-
Poszukiwanie i percepcja informacji przez konsumentów w świetle idei zrównoważonej konsumpcji - przykład rynków żywnościowcyhs. 1 - 18CZYSTY TEKST
Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki, Poszukiwanie i percepcja informacji przez konsumentów w świetle idei zrównoważonej konsumpcji - przykład rynków żywnościowcyh , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 1 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki", title = "Poszukiwanie i percepcja informacji przez konsumentów w świetle idei zrównoważonej konsumpcji - przykład rynków żywnościowcyh ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "1 - 18" }
-
Konsumenci wobec zrównoważonej konsumpcji żywnościs. 19 - 30CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Konsumenci wobec zrównoważonej konsumpcji żywności , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Konsumenci wobec zrównoważonej konsumpcji żywności ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "19 - 30" }
-
Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywnościs. 31 - 44CZYSTY TEKST
Magdalena Ankiel, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 31 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ankiel, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "31 - 44" }
-
Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznegos. 45 - 60CZYSTY TEKST
Piotr Cyrek, Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Cyrek", title = "Dywersyfikacja stylów zakupowych klientów w kontekście zmian w tygodniowym rozkładzie pracy placówek handlu detalicznego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "45 - 60" }
-
Technologia wearable w ocenie młodych konsumentóws. 61 - 76CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Emilian Gwiaździński, Technologia wearable w ocenie młodych konsumentów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Emilian Gwiaździński", title = "Technologia wearable w ocenie młodych konsumentów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "61 - 76" }
-
Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowychs. 77 - 83CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 77 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Lojalność klientów na rynku usług ubezpieczeniowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "77 - 83" }