-
List otwarty w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowychs. 5 - 6CZYSTY TEKST
Tadeusz Lewowicki, List otwarty w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Lewowicki", title = "List otwarty w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "5 - 6" }
-
Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłychs. 9 - 22CZYSTY TEKST
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Solarczyk-Ambrozik", title = "Znaczenie teorii andragogicznych dla wyjaśnienia i prognozowania aktywności edukacyjnej dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "9 - 22" }
-
W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłychs. 23 - 51CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 23 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "W poszukiwaniu teorii uczenia się ludzi dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "23 - 51" }
-
Poradnictwo andragogiczne : konsekwencje paradygmatycznego przesunięcias. 53 - 61CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Poradnictwo andragogiczne : konsekwencje paradygmatycznego przesunięcia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "Poradnictwo andragogiczne : konsekwencje paradygmatycznego przesunięcia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "53 - 61" }
-
Badanie lokalnych kontekstów uczenia się : wybrane (andragogiczne) uzasadnienia i sporys. 63 - 71CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Badanie lokalnych kontekstów uczenia się : wybrane (andragogiczne) uzasadnienia i spory , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz", title = "Badanie lokalnych kontekstów uczenia się : wybrane (andragogiczne) uzasadnienia i spory ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "63 - 71" }
-
Polonista w "czasie trudnym" : w obliczu kultury masowej, bryków oraz pospolitej szkolnej nudys. 75 - 85CZYSTY TEKST
Katarzyna Stankiewicz, Polonista w "czasie trudnym" : w obliczu kultury masowej, bryków oraz pospolitej szkolnej nudy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Stankiewicz", title = "Polonista w "czasie trudnym" : w obliczu kultury masowej, bryków oraz pospolitej szkolnej nudy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "75 - 85" }
-
Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!")s. 89 - 112CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 89 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "89 - 112" }
-
Dlaczego grozi nam śmierć człowieka jako podmiotu w naukach humanistycznych? - analiza koncepcji M. Foucaultas. 115 - 122CZYSTY TEKST
Marta Kasztelan, Dlaczego grozi nam śmierć człowieka jako podmiotu w naukach humanistycznych? - analiza koncepcji M. Foucaulta , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 115 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kasztelan", title = "Dlaczego grozi nam śmierć człowieka jako podmiotu w naukach humanistycznych? - analiza koncepcji M. Foucaulta ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "115 - 122" }
-
"Improving Access to Lifelong Learning by New Functional Structures". Międzynarodowa konferencja projektu C 11, LLL realizowanego w ramach europejskiego programu Hanse Passage, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław, 11-13 maja 2006 r.s. 125 - 131CZYSTY TEKST
Agnieszka Dwojak-Matras, "Improving Access to Lifelong Learning by New Functional Structures". Międzynarodowa konferencja projektu C 11, LLL realizowanego w ramach europejskiego programu Hanse Passage, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław, 11-13 maja 2006 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 125 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dwojak-Matras", title = ""Improving Access to Lifelong Learning by New Functional Structures". Międzynarodowa konferencja projektu C 11, LLL realizowanego w ramach europejskiego programu Hanse Passage, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji TWP, Wrocław, 11-13 maja 2006 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "125 - 131" }
-
"Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja]s. 135 - 143CZYSTY TEKST
Heinz-Hermann Krüger, Piotr Skuza, Dorota Sztobryn, "Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 135 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Heinz-Hermann Krüger, Piotr Skuza, Dorota Sztobryn", title = ""Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "135 - 143" }
-
"Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja]s. 145 - 152CZYSTY TEKST
Aneta Duda, Leon Dyczewski, "Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 145 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Duda, Leon Dyczewski", title = ""Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "145 - 152" }