-
CZYSTY TEKST
Thomas S. Popkewitz, Marcin Starnawski, Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 7 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Thomas S. Popkewitz, Marcin Starnawski", title = "Przeszłość jako przyszłość nauk społecznych i pedagogicznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "7 - 27" }
-
CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Metodologia badań społecznych - ortodoksja i refleksyjność ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "29 - 46" }
-
CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, "Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = ""Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "47 - 58" }
-
Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasas. 59 - 71CZYSTY TEKST
Krzysztof Pezdek, Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Pezdek", title = "Ontologiczne i aksjologiczne kryteria organizowania pomocy osobom z niepełnosprawnością w filozofii Jürgena Habermasa ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "59 - 71" }
-
Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczegos. 73 - 86CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Epifania i doświadczenie krystalizujące w biografii twórczej - próba zarysowania pola badawczego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "73 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Kurzynoga, Heterotopia domu dziecka, czyli o miejscu bez miejsca , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 87 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kurzynoga", title = "Heterotopia domu dziecka, czyli o miejscu bez miejsca ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "87 - 95" }
-
Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażus. 99 - 112CZYSTY TEKST
Dorota Mroczkowska, Beata Ziółkowska, Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 99 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Mroczkowska, Beata Ziółkowska", title = "Dlaczego jemy? : uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "99 - 112" }
-
Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjnes. 115 - 126CZYSTY TEKST
Adrianna Nizińska, Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 115 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Nizińska", title = "Uspołecznianie studentów - uspołecznianie uniwersytetów : szkoły wyższe jako instytucjonalne środowiska edukacyjne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "115 - 126" }
-
CZYSTY TEKST
Paulina Sosnowska, Idea niemieckiego uniwersytetu : mit Humboldta? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 127 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Sosnowska", title = "Idea niemieckiego uniwersytetu : mit Humboldta? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "127 - 142" }
-
XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r.s. 145 - 149CZYSTY TEKST
Joanna Łaszyn, XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Łaszyn", title = "XIV Letnia Szkoła Młodych Andragogów i Poradoznawców. Zielona Góra, 21.05-24.05.2012 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "145 - 149" }
-
"Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja]s. 153 - 157CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Hanna Solarczyk-Szwec, "Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 153 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Hanna Solarczyk-Szwec", title = ""Trajektorie uczenia się w instytucjach kształcenia ustawicznego", Ewa Kurantowicz, Adrianna Nizińska, Wrocław 2012 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "153 - 157" }