-
Możliwości i ograniczenia wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniem klientów przez uczelnie wyższes. 1 - 14CZYSTY TEKST
Zygmunt Waśkowski, Możliwości i ograniczenia wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniem klientów przez uczelnie wyższe , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 1 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Waśkowski", title = "Możliwości i ograniczenia wykorzystania koncepcji zarządzania doświadczeniem klientów przez uczelnie wyższe ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "1 - 14" }
-
Innowacyjność przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiejs. 15 - 39CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Innowacyjność przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 15 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Innowacyjność przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "15 - 39" }
-
Media społęcznościowe jako źródło informacji rynkowejs. 41 - 58CZYSTY TEKST
Media społęcznościowe jako źródło informacji rynkowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 41 - 58
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Media społęcznościowe jako źródło informacji rynkowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "41 - 58" }
-
Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymis. 59 - 80CZYSTY TEKST
Piotr Mikosik, Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 59 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikosik", title = "Czynniki warunkujące efektywną współpracę przedsiębiorstw z jednostkami naukowo-badawczymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "59 - 80" }
-
Wizerunek instytucji badawczej jako istotny element w kształtowaniu poziomu konkurencyjności organizacjis. 81 - 103CZYSTY TEKST
Wizerunek instytucji badawczej jako istotny element w kształtowaniu poziomu konkurencyjności organizacji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 81 - 103
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wizerunek instytucji badawczej jako istotny element w kształtowaniu poziomu konkurencyjności organizacji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "81 - 103" }