-
Wybierając odpowiedzialność, odpowiadając za wybór : rozmowa z Zygmuntem Baumanems. 7 - 19CZYSTY TEKST
Zygmunt Bauman, Marcin Starnawski, Wybierając odpowiedzialność, odpowiadając za wybór : rozmowa z Zygmuntem Baumanem , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman, Marcin Starnawski", title = "Wybierając odpowiedzialność, odpowiadając za wybór : rozmowa z Zygmuntem Baumanem ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "7 - 19" }
-
Prolegomena czasu - orientacje temporalne i ich teoretyczne odniesienias. 21 - 41CZYSTY TEKST
Małgorzata Kunicka, Prolegomena czasu - orientacje temporalne i ich teoretyczne odniesienia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 21 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Prolegomena czasu - orientacje temporalne i ich teoretyczne odniesienia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "21 - 41" }
-
Polska myśl pedagogiczna i jej historia w XX wiekus. 43 - 53CZYSTY TEKST
Sławomir Sztobryn, Polska myśl pedagogiczna i jej historia w XX wieku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 43 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Sztobryn", title = "Polska myśl pedagogiczna i jej historia w XX wieku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "43 - 53" }
-
Polityka Unii Europejskiej w zakresie równości kobiet i mężczyzn - rozwiązania prawne i instytucjonalnes. 57 - 78CZYSTY TEKST
Sylwia Sycz, Polityka Unii Europejskiej w zakresie równości kobiet i mężczyzn - rozwiązania prawne i instytucjonalne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 57 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Sycz", title = "Polityka Unii Europejskiej w zakresie równości kobiet i mężczyzn - rozwiązania prawne i instytucjonalne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "57 - 78" }
-
Edukacja etniczna - programy wspierania dzieci imigrantów w holenderskim systemie edukacyjnyms. 79 - 88CZYSTY TEKST
Patrycja Matusz-Protasiewicz, Edukacja etniczna - programy wspierania dzieci imigrantów w holenderskim systemie edukacyjnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Matusz-Protasiewicz", title = "Edukacja etniczna - programy wspierania dzieci imigrantów w holenderskim systemie edukacyjnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "79 - 88" }
-
Pedagogika jako Wieża Babels. 91 - 104CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Pedagogika jako Wieża Babel , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 91 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Pedagogika jako Wieża Babel ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "91 - 104" }
-
Kilka uwag do tekstu Zbigniewa Kwiecińskiego "Pedagogika totalna Bogdana Suchodolskiego"s. 107 - 111CZYSTY TEKST
Dzierżymir Jankowski, Kilka uwag do tekstu Zbigniewa Kwiecińskiego "Pedagogika totalna Bogdana Suchodolskiego" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 107 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Dzierżymir Jankowski", title = "Kilka uwag do tekstu Zbigniewa Kwiecińskiego "Pedagogika totalna Bogdana Suchodolskiego" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "107 - 111" }
-
Profesor Bogdan Suchodolski był wielkim humanistą, profetycznym filozofem kultury i wychowania i zaangażowanym Europejczykiem : w odpowiedzi na listy krytycznes. 113 - 116CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Profesor Bogdan Suchodolski był wielkim humanistą, profetycznym filozofem kultury i wychowania i zaangażowanym Europejczykiem : w odpowiedzi na listy krytyczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 113 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Profesor Bogdan Suchodolski był wielkim humanistą, profetycznym filozofem kultury i wychowania i zaangażowanym Europejczykiem : w odpowiedzi na listy krytyczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "113 - 116" }
-
"Rynek i kultura neoliberalna a edukacja", pod red. Alicji Kargulowej, Stefana Kwiatkowskiego, Tomasza Szkudlarka, Kraków 2005 : [recenzja]s. 119 - 125CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Stefan Kwiatkowski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Tomasz Szkudlarek, "Rynek i kultura neoliberalna a edukacja", pod red. Alicji Kargulowej, Stefana Kwiatkowskiego, Tomasza Szkudlarka, Kraków 2005 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 119 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa, Stefan Kwiatkowski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Tomasz Szkudlarek", title = ""Rynek i kultura neoliberalna a edukacja", pod red. Alicji Kargulowej, Stefana Kwiatkowskiego, Tomasza Szkudlarka, Kraków 2005 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "119 - 125" }
-
"Adult Learning, Citizenship and Community Voices : Exploring Community-based Practice", pod red. Pam Coare, Rennie Johnston, Leicester 2003 : [recenzja]s. 127 - 132CZYSTY TEKST
Pam Coare, Rennie Johnston, Ewa Kurantowicz, "Adult Learning, Citizenship and Community Voices : Exploring Community-based Practice", pod red. Pam Coare, Rennie Johnston, Leicester 2003 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 127 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Pam Coare, Rennie Johnston, Ewa Kurantowicz", title = ""Adult Learning, Citizenship and Community Voices : Exploring Community-based Practice", pod red. Pam Coare, Rennie Johnston, Leicester 2003 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "127 - 132" }