-
Sieciowanie instytutów badawczych w wybranych krajach europejskichs. 1 - 14CZYSTY TEKST
Renata Barcikowska, Sieciowanie instytutów badawczych w wybranych krajach europejskich , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 1 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Barcikowska", title = "Sieciowanie instytutów badawczych w wybranych krajach europejskich ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "1 - 14" }
-
Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrzego i zewnętrznego public relationss. 15 - 34CZYSTY TEKST
Dariusz Tworzydło, Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrzego i zewnętrznego public relations , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 15 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Tworzydło", title = "Obszary badawcze w zakresie planowania oraz realizacji działań wewnętrzego i zewnętrznego public relations ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "15 - 34" }
-
Zastosowanie crowdsourcingu w projektach badawczychs. 35 - 62CZYSTY TEKST
Katarzyna Lisek, Zastosowanie crowdsourcingu w projektach badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 35 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Lisek", title = "Zastosowanie crowdsourcingu w projektach badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "35 - 62" }
-
Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018s. 63 - 82CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 63 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Przyczyny braku zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą i ich zmiany w latach 2016-2018", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "63 - 82" }
-
Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju organizacji - podejście zintegrowanes. 83 - 110CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju organizacji - podejście zintegrowane , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 83 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju organizacji - podejście zintegrowane ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "83 - 110" }
-
Typologia młodych potencjalnych pracowniów ze względu na powody braku ich zainteresowania uczelnią jako pracodawcąs. 111 - 132CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Typologia młodych potencjalnych pracowniów ze względu na powody braku ich zainteresowania uczelnią jako pracodawcą , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 111 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Typologia młodych potencjalnych pracowniów ze względu na powody braku ich zainteresowania uczelnią jako pracodawcą ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "111 - 132" }
-
Wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie komunikacji marketingowej przez linie lotniczes. 133 - 153CZYSTY TEKST
Anna Szymczak, Wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie komunikacji marketingowej przez linie lotnicze , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 3(29), s. 133 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szymczak", title = "Wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie komunikacji marketingowej przez linie lotnicze ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 3(29)", pages = "133 - 153" }