-
Zarządzanie reputacją w organizacjach naukowych - rozwój struktury wraz z przykładamis. 1 - 35CZYSTY TEKST
Petra Morschheuser, Joern Redler, Zarządzanie reputacją w organizacjach naukowych - rozwój struktury wraz z przykładami , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 1 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Petra Morschheuser, Joern Redler", title = "Zarządzanie reputacją w organizacjach naukowych - rozwój struktury wraz z przykładami ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "1 - 35" }
-
Strona internetowa jako narzędzie komunikacji w instytucjach naukowychs. 37 - 76CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Strona internetowa jako narzędzie komunikacji w instytucjach naukowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 37 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Strona internetowa jako narzędzie komunikacji w instytucjach naukowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "37 - 76" }
-
Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badańs. 77 - 95CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Umiędzynarodowienie marketingu w sektorze edukacji i badań ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "77 - 95" }
-
Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższychs. 97 - 114CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 97 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Innowacje marketingowe jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni wyższych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "97 - 114" }
-
Wyzwania dla marketingu instytucji naukowych i badawczychs. 115 - 128CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, Wyzwania dla marketingu instytucji naukowych i badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 115 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin", title = "Wyzwania dla marketingu instytucji naukowych i badawczych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "115 - 128" }
-
Założenia budowy strategii marketingowej szkoły wyższejs. 129 - 145CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Założenia budowy strategii marketingowej szkoły wyższej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 129 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń", title = "Założenia budowy strategii marketingowej szkoły wyższej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "129 - 145" }
-
Współpraca nauki i biznesu : bariery w Polsce na tle wybranych krajów Europy i Ameryki Północnejs. 147 - 164CZYSTY TEKST
Dariusz Trzmielak, Współpraca nauki i biznesu : bariery w Polsce na tle wybranych krajów Europy i Ameryki Północnej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s. 147 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Trzmielak", title = "Współpraca nauki i biznesu : bariery w Polsce na tle wybranych krajów Europy i Ameryki Północnej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "147 - 164" }