-
Wprowadzenies. 5 - 6CZYSTY TEKST
Jerzy Różański, Wprowadzenie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Różański", title = "Wprowadzenie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "5 - 6" }
-
Władza organizacyjna i autorytet : przegląd teoriis. 9 - 19CZYSTY TEKST
Jadwiga Gawryś, Łukasz Sułkowski, Władza organizacyjna i autorytet : przegląd teorii, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Gawryś, Łukasz Sułkowski", title = "Władza organizacyjna i autorytet : przegląd teorii", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "9 - 19" }
-
Zastosowanie modeli strategii przedsiębiorstw na rynku politycznyms. 21 - 28CZYSTY TEKST
Łukasz Sułkowski, Zastosowanie modeli strategii przedsiębiorstw na rynku politycznym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Sułkowski", title = "Zastosowanie modeli strategii przedsiębiorstw na rynku politycznym", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "21 - 28" }
-
Społeczno-kulturowe aspekty powodzenia transnarodowych fuzji i przejęćs. 29 - 38CZYSTY TEKST
Halina Waniak-Michalak, Społeczno-kulturowe aspekty powodzenia transnarodowych fuzji i przejęć, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Waniak-Michalak", title = "Społeczno-kulturowe aspekty powodzenia transnarodowych fuzji i przejęć", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "29 - 38" }
-
Za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesus. 39 - 53CZYSTY TEKST
Andrzej Bulzacki, Za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesu, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Bulzacki", title = "Za i przeciw społecznej odpowiedzialności biznesu", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "39 - 53" }
-
Czego oczekują od nas pracodawcy?s. 55 - 65CZYSTY TEKST
Edyta Gwarda-Gruszczyńska, Czego oczekują od nas pracodawcy?, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gwarda-Gruszczyńska", title = "Czego oczekują od nas pracodawcy?", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "55 - 65" }
-
Wyzwania konkurencji globalnej a zarządzanie zasobami ludzkimis. 67 - 76CZYSTY TEKST
Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Wyzwania konkurencji globalnej a zarządzanie zasobami ludzkimi, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Biesaga-Słomczewska", title = "Wyzwania konkurencji globalnej a zarządzanie zasobami ludzkimi", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "67 - 76" }
-
Projektowanie struktur organizacyjnych przedsiębiorstws. 77 - 86CZYSTY TEKST
Jadwiga Gawryś, Projektowanie struktur organizacyjnych przedsiębiorstw, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Gawryś", title = "Projektowanie struktur organizacyjnych przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "77 - 86" }
-
Analiza jakościowa rynku jako element oceny sytuacji marketingowej przedsiębiorstwas. 89 - 102CZYSTY TEKST
Muzahim Al-Noorachi, Analiza jakościowa rynku jako element oceny sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Muzahim Al-Noorachi", title = "Analiza jakościowa rynku jako element oceny sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "89 - 102" }
-
"Image" miasta - konieczność działań marketingowychs. 103 - 113CZYSTY TEKST
Maciej Trippner, "Image" miasta - konieczność działań marketingowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Trippner", title = ""Image" miasta - konieczność działań marketingowych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "103 - 113" }
-
Orientacje marketingowe przedsiębiorstws. 115 - 122CZYSTY TEKST
Maciej Trippner, Orientacje marketingowe przedsiębiorstw, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 115 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Trippner", title = "Orientacje marketingowe przedsiębiorstw", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "115 - 122" }
-
Zasoby i umiejetności w procesie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwas. 123 - 142CZYSTY TEKST
Anna Adamik, Zasoby i umiejetności w procesie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 123 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Adamik", title = "Zasoby i umiejetności w procesie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "123 - 142" }
-
konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw w dobie globalizacjis. 143 - 150CZYSTY TEKST
Zofia Patora-Wysocka, konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw w dobie globalizacji, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 143 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Patora-Wysocka", title = "konkurencyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw w dobie globalizacji", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "143 - 150" }
-
Znaczenie wartości dla klienta i sposoby jej pomiaru w przedsiębiorstwies. 151 - 163CZYSTY TEKST
Krystyna Kąpa-Kejna, Znaczenie wartości dla klienta i sposoby jej pomiaru w przedsiębiorstwie, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Kąpa-Kejna", title = "Znaczenie wartości dla klienta i sposoby jej pomiaru w przedsiębiorstwie", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "151 - 163" }
-
Marketing - koncepcja uniwersalna czy zrelatywizowana kulturowo?s. 165 - 169CZYSTY TEKST
Łukasz Sułkowski, Marketing - koncepcja uniwersalna czy zrelatywizowana kulturowo?, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 165 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Sułkowski", title = "Marketing - koncepcja uniwersalna czy zrelatywizowana kulturowo?", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "165 - 169" }
-
Analiza kosztów usług telekomunikacji stacjonarnej w Polsce i w wybranych krajach Europys. 171 - 186CZYSTY TEKST
Remigiusz Kozłowski, Analiza kosztów usług telekomunikacji stacjonarnej w Polsce i w wybranych krajach Europy, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2003 / Tom 4 / Numer 2, s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Remigiusz Kozłowski", title = "Analiza kosztów usług telekomunikacji stacjonarnej w Polsce i w wybranych krajach Europy", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2003 / Tom 4 / Numer 2", pages = "171 - 186" }