-
Słowo wstępnes. 3 - 4CZYSTY TEKST
Czesław Domański, Słowo wstępne, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Domański", title = "Słowo wstępne", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "3 - 4" }
-
Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotów ilościowych : opinie studentóws. 5 - 16CZYSTY TEKST
Dorota Bartosińska, Anna Jankiewicz-Siwek, Radosław Mącik, Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotów ilościowych : opinie studentów, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bartosińska, Anna Jankiewicz-Siwek, Radosław Mącik", title = "Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotów ilościowych : opinie studentów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "5 - 16" }
-
Wspomaganie komputerowe procesu nauczania przedmiotów ilościowych a kreowanie aktywnych uczestników społeczeństwa informacyjnego : wyniki badania ankietowegos. 17 - 23CZYSTY TEKST
Iwona Bąk, Katarzyna Wawrzyniak, Wspomaganie komputerowe procesu nauczania przedmiotów ilościowych a kreowanie aktywnych uczestników społeczeństwa informacyjnego : wyniki badania ankietowego, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 17 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Bąk, Katarzyna Wawrzyniak", title = "Wspomaganie komputerowe procesu nauczania przedmiotów ilościowych a kreowanie aktywnych uczestników społeczeństwa informacyjnego : wyniki badania ankietowego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "17 - 23" }
-
Praca z kalkulatorem graficznym na zajęciach z przedmiotów ilościowychs. 25 - 33CZYSTY TEKST
Monika Czajkowska, Praca z kalkulatorem graficznym na zajęciach z przedmiotów ilościowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Czajkowska", title = "Praca z kalkulatorem graficznym na zajęciach z przedmiotów ilościowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "25 - 33" }
-
Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznychs. 35 - 46CZYSTY TEKST
Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska, Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska", title = "Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "35 - 46" }
-
Analiza jakości kształcenia na podstawie ogólnopolskich rankingów szkół wyższychs. 47 - 62CZYSTY TEKST
Jacek Białek, Czesław Domański, Artur Mikulec, Małgorzata Misztal, Analiza jakości kształcenia na podstawie ogólnopolskich rankingów szkół wyższych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 47 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Białek, Czesław Domański, Artur Mikulec, Małgorzata Misztal", title = "Analiza jakości kształcenia na podstawie ogólnopolskich rankingów szkół wyższych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "47 - 62" }
-
Rola i znaczenie symulacji komputerowych we wspomaganiu procesu nauczania statystykis. 63 - 73CZYSTY TEKST
Grzegorz Kończak, Rola i znaczenie symulacji komputerowych we wspomaganiu procesu nauczania statystyki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Kończak", title = "Rola i znaczenie symulacji komputerowych we wspomaganiu procesu nauczania statystyki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "63 - 73" }
-
E-projekty w nauczaniu metod ilościowych z wykorzystaniem oprogramowania GRETLs. 75 - 85CZYSTY TEKST
Tadeusz Kufel, E-projekty w nauczaniu metod ilościowych z wykorzystaniem oprogramowania GRETL, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Kufel", title = "E-projekty w nauczaniu metod ilościowych z wykorzystaniem oprogramowania GRETL", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "75 - 85" }
-
Rola neuropsychologii w nowoczesnym nauczanius. 87 - 97CZYSTY TEKST
Ewa Kusideł, Rola neuropsychologii w nowoczesnym nauczaniu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kusideł", title = "Rola neuropsychologii w nowoczesnym nauczaniu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "87 - 97" }
-
Wykorzystanie technologii informatycznych w nauczaniu przedmiotów ilościowychs. 99 - 111CZYSTY TEKST
Artur Gajdos, Karolina Lewandowska, Wykorzystanie technologii informatycznych w nauczaniu przedmiotów ilościowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Gajdos, Karolina Lewandowska", title = "Wykorzystanie technologii informatycznych w nauczaniu przedmiotów ilościowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "99 - 111" }
-
Standardy kształcenia a jakość nauczanias. 113 - 119CZYSTY TEKST
Janusz Łyko, Standardy kształcenia a jakość nauczania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 113 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Łyko", title = "Standardy kształcenia a jakość nauczania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "113 - 119" }
-
Świadomość stylów uczenia się : korzyści dla nauczyciela i studentas. 121 - 132CZYSTY TEKST
Mariola Piłatowska, Świadomość stylów uczenia się : korzyści dla nauczyciela i studenta, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Piłatowska", title = "Świadomość stylów uczenia się : korzyści dla nauczyciela i studenta", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "121 - 132" }