-
Techniki siebies. 7 - 29CZYSTY TEKST
Michel Foucault, Damian Leszczyński, Lotar Rasiński, Techniki siebie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 7 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Michel Foucault, Damian Leszczyński, Lotar Rasiński", title = "Techniki siebie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "7 - 29" }
-
Od strukturalizmu do hermeneutyki : rozwój koncepcji filozoficznej Umberto Ecos. 31 - 53CZYSTY TEKST
Anna Olejarczyk, Od strukturalizmu do hermeneutyki : rozwój koncepcji filozoficznej Umberto Eco , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 31 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejarczyk", title = "Od strukturalizmu do hermeneutyki : rozwój koncepcji filozoficznej Umberto Eco ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "31 - 53" }
-
"Gra" w dyskursie edukacyjnyms. 55 - 68CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Gra" w dyskursie edukacyjnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Gra" w dyskursie edukacyjnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "55 - 68" }
-
Czy komputery mogą mieć sny?s. 69 - 79CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Czy komputery mogą mieć sny? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz", title = "Czy komputery mogą mieć sny? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "69 - 79" }
-
Zagadka Sfinksas. 83 - 90CZYSTY TEKST
Julita Wróbel, Zagadka Sfinksa , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Wróbel", title = "Zagadka Sfinksa ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "83 - 90" }
-
"Narratologia" ponowoczesna : uniwersalizm metafory narracji w kulturze współczesnejs. 91 - 104CZYSTY TEKST
Jarosław Marzec, "Narratologia" ponowoczesna : uniwersalizm metafory narracji w kulturze współczesnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 91 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Marzec", title = ""Narratologia" ponowoczesna : uniwersalizm metafory narracji w kulturze współczesnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "91 - 104" }
-
Nauczanie filozofii w szkole - kilka refleksji na marginesie zagadnienias. 107 - 120CZYSTY TEKST
Wojciech Słomski, Nauczanie filozofii w szkole - kilka refleksji na marginesie zagadnienia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 107 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Słomski", title = "Nauczanie filozofii w szkole - kilka refleksji na marginesie zagadnienia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "107 - 120" }
-
Terapeutyczna funkcja muzyki w życiu niepełnosprawnego dzieckas. 123 - 133CZYSTY TEKST
Paweł Cylulko, Terapeutyczna funkcja muzyki w życiu niepełnosprawnego dziecka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Cylulko", title = "Terapeutyczna funkcja muzyki w życiu niepełnosprawnego dziecka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "123 - 133" }
-
Społeczne przystosowanie w klasach I-III dzieci z ryzykiem dysleksjis. 135 - 142CZYSTY TEKST
Ewa Dutka, Aleksandra Maciarz, Społeczne przystosowanie w klasach I-III dzieci z ryzykiem dysleksji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 135 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dutka, Aleksandra Maciarz", title = "Społeczne przystosowanie w klasach I-III dzieci z ryzykiem dysleksji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "135 - 142" }
-
"Wtorkowe seminaria". Organizacje Analizy Transakcyjnejs. 145 - 149CZYSTY TEKST
Barbara Liechti, "Wtorkowe seminaria". Organizacje Analizy Transakcyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Liechti", title = ""Wtorkowe seminaria". Organizacje Analizy Transakcyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "145 - 149" }
-
Socjopatologie edukacjis. 153 - 159CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Lech Witkowski, Socjopatologie edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 153 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński, Lech Witkowski", title = "Socjopatologie edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "153 - 159" }
-
"Między mistyfikacją a nieświadomością. O pojęciu świadomości fałszywej", Lech Szczegóła, Poznań 1999 : [recenzja]s. 161 - 165CZYSTY TEKST
Piotr Mikiewicz, Lech Szczegóła, "Między mistyfikacją a nieświadomością. O pojęciu świadomości fałszywej", Lech Szczegóła, Poznań 1999 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 161 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikiewicz, Lech Szczegóła", title = ""Między mistyfikacją a nieświadomością. O pojęciu świadomości fałszywej", Lech Szczegóła, Poznań 1999 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "161 - 165" }
-
"Świat społeczny dziecka", Beata Łaciak, Warszawa 1998 : [recenzja]s. 167 - 171CZYSTY TEKST
Jarosław Domalewski, Beata Łaciak, "Świat społeczny dziecka", Beata Łaciak, Warszawa 1998 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Domalewski, Beata Łaciak", title = ""Świat społeczny dziecka", Beata Łaciak, Warszawa 1998 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "167 - 171" }
-
"Kształcenie specjalne i integracyjne", red. Roman Ossowski, Warszawa 1999 : [recenzja]s. 173 - 177CZYSTY TEKST
Ludwik Malinowski, Roman Ossowski, "Kształcenie specjalne i integracyjne", red. Roman Ossowski, Warszawa 1999 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 173 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Ludwik Malinowski, Roman Ossowski", title = ""Kształcenie specjalne i integracyjne", red. Roman Ossowski, Warszawa 1999 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "173 - 177" }