-
Wprowadzenies. 3 - 4CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Wprowadzenie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Wprowadzenie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "3 - 4" }
-
Marketing a zarządzanie marketingowe : o niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawcząs. 5 - 14CZYSTY TEKST
Leszek Żabiński, Marketing a zarządzanie marketingowe : o niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawczą, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 5 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Żabiński", title = "Marketing a zarządzanie marketingowe : o niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawczą", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "5 - 14" }
-
System marketingu : nowe oczekiwania i wyzwanias. 15 - 22CZYSTY TEKST
Aniela Styś, System marketingu : nowe oczekiwania i wyzwania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 15 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Aniela Styś", title = "System marketingu : nowe oczekiwania i wyzwania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "15 - 22" }
-
Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwems. 23 - 32CZYSTY TEKST
Jan Karwowski, Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Karwowski", title = "Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "23 - 32" }
-
Strategia podstawą rozwoju przedsiębiorstwas. 33 - 41CZYSTY TEKST
Henryk Mruk, Strategia podstawą rozwoju przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Mruk", title = "Strategia podstawą rozwoju przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "33 - 41" }
-
Zarządzanie procesowe marketingiem w przedsiębiorstwies. 43 - 56CZYSTY TEKST
Marian Strużycki, Zarządzanie procesowe marketingiem w przedsiębiorstwie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Strużycki", title = "Zarządzanie procesowe marketingiem w przedsiębiorstwie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "43 - 56" }
-
Rynki elektroniczne : próba wyjaśnienia istoty i ich klasyfikacjas. 57 - 66CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Rynki elektroniczne : próba wyjaśnienia istoty i ich klasyfikacja, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 57 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor", title = "Rynki elektroniczne : próba wyjaśnienia istoty i ich klasyfikacja", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "57 - 66" }
-
Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktus. 67 - 73CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 67 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk", title = "Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "67 - 73" }
-
Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwas. 75 - 84CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "75 - 84" }
-
Tendencje zmian w konsumpcji a kierunki rozwoju marketingus. 85 - 97CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Tendencje zmian w konsumpcji a kierunki rozwoju marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 85 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska", title = "Tendencje zmian w konsumpcji a kierunki rozwoju marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "85 - 97" }