment Based Management" – cz. IIs. 141 - 161CZYSTY TEKST
Danuta Janczewska, Działalność innowacyjna w MŚP − zarządzanie przez zobowiązania "Commitment Based Management" – cz. II , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 141 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Janczewska", title = "Działalność innowacyjna w MŚP − zarządzanie przez zobowiązania "Commitment Based Management" – cz. II ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "141 - 161" }
-
Wpływ technologii IT na rozwój innowacji produktowych na przykładzie książki elektronicznejs. 163 - 173CZYSTY TEKST
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wpływ technologii IT na rozwój innowacji produktowych na przykładzie książki elektronicznej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Wpływ technologii IT na rozwój innowacji produktowych na przykładzie książki elektronicznej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "163 - 173" }
-
Bliskie otoczenie konkurencyjne źródłem zasobów niezbędnych do realizacji strategii innowacjis. 175 - 185CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Bliskie otoczenie konkurencyjne źródłem zasobów niezbędnych do realizacji strategii innowacji , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 175 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Bliskie otoczenie konkurencyjne źródłem zasobów niezbędnych do realizacji strategii innowacji ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "175 - 185" }
-
Przestrzenne aspekty zarządzania innowacyjnościąs. 187 - 195CZYSTY TEKST
Maciej Trippner, Przestrzenne aspekty zarządzania innowacyjnością, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 187 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Trippner", title = "Przestrzenne aspekty zarządzania innowacyjnością", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "187 - 195" }
-
Delivering business presentations – an intercultural perspectives. 199 - 210CZYSTY TEKST
Michał Chmielecki, Delivering business presentations – an intercultural perspective , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 199 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Chmielecki", title = "Delivering business presentations – an intercultural perspective ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "199 - 210" }
-
Międzynarodowe aspekty zarządzanias. 211 - 232CZYSTY TEKST
Małgorzata Kociszewska-Panaszek, Adam Panaszek, Międzynarodowe aspekty zarządzania , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 211 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kociszewska-Panaszek, Adam Panaszek", title = "Międzynarodowe aspekty zarządzania ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "211 - 232" }
-
Znaczenie organizacji uczącej się w tworzeniu przewagi konkurencyjnejs. 235 - 250CZYSTY TEKST
Justyna Trippner-Hrabi, Znaczenie organizacji uczącej się w tworzeniu przewagi konkurencyjnej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 235 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Trippner-Hrabi", title = "Znaczenie organizacji uczącej się w tworzeniu przewagi konkurencyjnej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "235 - 250" }
-
Nurt interpretatywny w kreacji sloganów reklamowychs. 251 - 263CZYSTY TEKST
Michał Turniak, Nurt interpretatywny w kreacji sloganów reklamowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 5, s. 251 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Turniak", title = "Nurt interpretatywny w kreacji sloganów reklamowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 5", pages = "251 - 263" }