-
Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznyms. 57 - 80CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak, Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 57 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra, Olgierd Witczak", title = "Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "57 - 80" }
-
Kompetencje kognitywne kadry zarządzającej w warunkach czwartej rewolucji przemysłowejs. 81 - 106CZYSTY TEKST
Lidia Białoń, Konrad Werner, Kompetencje kognitywne kadry zarządzającej w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 81 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Białoń, Konrad Werner", title = "Kompetencje kognitywne kadry zarządzającej w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "81 - 106" }
-
Zarządzanie siecią organizacyjną - nowa jakość w strategicznym zarządzaniu jednostkami badawczo-rozwojowymis. 1 - 24CZYSTY TEKST
Joanna Bilecka, Zarządzanie siecią organizacyjną - nowa jakość w strategicznym zarządzaniu jednostkami badawczo-rozwojowymi , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 1 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bilecka", title = "Zarządzanie siecią organizacyjną - nowa jakość w strategicznym zarządzaniu jednostkami badawczo-rozwojowymi ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "1 - 24" }
-
Komunikacja wizualna w kampaniach public relationss. 25 - 36CZYSTY TEKST
Dalibor Jakus, Komunikacja wizualna w kampaniach public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Dalibor Jakus", title = "Komunikacja wizualna w kampaniach public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "25 - 36" }
-
Kształtowanie relacji i ich wartości dla interesariuszy przez instytucję naukowo-badawcząs. 37 - 56CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, Sylwia Michalak, Kształtowanie relacji i ich wartości dla interesariuszy przez instytucję naukowo-badawczą , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 1(27), s. 37 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin, Sylwia Michalak", title = "Kształtowanie relacji i ich wartości dla interesariuszy przez instytucję naukowo-badawczą ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 1(27)", pages = "37 - 56" }