-
Wstęps. 5 - 7CZYSTY TEKST
Maciej Dębski, Anna Jupowicz-Ginalska, Wstęp, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Dębski, Anna Jupowicz-Ginalska", title = "Wstęp", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "5 - 7" }
-
Redefining Public Relations And Its Functions For The Social Media Times: A Coorientational Perspectives. 11 - 29CZYSTY TEKST
Peter Przytuła, Redefining Public Relations And Its Functions For The Social Media Times: A Coorientational Perspective, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 11 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Przytuła", title = "Redefining Public Relations And Its Functions For The Social Media Times: A Coorientational Perspective", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "11 - 29" }
-
Rola nowych mediów w procesie komunikacji firmy z otoczeniems. 31 - 41CZYSTY TEKST
Ewa Łyszkowska, Rola nowych mediów w procesie komunikacji firmy z otoczeniem, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 31 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Łyszkowska", title = "Rola nowych mediów w procesie komunikacji firmy z otoczeniem", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "31 - 41" }
-
Etyka w public relations bankowyms. 43 - 55CZYSTY TEKST
Wiesław Macierzyński, Michał Macierzyński, Etyka w public relations bankowym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 43 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Macierzyński, Michał Macierzyński", title = "Etyka w public relations bankowym", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "43 - 55" }
-
Public Relations i społeczna działalność organizacji. Wybrane aspekty zagadnienia w polskich klubach piłki siatkowejs. 57 - 74CZYSTY TEKST
Aleksandra M. Jackiewicz, Public Relations i społeczna działalność organizacji. Wybrane aspekty zagadnienia w polskich klubach piłki siatkowej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra M. Jackiewicz", title = "Public Relations i społeczna działalność organizacji. Wybrane aspekty zagadnienia w polskich klubach piłki siatkowej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "57 - 74" }
-
Odbudowa reputacji przedsiębiorstwa gastronomicznego jako jeden z etapów likwidacji skutków kryzysu gospodarczegos. 75 - 81CZYSTY TEKST
Agnieszka Maciąg, Odbudowa reputacji przedsiębiorstwa gastronomicznego jako jeden z etapów likwidacji skutków kryzysu gospodarczego, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 75 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Maciąg", title = "Odbudowa reputacji przedsiębiorstwa gastronomicznego jako jeden z etapów likwidacji skutków kryzysu gospodarczego", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "75 - 81" }
-
Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskims. 83 - 94CZYSTY TEKST
Monika Świątkowska, Ewa Świstak, Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątkowska, Ewa Świstak", title = "Public relations we współczesnym przedsiębiorstwie hotelarskim", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "83 - 94" }
-
Image as the organization’s communicated meaning through public relations activitiess. 97 - 108CZYSTY TEKST
Alicja Waszkiewicz-Raviv, Image as the organization’s communicated meaning through public relations activities, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Waszkiewicz-Raviv", title = "Image as the organization’s communicated meaning through public relations activities", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "97 - 108" }
-
Wizerunek małych firm w Polsce : badanie sondażowes. 109 - 125CZYSTY TEKST
Anna Bąkiewicz, Wizerunek małych firm w Polsce : badanie sondażowe, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 109 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bąkiewicz", title = "Wizerunek małych firm w Polsce : badanie sondażowe", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "109 - 125" }
-
Kreowanie wizerunku mieszanych sztuk walki w mediachs. 127 - 142CZYSTY TEKST
Agnieszka Goll, Kreowanie wizerunku mieszanych sztuk walki w mediach, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 127 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Goll", title = "Kreowanie wizerunku mieszanych sztuk walki w mediach", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "127 - 142" }
-
Lokowanie produktu jako narzędzie promocji regionów turystycznychs. 143 - 153CZYSTY TEKST
Maciej Dębski, Lokowanie produktu jako narzędzie promocji regionów turystycznych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 143 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Dębski", title = "Lokowanie produktu jako narzędzie promocji regionów turystycznych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "143 - 153" }
-
Product placement jako narzędzie promocji we współczesnej polskiej kinematografiis. 155 - 168CZYSTY TEKST
ALicja Mroczkowska, Product placement jako narzędzie promocji we współczesnej polskiej kinematografii, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " ALicja Mroczkowska", title = "Product placement jako narzędzie promocji we współczesnej polskiej kinematografii", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "155 - 168" }
-
Wpływ brandu medialnego na poziom kosztu instytucjonalnego – na przykładzie marek Grupy TVNs. 169 - 186CZYSTY TEKST
Anna Jupowicz-Ginalska, Wpływ brandu medialnego na poziom kosztu instytucjonalnego – na przykładzie marek Grupy TVN, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 169 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jupowicz-Ginalska", title = "Wpływ brandu medialnego na poziom kosztu instytucjonalnego – na przykładzie marek Grupy TVN", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "169 - 186" }
-
Konwergencja muzyki i reklamy : istota i znaczenie muzyki w telewizyjnym spocie reklamowyms. 187 - 197CZYSTY TEKST
Anna Ćwiklińska, Konwergencja muzyki i reklamy : istota i znaczenie muzyki w telewizyjnym spocie reklamowym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Ćwiklińska", title = "Konwergencja muzyki i reklamy : istota i znaczenie muzyki w telewizyjnym spocie reklamowym", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "187 - 197" }
-
Przedsiębiorczy student w nowej perspektywies. 199 - 213CZYSTY TEKST
Marek Laszuk, Rafał Rogala, Przedsiębiorczy student w nowej perspektywie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 199 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Laszuk, Rafał Rogala", title = "Przedsiębiorczy student w nowej perspektywie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "199 - 213" }
-
Wpływ koncepcji CSR na budowanie wizerunku w biznesowym modelu jednostek medycznych w Polsces. 215 - 229CZYSTY TEKST
Robert Seliga, Andrzej Woźniak, Wpływ koncepcji CSR na budowanie wizerunku w biznesowym modelu jednostek medycznych w Polsce, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (1), s. 215 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Seliga, Andrzej Woźniak", title = "Wpływ koncepcji CSR na budowanie wizerunku w biznesowym modelu jednostek medycznych w Polsce", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (1)", pages = "215 - 229" }