-
Budowa platformy współpracy badawczo-naukowej w warunkach uświadomionej asymetrii potencjałus. 1 - 14CZYSTY TEKST
Budowa platformy współpracy badawczo-naukowej w warunkach uświadomionej asymetrii potencjału , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 1 - 14
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Budowa platformy współpracy badawczo-naukowej w warunkach uświadomionej asymetrii potencjału ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "1 - 14" }
-
Publiczne finansowanie projektów badawczych w Polsce - jaki ma wizerunek i co z tego wynika?s. 15 - 40CZYSTY TEKST
Marzena Feldy, Publiczne finansowanie projektów badawczych w Polsce - jaki ma wizerunek i co z tego wynika? , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 15 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Feldy", title = "Publiczne finansowanie projektów badawczych w Polsce - jaki ma wizerunek i co z tego wynika? ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "15 - 40" }
-
Działania marketingowe w obszarze usług mikronizacjis. 41 - 52CZYSTY TEKST
Działania marketingowe w obszarze usług mikronizacji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 41 - 52
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Działania marketingowe w obszarze usług mikronizacji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "41 - 52" }
-
Procedury i narzędzia zarządzania w sytuacjach kryzysowych na podstawie badań jakościowychs. 53 - 66CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Procedury i narzędzia zarządzania w sytuacjach kryzysowych na podstawie badań jakościowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Procedury i narzędzia zarządzania w sytuacjach kryzysowych na podstawie badań jakościowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "53 - 66" }
-
Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarcząs. 67 - 90CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, Sylwia Michalak, Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarczą , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 67 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin, Sylwia Michalak", title = "Współpraca uczelni wyższej z praktyką gospodarczą ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "67 - 90" }
-
Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relationss. 91 - 102CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus", title = "Marketing transmedialny i nowa koncepcja public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "91 - 102" }
-
Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczychs. 103 - 134CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 103 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "103 - 134" }