-
Wprowadzenies. 5 - 8CZYSTY TEKST
Roman Patora, Muzahim Al-Noorachi, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Patora, Muzahim Al-Noorachi", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "5 - 8" }
-
Sposób konkurowania a rodzaje innowacji wykorzystywanych przez przedsiębiorstwas. 91 - 20CZYSTY TEKST
Bartłomiej Stopczyński, Sposób konkurowania a rodzaje innowacji wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 91 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Bartłomiej Stopczyński", title = "Sposób konkurowania a rodzaje innowacji wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "91 - 20" }
-
Specyfika rynku IT w Polsce i jej wpływ na instrumentarium marketingowes. 21 - 34CZYSTY TEKST
Joanna Krygier, Specyfika rynku IT w Polsce i jej wpływ na instrumentarium marketingowe , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 21 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Krygier", title = "Specyfika rynku IT w Polsce i jej wpływ na instrumentarium marketingowe ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "21 - 34" }
-
Wykorzystywanie facebooka jako narzędzia marketingowego przez łódzkie firmy z sektora MŚPs. 35 - 50CZYSTY TEKST
Michał Chmielecki, Wykorzystywanie facebooka jako narzędzia marketingowego przez łódzkie firmy z sektora MŚP , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 35 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Chmielecki", title = "Wykorzystywanie facebooka jako narzędzia marketingowego przez łódzkie firmy z sektora MŚP ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "35 - 50" }
-
Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwems. 51 - 66CZYSTY TEKST
Małgorzata Krajewska-Nieckarz, Agnieszka Łuczak, Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 51 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Krajewska-Nieckarz, Agnieszka Łuczak", title = "Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "51 - 66" }
-
Postrzeganie lobbingu przez polskich przedsiębiorców – wyniki badańs. 67 - 78CZYSTY TEKST
Michał Chmielecki, Postrzeganie lobbingu przez polskich przedsiębiorców – wyniki badań, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Chmielecki", title = "Postrzeganie lobbingu przez polskich przedsiębiorców – wyniki badań", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "67 - 78" }
-
Dostępność produktu a satysfakcja klientas. 79 - 90CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Dostępność produktu a satysfakcja klienta , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Dostępność produktu a satysfakcja klienta ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "79 - 90" }
-
Klient jako wartość napędzająca bizness. 91 - 104CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Klient jako wartość napędzająca biznes , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 91 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Klient jako wartość napędzająca biznes ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "91 - 104" }
-
Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnegos. 105 - 122CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnego , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 105 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnego ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "105 - 122" }
-
Celebrities as Participan ts in the Brand Building Process of a Businesss. 123 - 137CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Celebrities as Participan ts in the Brand Building Process of a Business , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 123 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Celebrities as Participan ts in the Brand Building Process of a Business ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "123 - 137" }
-
Zastosowanie perspektywy ewolucyjnej w marketingus. 139 - 148CZYSTY TEKST
Łukasz Sułkowski, Zastosowanie perspektywy ewolucyjnej w marketingu, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Sułkowski", title = "Zastosowanie perspektywy ewolucyjnej w marketingu", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "139 - 148" }
-
Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnegos. 149 - 174CZYSTY TEKST
Katarzyna Wach-Grzybowska, Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnego , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 149 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wach-Grzybowska", title = "Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnego ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "149 - 174" }
-
Miejsce marketingu relacji w działalności marketingowej uczelni wyższejs. 175 - 186CZYSTY TEKST
Roman Patora, Miejsce marketingu relacji w działalności marketingowej uczelni wyższej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 175 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Patora", title = "Miejsce marketingu relacji w działalności marketingowej uczelni wyższej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "175 - 186" }
-
mHealth, mobile marketing oraz Internet w procesie wdrażania koncepcji marketingu relacji w jednostkach medycznych w Polsces. 187 - 199CZYSTY TEKST
Joanna Sułkowska, Robert Seliga, mHealth, mobile marketing oraz Internet w procesie wdrażania koncepcji marketingu relacji w jednostkach medycznych w Polsce , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 187 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Sułkowska, Robert Seliga", title = "mHealth, mobile marketing oraz Internet w procesie wdrażania koncepcji marketingu relacji w jednostkach medycznych w Polsce ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "187 - 199" }
-
Demokracja w Polsces. 203 - 210CZYSTY TEKST
Stefan Niesiołowski, Demokracja w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 2, s. 203 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Niesiołowski", title = "Demokracja w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 2", pages = "203 - 210" }