-
Finansowe aspekty polityki badawczej i rozwojowej w Unii Europejskiejs. 1 - 26CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Finansowe aspekty polityki badawczej i rozwojowej w Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33), s. 1 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Finansowe aspekty polityki badawczej i rozwojowej w Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "1 - 26" }
-
Przyczyny zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą a postrzeganie osób pracujących w tych organizacjachs. 27 - 51CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Przyczyny zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą a postrzeganie osób pracujących w tych organizacjach , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33), s. 27 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Przyczyny zainteresowania młodych potencjalnych pracowników uczelnią jako pracodawcą a postrzeganie osób pracujących w tych organizacjach ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "27 - 51" }
-
Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej?s. 53 - 69CZYSTY TEKST
Anna Szymczak, Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej? , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33), s. 53 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szymczak", title = "Czy wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości doprowadzi do rewolucji w komunikacji marketingowej? ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "53 - 69" }
-
Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowychs. 71 - 98CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, Szymon Michalak, Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33), s. 71 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin, Szymon Michalak", title = "Innowacyjność zachowań mieszkańców aglomeracji poznańskiej na rynku usług transportowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "71 - 98" }